Gå til innhold

Trilleren starter opp med sin egen tråd...


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

SLIIIIITEN!!! I dag var de to milene mine utrolig lange. :o Kroppen henger ikke helt med for tiden. Har startet opp igjen med jerntilskudd, så får se om jeg kommer i gange igjen om litt. ;)

 

Men i alle fall, sykling i dag, pluss en god time tur mot fjellet, kun opp opp opp oppover, er såpass at en blir råten i bena på vei ned igjen. Men nydelig vær, og koselig selskap. Så fin fin tur!

 

I går ble det ca 20 min styrke etter ti min oppvarming på sykkel. Lørdag var det iiiingen trim på meg, ikke fredagen heller. :( Så får bli skjerpings, men kjenner og at kroppen trenger litt mer hvile enn hva jeg gir den. Så får prøve å holde meg til annenhver dag... Tviler på at det funker... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hipp oh hopp!!!

 

5 novmber var visst en stund siden det.

Men, ikke lagt på latsiden av den grunn. Kunne nok ha trent mer enn hva jeg har gjort, men tror kroppen har hatt godt av å hente seg inn igjen litt og.

 

Vekten er stabil, men cm går innover. Jeg har økt opp med styrke, spes på rygg og mage.

Præver så godt jeg kan med å holde kontroll på kcal. Ser at nov mnd kan bli hard. Mange kakedager (bursdagsbesøk). Men jeg får være flink å øke aktiviteten min de dagene, så går det ve lbra tenke jeg. ;)

 

I dag har vi hatt en flotte tur heile familien til fjells. :D 1.5 timer i striregn. 1 time i kun oppoverbakke, og 30 min ned igjen. Regnklær er en super oppfinnelse!!! Er jo såååå deilig å være ute når det e slikt vær og en er varm og tørr. :D :D :D

 

Nå er det vel bare å sette seg på sykkelen igjen å trø noen mil.

 

See ya!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hipp oh hopp!!!

 

5 novmber var visst en stund siden det.

Men, ikke lagt på latsiden av den grunn. Kunne nok ha trent mer enn hva jeg har gjort, men tror kroppen har hatt godt av å hente seg inn igjen litt og.

 

Vekten er stabil, men cm går innover. Jeg har økt opp med styrke, spes på rygg og mage.

Præver så godt jeg kan med å holde kontroll på kcal. Ser at nov mnd kan bli hard. Mange kakedager (bursdagsbesøk). Men jeg får være flink å øke aktiviteten min de dagene, så går det ve lbra tenke jeg. ;)

 

I dag har vi hatt en flotte tur heile familien til fjells. :D 1.5 timer i striregn. 1 time i kun oppoverbakke, og 30 min ned igjen. Regnklær er en super oppfinnelse!!! Er jo såååå deilig å være ute når det e slikt vær og en er varm og tørr. :D :D :D

 

 

 

Og der var 2 mil unnagjort på heeeele 74min i dag. Daffesykling idag og. :/

Nå er det vel bare å sette seg på sykkelen igjen å trø noen mil.

 

See ya!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

hiv og hoi!

 

Kom meg på sykkelen i gjen i går. Vært et lengre opphold med det meste av bevegelse pga ryggen takket for seg... IGJEN....

 

Men ble 2 ROLIGE mil i går, 1time 13 min. Men jeg kom meg nå i mål. ;)

 

Vekten er: OPP 2KG. :( Er det mulig? Men i følge kroppen så er det vel det, håper de er vekke igjen i løpet av noen dager. Har en mistanke om vann i kroppen annenhver uke. Så nå blir det nok stopp med vektregistrering en gang i uken. Blir heller en gang i mnd. Såååå lite motiverende å fyke opp 2 kg tross i at du vet grunnen. :P

 

Jaja.... midjen er nå ikke gått opp, den holde seg på 82 cm. ;) Kun 2 cm igjen til hovedmålet mitt. :D For på 80cm så skal det meste av faren for økt fare for hjerte og kar være kraftig redusert. ;)

 

Nei, nå er det opp på hesten med seg, tror jeg må gi sykkelen et navn... ;)

 

Goè 2 mil til meg i kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

 

Jeg ble ferdig med 2 mil på under 60 min i dag, 58 min, er jo 15 min mindre enn i går! :D :D :D I`m back - in black faktisk i dag. :P

 

Tok meg en runde med styrke etterpå. Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj og så er det vel å roe ned i sofaen før Jon Blund kommer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Fjelljenta

Hoptihopp!!!

 

Hvordan går det med dere???

 

Nå er jeg endelig på bena igjen etter runder med låst rygg og IKKE låst mage i en god uke. :P/>

 

Har vært litt sykling og litt styrke hist og pist.

 

Men er i dag jeg virkelig er tilbake. :D/> Først 30 min grei kjapp turrunde, så heim og skulle egentlig ta meg en lur på sofaen, men FOR VÅKEN!!! :o/> Så ble en god time på sykkelen og la bakmeg de vanlige 2 milene. ;)/>

I kveld har det blir leke og tur med barnetrimmen. I dag har det blitt to timer med ungene trimmer de voksne. Phu...Følge unger frå 2år til 3 klasse er faktisk hardt. MEN KNALL KJEKT!!! Ble totalt 6.1 trimpoeng i dag.:D/>

 

Men nå er det dusj nr 2 idag, så i sofaen. ;)/>

 

SEE YA!!!

 

Psst, vekten er 66.1kg og midjen har jeg ikke målt denne uken, får gjøre det i morgen. ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Heisann!!!

 

Jeg er her fortsatt, bare veeeeldig opptatt med å prøve ut spinning og kettlebell for tiden. :D Kjøpte meg en spinningsykkel, men den blir nok sendt i retur til butikken, da det må være noe gale med den. :( Jeg som gledet meg som en unge når den var montert og jeg skulle ta den i bruk. Hele huset får jo "den store skjelven" av den når den er i bruk og stillegående er den IKKE, tross i at det var en del av reklamen for den. :( Får håpe jeg enten får byttet den eller får pengene tilbak så jeg kan få kjøpe meg en ny en annen plass. Kjøpte og kettlebell, og den er jeg kjempe fornøyd med. ANBEFALES!!! Du får brukt lår, armer, mage, rygg , kondis og mer. Men start ikke opp uten opplæring, den var gull verd, det skjønte jeg fort.

 

Vekten ligger å lukter på 65kg tallet. :D Men så kom den trøblete uken, og opp 2 kg. Men cm er blitt 81 pr i dag. ;):D Fornøyd med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Da har jeg hatt min første skikkelige økt på spinningsykkelen hjemme. Om en ser vekk fra alt bråket av sykkelen så gikk det bra. Får prøve en i en butikk en dag, og sjekke om deter like mye bråk av den. ;) Ble 1 time og 5 min på sykkelen i dag. Liker ikke at jeg har mistet muligheten til å sjekke hvor langt jeg har syklet(km), men får vel skaffe meg en målet til å feste på sykkelen.

Nå er det 10 min med kettlebell, så er det vel i susjen og i seng etter et lite kveldsmåltid. Får bli havre grøt i kveld tenker jeg. Psst.. .Veldig godt med havredrikk i stedet for kumelk/vann i havregrøten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Fjelljenta

Hei og hopp og ikke minst GODT NYTTÅR!!!

 

Er ikke så ofte her inne lenger, tiden flyr fra meg og jeg registrerer treningen på "treningsenteret på nett" siden jeg bruker nå. Der får du instruktørene inn i stuen din. GENIALT!!! Alt frå Yoga til lett trening og styrke,zumba, spinning og u name it. ;) Super er i alle fall den nettsiden. :D

 

Jeg har levert inn den nye spinnsykkelen min, den var ret og slett ubrukelig. Reiste av å kjøpte meg en brukt spinnsykkel i stedet. Og den funker som bare det. ;) Ellers så går det i keetlebell i tillegg til spinn. I dag startet ejg fjellsesongen igjen!!! DEILIG å komme seg på fjellet igjen, ble eldste sønnen min og meg på en 2 timers tur. Flott med kalde dager og lite snø i fjellet. Var litt is, men går fint an å gå rundt det.

 

Neste uke begynner saltreningen igjen. Tror jeg gleder meg, nytt program vet jeg. Blir spennede å prøve ut. :D

 

Eller så fikk jeg meg et ekstra julekilo. Liker det lite, men det er snart vekke igjen heldigvis. Så tar det ikke så tungt. :D

 

Er dere andre kommet skikkelig i gang etter julen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...