Gå til innhold

Veien mot drømmevekta


Anbefalte innlegg

Hei damer. :D Vekta i dag viste 87,1 kg, dvs ned 0,5. Må vel si meg fornøyd med det etter helgas utskeielser. Er spent hvordan det har gått med dere. Det er herlig vær ute i dag, å jeg har tenkt å gå en lang tur etter jobb. Det er ganske demotiverende å komme seg ut når det regner hver dag, men heldigvis pga hunden, så må jeg jo ut to turer uansett hver dag. Babydrømmen, du har nok gått ned det du gikk opp pluss ett kg til nå når du har vært så flink. :) Mrs. X satser på at du er godt under 90 nå. Jeg føler alltid at det er lettere å slanke seg nå når det går mot lysere tider.

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Tja. Det ble litt nedtur i dag morges, for vekten jeg fikk først var så rar. Så da gikk jeg opp på nytt, og da fikk jeg et helt annet tall. Så prøvde jeg mange ganger på rad og fikk helt ulike vekter hver gang (+/- 1 kg, altså 2 kg forskjell fra høyest til lavest). Så lurte jeg på om det var batteriet, eller om det var baderomsgulvet. Så jeg flyttet vekten til et annet rom - og da fikk jeg samme tall hver gang. ÆSJ! Så vekten har stått ustabilt, og siden jeg bare har veid meg én gang hver gang så aner jeg jo ikke hva vekten egentlig har vært de siste ukene (eller i julen da jeg veide meg én gang). Så på en måte blir det litt ny startdato i dag - med stabil badevekt.

 

Dersom jeg stoler på forrige vekt så har jeg gått ned 0,4 kg til i dag, men jeg stoler ikke på forrige vekt. Jeg tror nå at jeg har gått ned til i dag da. Så da får jeg heller håpe at vekten fungerer som den skal fremover, og at jeg går nedover i vekt. :) Det var - 1 cm i midjemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Ja, og uansett tror jeg nok ikke det var mer enn max 1 kilo ned, jeg går omtrent aldri ned mer enn 1 kilo på en uke. Kroppen min klarer det bare ikke tror jeg. :P Så jeg er veldig fornøyd om det jevnt over blir 500 g ned per uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

De siste dagene har gått i en rasende fart og desverre har det også gått utover treningen.....rett og slett "for sliten". Men det er jo da jeg absolutt skal trene for det gir meg energi! Har ikke trent på godt over en uke. Og nedgang på onsdag var 400 gram...til 90,2. Så frustrert for etter at jeg hadde "uka" uka før skulle en tro det ville vÅ“re mer ned men men...

Men de siste tre dagene har heller ikke vÅ“rt bra. Har blitt litt sjokolade og ikke ført opp måltider og ikke trent. Full skjerpings nå. Kan jo ikke holde på sånn! Litt uoptimistisk til å se 89 tallet på onsdag igjen kjenner jeg. Men lørdagen i dag har nå vÅ“rt ganske bra hittil! Og jeg må komme meg ut og på trening. Kjenner det allerede i nakke og skuldre, jeg "stivner" til når jeg ikke trener.

Heldigvis er det lysere tider og vår. Jeg og føler det hjelper veldig!! (ikke det at jeg gleder meg til å ha på bikini altså ha ha).

Skal prøve å skrive litt oftere, merker at det hjelper.

Håper dere har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Ned 1,8 kg/mnd er jo egentlig veldig bra da. Etter ett år betyr jo det 21,6 kg ned. ;)

 

Fikk du trent noe da? Jeg merker at jeg ikke kan da mer enn én dag uten aktivitet, for da blir jeg lat. Altså, det holder å gå 20 minutter tur, det føles godt allerede da. Men har jeg to dager på rad hvor jeg ikke har gjort noenting, så blir jeg lat og dørstokkmila blir ekstra lang.

 

Jeg håper at jeg snart kan nå 79 tallet, men du er nærmere 89 tallet. Håper du vipper ned på det på onsdag!!!

 

Det hjelper å skrive her, jeg er aktiv i flere tråder sånn at jeg stadig kan stikke innom og rapportere litt. :)

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Veiedag i dag. :) Jeg har gått ned 1,1 kg og 1 cm rundt magen. Dagens tall er 80,6 kg og 85 cm. :D

 

Nå er håpet at jeg får se 79-tallet snart, hvert fall om to uker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Babydrømmen og Mrs. x. Det har ikke gått helt etter planen i det siste, men nå var det start på kurset i går, å der fikk jeg dommen. :(

90,2 kg, men dette var jo med klær på å etter en ikke så liten middag. Jeg veide 88 blank på vekta mi nå i morges, så jeg kommer til å bruke morgenvekta. Jeg ble litt skuffet på kurset, da vi vel bare var to stk som ikke hadde gått kurs siden nyttår. Det virket ikke som noe maxi kurs egentlig, da de andre virket ganske slanke. Men det er godt å være i gang, å huset er helt tomt for sjokolade å chips. Babydrømmen ned 1,1 kg det er jo kjempebra. Det er nok ikke lenge til at du har en liten på vei tenker jeg. Mrs. X Babydrømmen har jo rett, det blir mye i løpet av ett år hvis du går ned 1,8 kg hver mnd. Vi har jo brukt lang tid på å gå opp i vekt å lenger tid vi bruker på å gå ned, jo mer holdbart blir det. Jeg føler meg ganske optimistisk i dag, dette skal jeg klare. Jeg har også fortalt på jobb at jeg skulle starte på kurs, så alle følger nøye med hva jeg spiser. :P

Nå må vi bare stå på å ikke finne unnskyldninger for å skeie ut.

Ha en fin dag damer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Det går sikkert bra på kurset, selv om de andre deltakerne kanskje ikke var helt det du hadde sett for deg. Det viktigste er jo deg selv, og at du er i gang nå! :)

 

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med resultatet mitt, jeg pleier ikke å gå ned så mye selv om jeg gjør "alt riktig", men så har jeg aldri veid så mye før, så kanskje jeg går mer ned i starten nå. Vi får se, det var uansett en god start på slankevåren 2015! :)

 

Trener du noe særlig/har mål i forhold til trening? Jeg har som mål nå i mars at jeg skal ha 2 trimpoeng i snitt per dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Tusler inn med halen mellom bena og rapporterer 90,4....opp 200 gram....Vet ikke helt hvorfor men føler jeg gjorde det meste rikitg.. Litt lite trening kanskje men skulle ikke tro jeg skulle legge på meg. Men det er en liten endring så kan jo vÅ“re vann eller noe. Lurer alikevel på om jeg skal prøve meg ned på 1300 kalorier bare for å få til en liten kick start og komme meg under 90 kilo. Begynner og bli ganske lei 90 tallet nå!! De sitter hardt altså!! Litt demotivert nå men det er jo bare å stå på enda mer.....

 

Superflink Babydrømmen! Fantastisk resultat!! Kjempebra:) Og jeg håper kurset blir bra 2fat:)

Håper dere får en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mrs. X og Babydrømmen. Jeg trener ikke så mye akkurat for øyeblikket, men jeg håper at motivasjonen kommer snart nå når vekta forhåpentligvis går nedover. Jeg er plaget med en veldig vond skulder så helsestudio er utelukket (har prøvd). Det er jo synd for jeg elsker egentlig å trene med vekter. Jeg går to turer med hunden hver dag, å det blir jo litt trimpoeng av det. I dag skal jeg på fjelltur, så det blir vel ett par timer med ganske stri tur. Mrs. X det er jo sånn av og til at vekta stopper opp litt, men plutselig så snur det. Det er jo kanskje en ide å variere litt på kalorimengden, for kroppen venner seg jo til kalorimengden hvis vi aldri varierer. Kursleder fortalte om ei som hadde gått ned 0,4 kg på tre kurs :o/> men hun hadde visst gått ned masse i cm. Jeg hadde nok gitt opp hadde det vært meg, men det er jo kanskje dumt å være så opphengt i vekta. Har dere målt dere? Jeg skal skrive ned alle målene i løpet av helgen, så da blir det jo ekstra spennende. Jeg var på besøk i går, å spiste ikke en eneste ting utenom menyen min. Jeg har ikke engang brukt kosemerkene mine, å jeg er supermotivert. Rart hvordan ett kurs får meg til å snu, for det er jo egentlig bare det faktum at jeg skal veie med foran kursleder som gjør at jeg er superflink. Det er herlig med det fine været vi har her nå, jeg føler liksom at jeg må utnytte det.

Ha ei knallfin helg damer, så snakkes vi plutselig. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Mrs.X - Kanskje du må ta 1-2 uker hvor du gjør noen drastiske endringer for å "sjokke" kroppen litt? Jeg må bevege meg ganske mye for å gå ned i vekt, jeg vet ikke hvorfor kroppen min er så vrang på det. Men det funker fint med bare å gå tur, det må ikke være beinhard trening. Kanskje du skulle beveget deg ekstra mye i to uker (noe hver eneste dag) og spist litt færre kalorier? Bare for å komme vekk fra vektplatået? Jeg hater sånne vektterskler, har vært borti en del av dem før i min jojo-karriere. Håper du blir kvitt 90-tallet.

 

2fat - Tallet er kanskje ikke så viktig, men hos meg pleier cm og vekt å henge ganske sammen. :P Og nå som jeg søker IVF så er det bare vekt som teller. Men jeg måler midje, for det synes jeg er gøy, og det hender innimellom at den krymper litt selv om vekten står nesten stille. Så det er greit å ha mer enn ett mål man følger med på. De andre målene gidder jeg ikke, det bryr jeg meg ikke så mye om. :P Gjorde da det jeg gikk kurs for lenge siden. Det er jo mye forskning som viser at det å ha et sted å veie seg gir bedre resultater, når noen skal vite hvordan det går; enten det er på kurs, hos legen eller annet sted. Så du må bare bruke motivasjonen maksimalt! :D

 

Jeg har ikke hatt en aktiv uke, så denne uken som kommer må jeg være mer aktiv - jeg vet jo at jeg går fortere ned i vekt når jeg er mer aktiv, rett og slett. Og jeg må komme i gang med styrketrening, for musklene må på plass. Det er jo de som skal hjelpe meg å holde hvileforbrenningen på et akseptabelt nivå så jeg ikke går opp igjen i vekt til slutt. :rolleyes:

 

Ha en fin søndagskveld. Kosen min: stor kopp med te som smaker litt lakris. Nam! Perfekt sukkersug-alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superspent på veiedagen i morgen på kurset, for jeg har vært veldig flink og ikke spist en eneste liten sjokoladebit. Jeg synes faktisk at jeg allerede kan kjenne det litt på buksa at vekta har minket litt. Det er jo den beste følelsen i verden når buksene har blitt for store å man må gå ned en størrelse. Heldigvis for meg så har jeg masse klær i mindre størrelser som venter på meg. Handlet masse i usa for 2,5 år siden å da var jeg jo 17-18 kg lettere. Mange av klærne har jo enda merkelappene på å har ikke vært brukt engang. I går så var jeg på salg å der fant jeg en tynn Bergans dunjakke i størrelse L som passet perfekt. De må være store i størrelsen, da jeg alltid må ha XL. Håper det går bra med dere andre også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Her går det bra! :) Jeg er ikke helt fornøyd med trimmen fra forrige onsdag til i dag, så det blir skjerpings, men vekten gikk ned 600 g og midjemålet var ned 0,5 cm. Dagens mål var 80,0 kg og 84,5 cm, og nå skal jeg se 70-tallet neste uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Vekta mi viste ned to kg til 86 blank, å det må jeg jo si meg veldig fornøyd med når jeg tar i betraktning at jeg har fått tante rød på besøk i dag. Har ikke veid meg på kurset enda, men regner med at det blir det samme der. Hvis jeg blir superflink til å trimme, så er det kanskje mulighet for å se 79 tallet etter endt første kurs drømme drømme. :rolleyes:

Ned 600 gram babydrømmen, det er jo kjempebra. Så nært 79 tallet, men du er nok der neste uke.

Nå har jeg gått nesten ei uke uten en eneste bit sjokolade eller chips. Det føles herlig, å en plass jeg kjenner det er faktisk i armene. Jeg har ikke så mye smerter som jeg pleier ha. De sier jo at sukker fører til betennelser i kroppen, å det tror jeg faktisk på nå. Hva tror dere? Jeg tror at for meg, så er det best å holde seg helt borte fra sjokolade, da jeg kan risikere å ikke klare stoppe hvis jeg tar noen få biter. Hvordan bruker dere kosemerkene deres? Jeg må jo si at denne første uka, så har jeg ikke brukt dem, men kommer nok til å gjøre det senere.

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer med 2 kg ned, det er jo fantastisk! :D

 

Jeg spiser litt potetgull/popkorn, det får jeg ikke sånn voldsomt sug etter. Så da kan jeg stoppe etter en liten neve eller to. Jeg er med i en annen tråd her inne hvor jeg ble utfordret til å ha max 6 sukkerdager per måned. Så det har jeg. Da tar jeg en liten porsjon av et eller annet med godteri. Hittil har det blitt en dag med noen sånne små Milky Way sjokolader (15 g/stk) og så var det arrangement på jobben hvor det ble et kakestykke (jeg tok et lite ett). Jeg har ikke egentlig sjekket om det blir helt riktig med kosemerkene, men jeg tror det blir nokså riktig. Tanken min er uansett å øve på små porsjoner, og ikke så altfor ofte. Det fungerer ganske greit synes jeg. :) Foreløpig hvert fall.

 

Jeg er fornøyd med 600 g ned, kroppen min pleier å bruke fryktelig lang tid på å gå ned i vekt, og jeg har noen hormonutfordringer som kan være medvirkende til det. Det er veldig viktig at jeg trimmer, for da går vekten ofte litt lettere nedover. Nå har jeg begynt å jobbe med motivasjon og planlegging for påskeferien, vi skal reise bort fra fredag 27. og hjem igjen mandag 6. april, og jeg SKAL ned i vekt den perioden. Tar med badevekt og målebånd på hytta, så jeg får sjekket på veiedagen 1. april også. Hvis ikke så blir det for lang pause for meg (jeg kjenner jo meg selv såpass).

 

Jeg bruker alltid kosemerkene etter hvert, for jeg må jo egentlig (og trenger synes jeg) øvelse på å nyte de små porsjonene igjen. Forrige gang jeg slanket meg gikk jeg ned fra ca. 70 til 56 kg, og holdt det faktisk et par år, og det var mye pga. trimvaner og porsjonskontroll på kosemerke-maten. Dessverre skled det ut til slutt, og nå er jo vekten høyere enn noen gang før. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag. :D Motivasjonen min er enda på topp heldigvis, å det er veldig rart for jeg har egentlig ikke særlig lyst på usunn mat eller snop å chips. Det må være at jeg har holdt meg helt unna disse tingene som gjør at kroppen har blitt avvendt med disse tingene eller noe. Jeg prøver jo å holde meg unna de verste plassene der jeg vet det florerer med usunne ting, men tror jammen jeg skulle klart å holde meg unna der også. Veiinga på kurset gikk jo veldig bra, ned 2,9 kg, men jeg holder meg til min egen vekt og morgenvekta. I dag blir det nok bare en fjordland middag, så vet jeg at jeg har kontroll, å i kveld blir det besøk hos ei som har hatt en operasjon nylig, så det blir ikke noe snop der heller. Lurer på hvor mye jeg kan regne med å gå ned på det første kurset. Målet mitt er 7,5 kg å det tror jeg at jeg skal klare hvis jeg bare holder fokus.

Håper alle har en fin fredag, å jeg sier bare be good.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Så flink du er! :D

 

Jeg merker godt at avvenning hjelper. Nå har jeg vært i en middag hvor det stod mange fristelser på bordet utover kvelden (altså etter middagen), og jeg forsynte meg ikke av noe som helst, for jeg sparer sukkerdagene jeg har igjen for mars til neste helg. :P

 

Håper du når målet ditt for kurset! Jeg håper egentlig på et snitt på 500 g ned per uke, men siden jeg aldri har veid så mye før så kanskje kroppen min for en gangs skyld kan klare å gå en del ned med litt raskere snitt-nedgang per uke. Det hadde ikke gjort meg noe. Jeg følger hvert fall godt med på kalorier og trim nå, så håper jeg det går bra. Hovedutfordringen nå er påskeuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Jeg er passe sur i dag, da jeg snikveide meg i dag å vekta viste opp 600 gram. :unsure:/>/>/> Hvordan er dette mulig når jeg har vært flink hver dag. Jeg har nok spist litt for lite i forhold til de 1600 kcal jeg skal ha hver dag, så kanskje jeg må øke litt. Men det burde jo ikke ha noe å si i uke to. :(/>/>/> Får bare håpe at vekta slipper til onsdag og veiedag. Jeg må kanskje også begynne å trimme mer. I går så var jeg to turer med hunden (korte), da det pøsregnet hele dagen, men jeg hadde en halvtime på ergometersykkelen om kvelden, så det burde jo hjelpe. Jeg skal prøve å sykle hver kveld, å øke på litt hver dag. Hadde det bare vært like lett å gå ned i vekt som opp. Jeg kan jo lett legge på meg tre kg på ei helg hvis jeg spiser akkurat det jeg vil. :blink:/>/>/> Vanligvis så hadde jeg gitt opp nå, men heldigvis pga kurset så skal jeg bite sammen tennene og fortsette. De jævla kiloene skal ikke få ta knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Det er jo nesten naturlig om du får en sånn platå-greie uken etter så stort vekttap som du hadde sist. Det er fryktelig kjedelig at kroppen er sånn, men det skjer jo ofte. :angry: Forhåpentligvis har du bare spist noe salt eller godt i helgen som binder vann, og da er det borte igjen til onsdag. :) Vi kan jo ikke gi oss, da kommer vi hvert fall ikke i mål.

 

Jeg gir oss en god dose med motiverende ord, for jeg spiste litt for mye snacks i går og dessuten har jeg måndlig besøk - så da føler jeg meg egentlig sikker på at vekten vil gå opp på onsdag. :mellow:

 

bbf14d6a0373ebda274a3f071c219cf8.jpg

 

970300_445213092252796_601107994_n.jpg

 

large-1.png

 

Og denne liker jeg spesielt godt :rolleyes:

giving-up.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de motiverende ordene Babydrømmen, det hjalp. :)/> Vekta i dag viste ned 0,7 så ny vekt er 85,3. Jeg må vel si meg fornøyd med det. Det er nok ikke lurt å holde på å veie seg hele tiden, da det kan være ganske demotiverende. Jeg merker at søtsuget har meldt seg for fullt, men jeg skal være sterk. Vi kan jo ikke la oss beseire av sukker. Ellers så leste jeg om kunstig søtning i brus i går da de har hatt en lang studie om dette og magefett. Det viste seg at i en ti års periode så økte magemålet med 8 cm til de som drakk brus med kunstig søtning kontra de som ikke drakk brus som hadde en økning på 2 cm. Jeg hadde jo sluttet med pepsi max, men på en eller annen måte har den klart å snike seg tilbake. Jeg må bare prøve å slutte da det jo også sto i denne undersøkelsen at folk som drikker slikt har mye mer lyst på mat og søte/salte ting, å det vet jeg stemmer. Drikker dere brus eller?

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Tja. Jeg drikker av og til brus (litt i helgene, på ferie, på restaurant), og da er det i så fall zero/light versjon. Men jeg drikker absolutt mest vann og te (uten noe i teen).

 

Gratulerer med ned 700 g! Det er jo veldig bra, særlig med tanke på at det er rett etter den store vektnedgangen forrige uke. :D Og bra du fant ordtakene motiverende, jeg må av og til samle motivasjon for å beholde troen på at jeg skal klare vektnedgangen denne gangen her. Og vi SKAL motstå sukkeret!

 

Jeg gikk bare ned 100 gram i dag og ingen endring i midjemål, kjedelig, men jeg forventet det på en måte litt. Jeg har vært ganske flink med mat og trim, bortsett fra på søndag - for da fikk jeg nemlig mensen. Og hos meg gir det utslag både i form av at jeg er mer fysen, men også pleier jeg å veie 1 kg mer den uka. Jeg har heldigvis klart å la være å spise noe ekstra etter søndag, så det ble med den ene dagen. Jeg håper derfor på en mye bedre vektnedgang neste uke, når jeg er uten de hormonelle greiene der. Utfordringen blir bare at neste uke så er jeg midt inn i en hyggelig påskeferie - og i påskeferien pleier jeg å gå opp i vekt. :unsure: Det skal jeg IKKE i år. Tar med vekt og målebånd i bagasjen min, så jeg får gjennomført veiedag neste onsdag.

 

Jeg er litt fornøyd med vekten i dag allikevel da, for vekten var nå 79,9 kg - så nå er jeg kvitt 80-tallet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Så utrolig flinke dere har vÅ“rt!! Supert! Dere er jammen i siget og det er så bra!!! Skryter av dere for kan ikke gjøre det av meg selv... Vel det ble en uke nesten med sykdom som gjorde at jeg ikke fikk trent og desverre er jeg en av de som fremdeles spsier selv om jeg er i dårlig form...så forrige uke var det stillstand!

Denne siste uken har jeg trent men vÅ“rt fryktelig sulten så det har nok vÅ“rt litt mer enn det skulle men det var en nedgang i dag til 90,2!!!

Hva gir du meg a? Vel for et par uker siden ville jeg grine. I dag ler jeg og rister på hodet...

 

Jeg tror du har helt rett i at jeg må sjokke kroppen litt Babydrømmen. Jeg har jo ligget på mellom 1400-1500 kalorier hver dag med trening 4 dager i uken og jeg beveger meg. Prøvde meg ned på 1200-1300 denne siste uken men jeg er så sulten og tenker virkleig ikke på annet enn mat....rart hvordan 200 kalorier kan påvirke meg sånn.Så jeg vet ikke. Bare bite tenna sammen eller fortsette med 1400 og trening og håpe det går veien nå!?

Kosemerkene, jeg er nok ikke helt inne i de. Legger kosen inn i kaloriene. Pleier å bli litt vin. I helga ble det bitte litt sjokolade. Det var faktisk ganske lenge siden sist.

Jeg drikker ikke brus. Er skeptisk til kunstig søtning (egentlig alt som er kunstig, prøver å spise så rent som mulig med unntak selvfølgelig...) Dvs jeg drikker veldig sjelden og da som oftest en light brus.

 

Stå på jenter! De ordene er virkelig gode å ha Babydrømmen. Jeg må virkleig jobbe med meg selv for å klare dette og det er en kamp. Men jeg skal vinne til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Det kan jo hende du må leve på 1200 og masse grønnsaker (for å stagge sulten) en kortere periode, bare for å få systemet i gang igjen. Eller kanskje du trenger flere kalorier? Håper det løsner for deg snart hvert fall! :)

 

Jeg kjenner at jeg er i siget nå, og det er en god følelse, så håper jeg bare det varer helt til jeg er i mål. Det er et godt stykke igjen dit enda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Babydrømmen og Mrs.X. :) Snart påskeferie, men jeg skal heldigvis ikke noe spesielt i påsken med unntak av en bursdagsfeiring i helga. Jeg skal jo på kurs onsdag som vanlig, så det blir ikke noen utskeielser her i gården. Jeg har bestemt at når jeg har gått ned 10 kg, da skal jeg ha en dag som jeg kan spise det jeg vil. Mrs.X du er jo så nær å se 8 tallet på vekta. Jeg tror faktisk at du kanskje spiser for lite. Jeg har selv opplevd flere ganger hvis jeg øker på kalorimengden kanskje helt opp i 1700 kalorier, så får dette positivt utslag på vekta. Det er jo supert Babydrømmen å se 7 tallet på vekta. Jeg virkelig gleder meg til å komme dit. :D Jeg gikk en lang tur i går og det skal jeg prøve å gjøre annen hver dag. De andre dagene skal jeg sykle minimum 30 min i tillegg til turene med hunden. Han begynner å bli litt gammel og har litt problemer med beina, så han trenger en hviledag mellom lengre turer. Det er så mange som har påskefri fra i dag av, men jeg vil heller spare feriedagene til det blir fint vær. :rolleyes: Det er jo godt å være på jobb når det er lite folk og rolig her. Har dere påskeferie fra i dag eller? Nå må vi bare stå på å ikke finne unnskyldninger for å skeie ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...