Gå til innhold

helt på tryne....


Gjest likermat
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest likermat

.. :o .ja da var jeg her igjen da.... :blink:

Har snakket om og tenkt på GR i hele sommer. Nå er jeg her, vekta på kurset fortalte meg at jeg burde vært her for lenge siden.

Jeg vil og må ned i vekt, jeg har greid det før og skal greie det igjen. Jeg vil bli slank uten operasjon, for det tørr jeg ikke og har heller ikke lyst til å gå på medisiner resten av livet. 1-2-3 nå er jeg i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Hei!

Selv om det har tatt tid for deg å sette i gang synes jeg det er bedre om du klapper deg selv på ryggen for at du endelig har gjort det enn å si til deg selv at dette burde jeg gjort for lenge siden. Joda, det burde vi andre, men jeg har tro på at å vri det litt mer positivt gjør prosessen litt enklere. Ihvertfall er det sånn for meg. Istedenfor å tenke at "stakkars meg som ikke kan spise de bollene" når jeg går forbi nystektdisken i butikken prøver jeg å tenke "flinke meg som klarer å gå forbi".

 

Uansett - prøv å tenke livsstilsendring og ikke nødvendigvis slanking. Husk at denne gangen skal det vare... :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Selv om det har tatt tid for deg å sette i gang synes jeg det er bedre om du klapper deg selv på ryggen for at du endelig har gjort det enn å si til deg selv at dette burde jeg gjort for lenge siden. Joda, det burde vi andre, men jeg har tro på at å vri det litt mer positivt gjør prosessen litt enklere. Ihvertfall er det sånn for meg. Istedenfor å tenke at "stakkars meg som ikke kan spise de bollene" når jeg går forbi nystektdisken i butikken prøver jeg å tenke "flinke meg som klarer å gå forbi".

 

Uansett - prøv å tenke livsstilsendring og ikke nødvendigvis slanking. Husk at denne gangen skal det vare... :) Lykke til!

 

Takk for motivasjonsord, og det har faktisk godt kjempe bra, 2,3 kg ned første uken. Det er jeg kjempe forønøyd med. Jeg og tenker flinke meg som klarer og la være;O)

Og jeg opplever at GR har "forandret" seg siden sist jeg gikk, og synes det er kjempe kjekt og jobbe med arbbok på nettet.. Jeg har ikke overdrevet trimmen for det vet jeg er noe jeg ikke kommer til å greie og holde like stablit over lengre tid. Men jeg er flink til å gå turer selv når jeg ikke er på Slankeren

Nå blir det Havregrynsgrøt til frokost.. Hurra for en ny dag.. med masse god mat, blir GR oppskrift Laksepakker med chili!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjonsord, og det har faktisk godt kjempe bra, 2,3 kg ned første uken. Det er jeg kjempe forønøyd med. Jeg og tenker flinke meg som klarer og la være;O)

Og jeg opplever at GR har "forandret" seg siden sist jeg gikk, og synes det er kjempe kjekt og jobbe med arbbok på nettet.. Jeg har ikke overdrevet trimmen for det vet jeg er noe jeg ikke kommer til å greie og holde like stablit over lengre tid. Men jeg er flink til å gå turer selv når jeg ikke er på Slankeren

Nå blir det Havregrynsgrøt til frokost.. Hurra for en ny dag.. med masse god mat, blir GR oppskrift Laksepakker med chili!

 

Ha en fin dag

2,3 kilo er jo kjempebra! Gratulerer så mye :) Flott innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om flying start - det er jo kjempebra! Gratulerer!

Og dette er vel som å banne i kirken, men jeg synes du gjør riktig i å legge opp til et trimregime som du vet at du kan fortsette med også etter kurs. Jeg har brent meg på den der mang en gang - går på kurs, lever sunt, trener masse. Og så skal man stabilisere og begynner å spise litt mer og trene litt mindre for "jeg trenger jo ikke trene så mye nå lengre og har jo ikke tid" og så plutselig en dag våkner man og merker at oppgangen har begynt... Så denne gangen prøver jeg å gå for livsstilsendringen fremfor slankingen - dvs at jeg skal kunne holde på endringene jeg har gjort også etter at vektnedgangen er ferdig. Fingers crossed at det går bedre for meg denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som jeg tenker det, dette er jo noe jeg skal klare å holde , og med mellomstore unger som er aktiv i 4H osv så er jo turer er jo noe jeg går regelmessig uansett. Og her jeg bor har vi jo så fantastisk natur.

Og det er jo så mye ny og god mat I oppskriftsene til GR, så jeg synes det er inspierende i seg selv. Jeg jobber som kokk og etter endte arbeidsdager så er det enkelt og ty til noe enkelt for da er jeg lei av å lage mat. Nå har jeg faktisk opplevd att disse sunne matrettene faktisk ikke tar lang tid og hele familen på 5 synes det er godt. Og selv om jeg er kokk så er det ikke enkelt og følge alt det sunne, fordi det er jo så mye anna godt å stappe i seg i stedet.Det er så kjekt att familien vil spise det samme som meg så slipper jeg å lage mange forskjellige middager. Favoritten vår så langt er pølsegryten.

Her er det ikke snakk om at jeg skal "slanke" resten av familien, men ingen av dem har ondt av sunn mat. Så her går vi får ett bedre liv alle som en. Og de foretrekker gjerne oppskjørt frukt i stedet for snop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo faktisk helt supert.. på jobb har jeg knekkebrød og pålegg liggende, så når sulten nærmer seg så tar jeg ett, det blir litt oftere en hver 3 time, men det er kun ett omgangen, og jeg er da på det tidspunktet skrubbsulten. Bedre med ett knekkebrød med mager ost i ny og ne eller at å hiver jeg meg på kyllingevinger og koteletter når de er nystekt. Jeg har også frukt liggenede, en bakdel med frukt, spesielt gulrot er at jeg blir så hul/sulten i magen av det. men det er kjekt å ha noe å gumle på .

 

gleder meg til mandag igjen for da er det veing igjen, og jeg har jo smugveia meg her hjemme så jeg har en pekepinn på hvordan det har gått, Og jeg er meget forøyd .

TippTopp TommelOpp :lol::rolleyes::PB):D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Jeg synes dette går over all forventeing. Risgrøt til lunsj og jeg

har spist taco med ungene i dag.

Brukte ekstralettrømme, 2 fullkornstortilla , kyllingfilet med egnelaget tacokrydder-stekt uten fett, masse salat,mais og chili, ingen ost. og siden det er lørdag i dag drikker jeg pepsimax og har spist tortilla chips på kosemerkene min som jeg har spart hele uka, til i dag.

Det er lørdag,som sagt, så jeg har veldig lyst på litt rødvin etc. men jeg har ikke handlet inn dessuten så skal jeg ut å hente unger med bil senere i kveld, så sparer jeg de kcalene.

For ta det igjen en anna helg :P

 

i Morra blir det badeland, med unga da skal jeg gjøre med fortjent ti noen trimpoeng med svømming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

GOOOOOOOOOOOSØNDAG, er jo selvfølgelig kjempe opplagt siden heg hadde en super rolig lørdag ( mannen min har vørt på guttetur på hytta i 3 dager , er ikke missunnelig på formen hans) :lol:

Jeg vet ikke om noen leser dette, men skriver det allikvel og det hjelper på min slankepsyke å få det ut..

 

I dag har jeg målt cm. siden jeg ikke rekker det på mandager, og totalt ble det 31 cm... IMPONERT, hadde faktisk gått inn endel forrige uke også men jeg turte ikke helt å tro på det da jeg målte cm tre dager etter den første veiingen.

Men i dag tror jeg på det, 31 cm..på to uker. 8cm bare rundt magen.

Synes jeg har heisa buksene oftere den siste uka. B)

Juhu, nå drar jeg på svømming meg med barna mine og en liten nevø. Ingen stopp i kafeen for oss annet enn en kopp kaffe, vi skal ha med matpakke. ( de kjører faktisk en pommefritz fritt meny der, så de prøver i hvertfall og være sunnere enn andre badeland). Skal lage omelett med salat, de liker alle.

 

Fortsatt fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg er med og heier på deg!

 

 

så kjekt att noen heie på meg.

Må fortelle at jeg har gått ned 1kg denne uka. Toalt 6,5 synes det er bra, men synes det er litt dumt at det blir mindre og mindre for hver veing nå. Må kanskje trimme litt mer. Hadde 13,5 trimpoeng forrige uke, men siden jeg er såpass tung får jeg mye poeng ved to dager med trim.

Kanskje jeg burde gått ned fra meny 3/4 til 2/3 også. spiser nå 1900 kcal per dag og det er ett underskudd på ca 800 i forhold til hva kroppen skal ha uten å være på diett..

Tror jeg prøver det denne uka. det går jo bare utover middag porsjonene.

Hva tror dere er lurt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P:P

 

Idag blir det GRs oppskrift på Pølsegryte..

Den er kjempe god. Prøv den :o)

 

Greide fint å kun spise 1700 kcal i går, Jeg ser nå at da jeg gikk ned mye spiste jeg kun 1700 fordi jeg hadde problemer med å spise nok.

Så jeg prøver 1700 kcal denne uka ..

 

Hurra.. ny dag på jobb. :P:lol::D:);):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å holde meg til 1700 kcal denne uka, .. det går bra, og håper på at det gir gevinst på mandag, Skal ha burdagselskap med god mat og drikke også på lørdag. Så det er nok lurt å ligge litt i frokant av kg.

 

Nå har jeg bakt brød. Har bare spist 1300 kcal i dag så to skiver har jeg tenkt å unna meg.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny jobb. Lykke til!

 

1700 kcal om dagen høres lurt ut. Det ser ut som om jeg kan legge meg der jeg også, klarer jo nesten aldri å komme opp i 1900.

 

Ser du også har utfordringer med bursdagsselskap denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Så spennende med ny jobb. Lykke til!

 

1700 kcal om dagen høres lurt ut. Det ser ut som om jeg kan legge meg der jeg også, klarer jo nesten aldri å komme opp i 1900.

 

Ser du også har utfordringer med bursdagsselskap denne helgen.

 

 

Det var ikke ny jobb, men ny dag på jobben. :lol:

 

Det gikk vel egentlig bra i helgen, selv om jeg kun gikk ned 0,4kg på sist veiing. Men jeg har jo vært veldig flink tidligere i uka. Hadde nok sikkert gått opp ellers, for helgen involverte både usunn mat og alkohol....

 

Men jeg vet at vekta kommer litt i ulage ved alkoholinntak, så allerede på tirsdagen var jeg nesten nede i morgenvekten jeg hadde før helga.. og i kveld var jeg det samme på vekta som jeg var i dag tidlig uten mat og klær på. Så jeg håper på ett kjempe resultat på neste mandag. Jeg er fornøyd med 0,4 jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

I dag er jeg spent altså..

Vet jo ca hvor mye jeg har gått ned her hjemme. men veiedama sin vekt viser 2kg mer. Jeg har holdt meg i skinnet hele uka. Selv om vi spiste krabber og hummer i helgen så holdt jeg meg tild det jeg hadde sagt på forhånd og brukte ikke mye majones osv.

 

Mer i kveld når jeg kommer hjem.. krysser fingre og tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

3 kg???? Det er jo superbra! Kjenner at jeg er veldig imponert. Nesten så jeg blir litt misunnelig, men har vel ingen grunn til å klage - har gått greit nedover her de siste to ukene og, og alt over halvkiloet er jeg superhappy med! :) Det får heller ta den tiden det tar.

Ha en finfin uke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morn.

 

:lol:

 

Jeg har vært på hyttetur i høstferien.

ikke hatt med vekt eller noen annen form for kontrollutstyr.

og vært veldig strukturert, fått trimpoeng og ikke skeia ut med mat eller andre god saker.

B)

 

resultat 1.3 kg

 

totalt nå- 11,2 kg

 

nå er kurset slutt men jeg melder meg på ett kurs til.

kan ikke gi opp nå-

synes det er vanskelig å gjennomføre slanking helt alene

Hurra for meg :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...