Gå til innhold

helt på tryne....


Gjest likermat
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1,3 kg? Ned? På hyttetur? Uten kontrollutstyr som du kaller det så fint? Dæven.. Hadde jeg hatt en hatt skulle jeg jaggu tatt den av for deg! *ler*

 

Takk for det !

Det beste er at jeg synes ikke at jeg har strevd engang!

Blir spennende denne uka og mange utfordringer med 3 bursdagsselskap !

Den første er overstått, barnebursdag, jeg sparte middagen og melk og bytta det ut med ei pølse med brød og 100 gr is !

Tror det gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så superflink du er.

 

Trengte litt inspirasjon i dag og det fikk jeg i bøtter og spann av å gå inn å lese om deg.

 

Imponert over den hytteturen altså.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så superflink du er.

 

Trengte litt inspirasjon i dag og det fikk jeg i bøtter og spann av å gå inn å lese om deg.

 

Imponert over den hytteturen altså.

 

Lykke til videre.

 

 

Takk :rolleyes: Kjekt at jeg kan inspirere andre, jeg er selv her inne og finner inspirasjon av de jeg leser om.

jeg synes det går veldig bra selv også..

Kurslederen har vært på ferie så vi har hatt 2uker siden sist veiedag.

Og i dag var det dags å se hvordan det har gått.

Jammen er jeg er fornøyd, jeg har vært i 3 bursdager og på en sabla fest( gikk litt opp etter den festen da :huh: ), jeg har baka til unga og laget god lørdagsmat.

Men jeg har holdt meg i skinnet, ikke overspist og tenkt over hva jeg skal spise på kvelden og tatt hensyn til det i løpet av dagen. Og den strategien ser ut til å funke

 

 

3,3 kg siden sist!!!!

 

:P:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

HUUUUUUUUURRA...

 

Nå er det bare å stå på! Jeg vil ha 15 kg eple ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra på Mandag fikk jeg 15 kg eple.

Ned 1,6 kg

 

Altså totalt 15,2 kg nå.....

 

2,9 kg unna mitt første delemål.

 

Om jeg runder 3 kg så har jeg tippet over på en ny tier..

og det skal jeg greie på dette kurset altså.

 

Det blir lite trim da jeg har veldig harde på jobb og mye kjøring frem og tilbake på unger på kveldstid. Men jeg lover nå,etter denne helga er over blir det bedre på kveldstid i hvertfall.

Har ikke fått målt cm på en stund, men jeg skal gjøre det når jeg finner igjen målbåndet, ungene liker og bruke det til fiskesnøre og da forsvinner det fort.

 

 

Og da jeg var i barnedåp i helga,Koldtbord,da spiste jeg kun salat og pålegg, luksus i grunnen.

Litt kake ble det også, men man skal jo leve etter kurs også, så man må vende seg til små porsjoner.

 

Foreløbig har jeg ikke hatt det store mat/søtsuget på kveldstid heller.

Ett triks er att jeg strikker når roen senker seg i huset. Er altfor opptatt til å tenke på mat da. Er akkurat ferdig med en marius genser nå.

 

Ha en fin uke..

Jeg står på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

0,6 ned i dag... ikke helt fornøyd med det, det er fordi jeg vil jo att det skal gå fort . Men jeg var tross alt sengeliggende i 2 dager på slutten av forrige uke.

Jeg var flink med maten og førte logg , men med ingen aktivtet i det heletatt , ikke vanlig hverdagsaktivitet en gang så bør jeg igrunnen være fornøyd allikevel.

Og totalt er det jo 15,8 kg så bra er det jo uansett.

 

Og jeg vet fra tidligere att det er vanlig at det går saktere etter en stund også.

 

Jeg står på, bare 2,3 kg til jeg er på ny tier... og delmål nr 1 er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest likermat

Januar er her....litt opp i jula

 

Bare å stålsette seg og krumme nakken.

Jeg har startet.

Det blir hyttetur i helga, håper på en skitur eller to da. Men mye tyder på at vi må gå på føttene. Ikke noe å gjøre ved det.

 

Lykke til til alle dere der ute den første uka. Husk etterpå ha fullført den blir uke 2 mye enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flink du har vært, jeg er helt imponert. Skal forsøke å følge ditt mønster her, selv om jeg er særdeles udisiplinert og rufsete med denne veiinga av maten. :rolleyes: Kos deg på hyttetur, med eller uten ski :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Hei!

Så flink du har vært, jeg er helt imponert. Skal forsøke å følge ditt mønster her, selv om jeg er særdeles udisiplinert og rufsete med denne veiinga av maten. :rolleyes:/> Kos deg på hyttetur, med eller uten ski :)/>

 

 

Takke for det....Det ble litt av begge delene på hytta i helga, en tur på ski og en på føttene . Det var minus 20 gr så det var godt og friskt kan man si.

Men siden jeg har gått ned såpass mye og fått en mindre omkrets så er det ikke lenger noe problem å finne ullær som passer . Og ull er best. Superundertøy varmer det og, men det legger som ett lag mellom kroppen og de andre klærne. Så ull ér kjekt når det er slike temp.

Men for ett vær, sol og praktfullt vinterlandskap.

 

 

Uke 1, på kurs nr3 endte opp med 16,5 tp og vektnedgang på 2 ,7 kg. Herlig å være tilbake.

Jeg hàr fått meg en ny treningskompis også, mer som personlig trener. Dama til svogeren min er sprek som fy og har tilgang til treningslokaler og ville ha selskap av meg. På neste trening har hun tenkt og "presse" meg på intervalltrening på sykkel. Kjenner allerede at det svir. Og øm i rompa....

Men da vet man at det virker.

Jeg vil ned under 20 kg på neste veiing.

 

Jeg har anskaffet meg skritteller også. Det er kjempegøy. Anbefalte skritt pr dag er 10000 og jeg har har over 12000 , kun på jobb. Så å si at jeg har stillestående jobb er er feil. Men det er skjedd en katastrofe.. Jeg har rotet den bort .. Fra jeg kom hjem fra trening i går til jeg skulle reg skritt min sider, den er søkborte...man blir i hvertfall minst like distré selv om man går ned i vekt.. :) :)

Nå står en nydag for tur..det blir havregrøt til frokost i dag, litt lei knekkebrød nå. Jobb og kveldstur med en annen venninne i kveld.

Så får vi bare håpe på at skrittelleren dukker opp igjen.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest likermat

Skrittelleren har dukka opp ;)

 

Og vekta har gått nedover . Jeg har ikke skrevet her på en stund , fordi jeg bytta gruppe til ned 20-30 kg da jeg synes det ble inspirerende å tenke på ! Har nå gått ned 31.9 kg og det har gått super fint. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe annet enn dårlig samvittighet .

 

Jeg skal gå på ett kurs til før sommeren . Håper da å komme under 89,9 kg . For en herlig start på sommeren ! Så melder jeg meg nok helt sikkert på kurs etter sommeren også . Synes det er litt skummelt og skal greie seg på egenhånd og da ;)

 

Og så så kult som det er å kjøpe seg nye klær og treningsklær .. Stadig mindre str . Juhu

 

Ha en fin søndag videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Herlighet så motiverende å se hvor mye du har gått ned! Hvis jeg regner riktig skal vi ned ca like mye, så det er spennende å se at det virkelig går. Jeg stoppet selv for noen år tilbake da jeg hadde gått ned 33 kilo, la på meg alt igjen, og litt mer til. Pyton, men nå er jeg på god vei nedover. Startet på kurs igjen 8.januar, og har gått ned 19,5kg til nå. Gleder meg til å se tallet krympe uke for uke!

 

Og ja, det er herlig å kjøpe seg mindre klær. Det er virkelig en herlig opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Herlighet så motiverende å se hvor mye du har gått ned! Hvis jeg regner riktig skal vi ned ca like mye, så det er spennende å se at det virkelig går. Jeg stoppet selv for noen år tilbake da jeg hadde gått ned 33 kilo, la på meg alt igjen, og litt mer til. Pyton, men nå er jeg på god vei nedover. Startet på kurs igjen 8.januar, og har gått ned 19,5kg til nå. Gleder meg til å se tallet krympe uke for uke!

 

Og ja, det er herlig å kjøpe seg mindre klær. Det er virkelig en herlig opplevelse!

 

 

Takk, så dumt at du måtte starte på nytt igjen da...uff .

Men supert at du ar kommet så godt i gang også så flink du har vært da.. 19,5 kg siden januar. Fantastisk

 

Jeg har satt meg ett trivselmål på 75 kg. Da blir det totalt 53 kg ned.. Men jeg skal vurdere det da om jeg skal fortsette, for med en høyde på 158 så er ikke75 kg spesielt tynn .

Så jeg tror jeg har lyst til å gå ned mer, men viktig og ikke ta for store mål. Jeg er jo bare ca 20 kg unna 75.. Det må gå.

Men som sagt 89,9 nå i første omgang.. Da har jeg bare 1,8 kg igjen til 40 kg ned.. Så det må jeg jo greie..

Håper på en nedgang på 1,3 kg til på siste veiing i morra. Da kommer jeg under 95 .. Jojo galskap å være glad for å veie 95 kg .. Jeg har 31 tp denne uka så jeg tror jeg greier det.

Men når man tenker på at jeg startet på 128.1 kg så er det jo nesten ett under.

Neste uke skal jeg til Oslo.. Da blir det 17.mai klær shopping.

 

Bruker å finne blogger og lese om folk som har gått ned mye i vekt og synes det er inspirerende ..

Mange tøffinger der ute som kjemper hver dag.

 

Hvordan trener du ? Noe favoritt mat?

Jeg liker godt den nye greske yoghurten.. ( jordbær og fersken ) nydelig..

Bruker den til mellom måltid eller kveldskurs. Problemet er bare at den er så populær her at den nesten alltid er utsolgt. :)

 

Lykke til i kommende uke .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...