Gå til innhold

noen opplevd/like frustrert ved veiing


Gjest eltevelte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest eltevelte

hei

noterte vist ikke forrige uke, men kom meg hvert fall ned dit jeg var. å denne fredag var lik den forrige :-/

 

blir litt farting, å ikke enkelt å holde måltider, men det har hvert fall ikke gått opp att.

 

 

så det er bare å stå på, så løsner det nok å kommer meg noe mer ned.

 

bestemor med pulsklokke- får håpe ferieturen er fin.? kanskje ikke lett angående slanking da, men det får vel nesten så være. må jo unne deg noe , kose deg å ha det fint :)

 

potteplanten hvordan er det med deg da? kommet godt i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemkommet etter en fantastisk tur til USA. Har vært på utendørs quilteutstilling med 1400 lappetepper. En hel liten by var dekket av tepper. Har vært i Yellowstone nationalpark og sett masse ville dyr i naturen på kort avstand - det var nok det mest overraskende og fasinerende ved turen.

Måltider ble uregelmessige og nesten alle på restaurant. Ikke lett å velge sundt når jeg er allergisk. Det ble en del frityrestekte poteter og potetmos, vin til maten og chips og annet i bilen. - Men likevel har jeg gått ned - ikke lett å forstå. Men jeg er glad og lettet - trodde jeg hadde lagt på meg.

I morgen drar jeg en tur til Danmark for å besøke min mor - der blir det lett mye mat og fet mat. Hun blir med meg hjem etterpå, og hun liker å lage mat, så det blir nok av utfordringer framover.

Ha en flott sommertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

hei bestemor med pulsklokke.

så bra å ha klart å gå ned etter turen. hørtes spennende ut opplevelsene du har hatt.

 

jeg klarte ikke delmålet mitt, så streng var jeg vist ikke :-/ så fant ikke 70 tallet.

men kom meg ned til 81,2- det ble 16,5 kg ned.

 

ikke lett sommer og mat blir litt som så... men det ligger på rundt 1 kilo opp å så litt ned.

så ikke det helt gale. må bare passe på å ikke la det skli helt ut i usunne vaner igjen for fullt.

 

sommer er sommer , så får en unne seg litt, og så får en gå i gang for fullt igjen i august. dette skal vi klare, med tida til hjelp :)

 

fortsatt god sommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest eltevelte

hei

 

nesten 2 uker siden skreiv sist.. har ikke greid å ta tak i uvanene som snek seg inn att igjen.

kom meg jo som sagt ned til 81,2. som var reduksjon på 16,5 kg :-)

 

 

men har jo mye mer igjen, så må få i gang motivasjon å matvaner som er bra igjen. vært sommer ,varmt og mye som ført til mye stress :-( som ikke er bra for vektnedgang.

dette førte til nesten 2 kilo opp i løpet av juli måned.

 

nå starter vel trening opp skikkelig igjen, og da er det bare å tenke på hvor godt det føles med klær som er 3 og 4 størrelser mindre. og få motivasjon til å kunne komme litt flere størrelser ned :-)

 

stå på ,dette skal vi klare :-) håper det har gått bra med dere de siste 2 ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest eltevelte

fredag og tid for trening :-)

ingen endring siden sist. men i dag starter treningen oppatt, selv om det er tungt så gjør det godt.

 

sommer var sommer tenkte jeg, og vekta gikk litt opp, så den skal ned igjen, samt noen fler. det får ta tiden det tar. for det var ikke lett å få til selv om satte delmål.

 

ha fin fredag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

god søndag.

 

hvordan går det med deg bestemor med pulsklokke? og potteplanten?

håper dere får det til med slankinga slik dere ønsker.

mistet en del motivasjon, og dermed har det gått litt opp. skulle få det noe ned siden je skreiv for 2 uker siden, men står stilt.

får håpe den motivasjonen kommer seg, må skjerpe meg vist, enda mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg vært lenge borte fra Roedesiden - droppet slanking og trimming en stund. Har slitt med overtrening og diverse feberomganger, så da går det feil vei. Men nå er jeg kommet i gang med trening igjen og jeg har gått ned 0,5kg i løpet av de siste 2 ukene, så nå går det rett vei igjen.

Tror jeg skal prøve å nå 60 kg igjen og holde med der en stund. Har fått vite at hardtrening og slanking kan bli for mye for kroppen samtidig. Neste ukene skal jeg satse mest på styrketrening og veldig forsiktig vektnedgang.

Så flott at du har gått ned 16,5kg eltevelte - det står det respekt av. Stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

overtrening og feber er ikke enkelt nei. får håpe det går betre nå, bestemor med pulsklokke.

 

skal så lite til før vekta kryp oppatt,

 

selv skulle jeg skjerpe meg fullt, og få ned de kiloene som kom på att. hmm... ikke greid det, trur jeg er opp 3 kilo ell noe.

vært litt slapp med trim selv, men helsen er som den er. og endte opp som jeg fryktet- betennelse i arm. så må trene litt, men passe på så det ikke blir overbelasta.

 

stå på bestemor med pulsklokke, dette klarer vi :-) selv om det går litt i bølger...

 

ha fin søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette skal vi klare.

Jeg har startet med styrketrening med personlig trener, for å lære å ikke ta i for hardt - lære hvor lenge det er bra for meg å trene. Jeg er vist ikke god til å kjenne etter. Jeg bare står på og skaper stress og overbelastninger. Treneren sier det er sjeldent at han ikke må be folk om å ta i hardere, ta flere repetisjoner og øke vektene. Det er dyrt, men hellere bruke penger på trening enn medisiner.

Stå på - vi er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

sikker ganske bra å ha trener som kan hjelpe til å bremse ned. selv må jeg få bremset ned fysio med å stadig si jeg må øke tempo eller øk vekter.

for det er ikke bra å driv med for tungt da jeg har fibromyalgi og andre plager med muskler og ledd.

 

vekta mi er på 84,6. visste det var noe opp, og huff så mye. fra 81,2. håper betennelsen er knekt nå, så får stå på igjen. kostholdet er veldig viktig ser jeg, når jeg ikke kan jobbe beinhardt å få det av der. men slik er det vel stort sett for de fleste...

 

ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moro å være sammen med barn, men kan ver slitsomt og.

 

vekta er det samme som forrige uke. i hvert fall ikke opp. får håpe d løsner til neste uke. mål for kommende uke det, samt tre treningsøkter.

 

ha en flott helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest eltevelte

hei

 

ja hva skal en si .... ikke har jeg fått til å få av de kiloene som kom på att. og jeg skal jo mer nedover en bare de 3,4 ned att.

 

er det ikke det ene ,så er det noe annet. som det at influensaen rammet. så så vidt orket trene, slik planen var.

men nå får en satse på at formen er fin til over helja. så blir det å satse for fullt igjen da.

 

 

går det greit med deg nå bestemor med pulsklokke?

 

ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen kilo har sneket seg på for meg også - omtrent samme mengde. Huff influensa, det håper jeg at jeg slipper - skjønner ikke at du kan trene med influensa - det klarer jeg ikke.

Det går sån begge deler - dårlig med vekten, men styrketreningen gir resultater, så det er gøy. Er ferdig med de personlig treningstimer jeg har betalt for, og skal ha testet styrken på onsdag, for å se framgangen. Jeg føler meg sikker på at jeg har nådd de 30 - 50% styrkeøkning på i all fall 3 av de 4 øvelsene vi satte opp i målsetingen.

Vi får stå på og se om vi ikke kan slippe noen av kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

flink du er med treninga :-) er moro når program fungerer slik at du klarer å gjennomføre det.

dumt vekta går opp, men er nok litt muskler som er tyngre. for ser du har cm ned.

men går nok i orden det og skal du se angående vekttapet.

 

har det samme mål som sist uke, hmm.... ikke klart finn at den gode balansen jeg hadde i vår... men skal i hvert fall ikke gi opp.

 

ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy når det fungerer med treingen. Jeg klarte målet til gangs, hadde en framgang på 50,4% i snitt, med en spredning på 25 - 86% på bare 6 uker. Så jeg er stolt. Merker det også godt på kroppen. Jeg har ikke fokus på vekt for tiden.

Du får stå på videre, plutselig løsner det. Vi kommer til å klare det. Ha en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest eltevelte

hei

 

huff ja, noen uker gått igjen, men ikke kiloene som de skal. står nokså stille.

klarte det jo frem til sommer, og da begynte det å snu.

 

motivasjonen trur jeg har rømt eller gått i hi. .

 

men skal i hvert fall ikke gi opp. trener 2- 3 ganger uken. må nok bli flinkere til gå litt utenom.

 

klarer deg bra du da, bestemor med pulsklokke?

 

ha en fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...