Gå til innhold

Da er jeg i gang


Gjest Sisu1
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig så er jeg igang med min kostholdsendring.

Veier maten og spiser regelmessig og de to ukene jeg har holdt på har gitt resultat.

Jeg er så glad. Ned 2,9 på to uker.

Nå er det bare resten av livet igjen.

Skal jo ikke gå ned resten av livet men må helt sikkert ha stålkontroll på maten resten av livet. Sånn er det bare.

Nå føles det helt greit og det håper jeg det gjør om noen uker og måneder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk SuperM

 

Går så det suser her. Tror jammen buksa mi begynenr å bli løsere og det er så deilig.

 

Nå nærmer det seg helgen og jeg må stålsette meg litt ekstra, men det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kilo ned og jeg er så glad.

Måtte i skapet å prøve litt klær og det som ikke passet i sommer begynner nå å sitte greit på kroppen min igjen.

Er jo så deilig når jeg kjenner klærne ikke strammer like mye.

Selvom jeg har mange kilo igjen så kjenner jeg at jeg er veldig fornøyd.

 

Denne gangen skal jeg klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er jeg igang igjen.

Jula ødela endel siden jeg ikke kalrte å holde meg unna de usunne tingene.

Har ikke hatt lyst til å ta tak igjen, men nå er lysta her.

Og den håper jeg varer. Heldigvis så er det et år til jul igjen.

Må nok planlegge enda litt bedre fremover slik at jeg klarer å holde meg til mat som er bra for kroppen min. Kjenner jo at jeg føler meg bedre når jeg lar vær å spise sjokolade, kaker etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Holder på fortsatt. Går veldig sakte nedover og er noen humper er det på veien. Nå var det godt å finne denne tråden igjen selvom det ikke er skrevet noe særlig i den.

 

Har ikke vært i form og hatt en liten opperasjon i magen så veiing har jeg droppet. Kjenner at magen er større og føles ganske stappa men utivfra buksene mine så er rumpa og lårene nok blitt bittelitt mindre. Det var en positiv overaskelse oppi det hele.

 

Veier mat og teller kalorier. Spiser litt mere frukt enn anbefalt men så lenge det er innenfor på kaolrier så er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok greit denne gangen kikk.

Egentlig så går det greit sånn jevnt over men det går ikke så fort nedover. Men ned er ned så jeg prøver å overtale meg selv om at så lenge det går nedover så må jeg være fornøyd.

 

Havregrøten er inntatt i dag. Ble uten frukt og rosiner i dag men med litt kanel på toppen .

 

Må få rompa opp av sofaen i kveld og ta en liten tur. Dørstokken er veldig høy men jeg må bare katre over den og komme meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kjenner igjen den med dørstokken ja. Jeg har begynt å gå om morgenen. Det er mye bedre for det er vanskelig å komme seg ut om kvelden.

Har du prøvd med litt funlight saft i havregrøten.

Jeg prøvde det i min youghurt naturell. Jeg brukte den med vannmelon og det var faktisk godt.

Jeg spiser youghurt naturell med 2ss havrekli i hver dag. Har hørt at havrekli er enda bedre enn havregryn. Husker ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå på morgenen jeg også for venter jeg så blir det ikke noe av. Helst så fort som mulig etter at jeg har stått opp. Rart hvordan jeg klarer å utsette og la vær å gjøre noe som er bra for meg.

 

Takk for gode tips. Har ikke prøvd med funligt saft i grøten men har hatt litt lettsyltetøy. Godt med litt nye tips for blir litt lei når jeg har spist det en stund. Spiste youghurt med havrekli fo mange år siden men har glemt det. Godt du minnet meg på det.

 

Rart hvordan vaner setter seg.Jeg drikker alltid to glass vann på morgenen og tar en skje med sanasol. En veldig greit med gode, sunne morgenrutiner:)

 

Har vært litt fortvilet de siste dagene for jeg syns magen bare har vokst og vokst men i dag når jeg stod opp å tok på klærne så kjenner jeg at de sitter løsere. Det er så deilig. Kasnje jeg skal våge meg på vekta til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...