Gjest mette77 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år alle sammen. Håper alle har hatt ei fantastisk jul og er klare for et nytt år. Her er første vektregistrering til slankekrigen i gang. Vi ble enige før jul at 1/1-13 var en fin dato for vårens start! Registrer så snart som mulig alle sammen!!! Klem fra Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 godt nyttår vekt her viser 82,5kg i dag. NÅ ER VI I GANG DERE!!!!! Klem fra bessa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla1977 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år! 75,4 her. Målet er 71 til påske. 69 til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 101 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mio min mio Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år! Her stoppet vekta på 76,7 i dag. Har litt å jobbe mot, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år folkens Her stopper vekta på 87,4 Lykke til alle som deltar på "krigen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ønskedrøm Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år! Vekt i dag er 90.8 kg :P/> Lykke til- sammen er vi krutt :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nueva vida Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Riktig godt nytt åt alle sammen! Ønsker alle et fint 2013 Vekta mi er 93,8:-( Nå er vi igang, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei :rolleyes:/> har ikke fått gått på vekta idag, men holder det om jeg legger inn imorgen formiddag? :rolleyes:/> nyttårsklem synøve kan legge inn litt senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranhel Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Ønsker også å bli med. Vekten min stopper på 88,6 i dag. Målet er å komme ned til 70 kg i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frihet77 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei, alle sammen. Jeg veier hele 94 kg i dag ...på en annev vekt enn den jeg går på neste gang, men antar det ikke er så stor forskjell:-) Skal nå kjøre i mange timer over fjellet til vestlandet, så jeg kommer mer i orden med mat og trening fra i morgen:-) Hilsen meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marty Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Yess, da er vi i gang igjen!! Måtte 2013 bli et bra slanke/treningsår for oss alle! Jeg starter på 74,1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristin1978 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Da er jeg klar! Min vekt er 66 kg, pluss 8 i overvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tytomasa Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Godt nytt år alle sammen! Ny i dag og steike motivert for et slankere 2013! vekten i dag er 122. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Vekt før omgangssyke 93, 5 - mandag er jeg igang med gr maxi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emma77 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei! Kjenner dette var motiverende:-). Vekten min var på 65,3 i dag, ca 5 for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Vekta fra mandag 31/12.2012 76,0 kg ca 15 for mye. Godt nytt år alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei. Vekten min 91 blank, fyttikatta nå er det bare å stå på nå må jeg nedover ihvertfall 15 kilo 75-80 er mitt mål for 2013.. Synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Så utrolig bra at så mange har registrert vekta allerede!!!! Men det er plass til flere, så om det er flere som vil være med er det bare å registrere vekta her så snart som mulig! Det er bare å stå på alle sammen! Dette blir gøy! Våren skal definitivt bli bedre enn høsten for min del! Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frihet77 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei igjen dere, nå er jeg endelig hjemme igjen - på egen vekt: 93,4 kg. Egentlig et sjokk, da medio 80 har vært sjokk før, så jeg vil helt klart gjøre noe. Og nå er jeg i gang. Her gjelder det å få handlet inn sunne og mettende matvarer ser jeg i kjøleskapet. Jeg er sukkeravhengig, stresser mye og har mange baller i luften. Det har vært utfordringen leeeenge. Nytt år og nye muligheter. B)/>/> Om det er noen som bor i Bergen (som meg - Telemarking som har bodd 3,5 år i vest), så er jeg med på det som forbrenner kalorier:-) Hilsen meg P.S. Hvordan får jeg den snertne vektlinjen under, slik mange av dere andre har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olga76 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Jeg vil gjerne være med! 77 kg her. Gå på 'min profil' og 'endre profil' frihet77. Der kan du legge inn det du vil. DIsse skalaene kan du lage på f.eks http://lilyslim.com/ eller http://www.tickerfactory.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bah63 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Godt Nytt år til alle krigere. :D/> Jeg vil gjerne bli med. Vekta i dag var et sjokk! Egentlig ikke overraskende etter alle utskeielser siste 3 uker. Det går jo bare ikke å fortsette slik. Deilig med matpakke og rutiner igjen! 72,6 i dag. Mål: 66 inne 1. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Naley Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 97 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bah63 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Jeg vil gjerne være med! 77 kg her. Gå på 'min profil' og 'endre profil' frihet77. Der kan du legge inn det du vil. DIsse skalaene kan du lage på f.eks http://lilyslim.com/ eller http://www.tickerfactory.com/ Er det signaturfeltet du har fylt ut i profilen din? Fikk laget meg en skala på lilyslim, men er litt usikker på hvordan jeg får den på plass. Er det "lilyslim koden" som dukker opp når du velger f.eks HTML fra Forum signatures du skal kopierer inn i signaturfeltet?... er amatør på dette... Kommer signaturen da automatisk opp som grafikk ved publiseringen? Den vises kun som koder i signaturen da jeg forsøkte - ikke grafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er det signaturfeltet du har fylt ut i profilen din? Fikk laget meg en skala på lilyslim, men er litt usikker på hvordan jeg får den på plass. Er det "lilyslim koden" som dukker opp når du velger f.eks HTML fra Forum signatures du skal kopierer inn i signaturfeltet?... er amatør på dette... Kommer signaturen da automatisk opp som grafikk ved publiseringen? Den vises kun som koder i signaturen da jeg forsøkte - ikke grafikk. Jeg limte inn hele internettadressen til min ticker i endre-signatur-feltet, da kom den opp automatisk. Jeg har brukt tickerfactory.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå