Gå til innhold

Vektregistrering slankekrigstart 1/1-13


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Godt nytt år alle sammen.

Håper alle har hatt ei fantastisk jul og er klare for et nytt år.

 

Her er første vektregistrering til slankekrigen i gang.

Vi ble enige før jul at 1/1-13 var en fin dato for vårens start!

 

Registrer så snart som mulig alle sammen!!!

 

Klem fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet77

Hei,

 

 

 

alle sammen. Jeg veier hele 94 kg i dag ...på en annev vekt enn den jeg går på neste gang, men antar det ikke er så stor forskjell:-) Skal nå kjøre i mange timer over fjellet til vestlandet, så jeg kommer mer i orden med mat og trening fra i morgen:-)

 

 

Hilsen meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at så mange har registrert vekta allerede!!!!

Men det er plass til flere, så om det er flere som vil være med er det bare å registrere vekta her så snart som mulig!

Det er bare å stå på alle sammen! Dette blir gøy!

Våren skal definitivt bli bedre enn høsten for min del!

 

Klem :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet77

Hei igjen dere,

 

 

 

nå er jeg endelig hjemme igjen - på egen vekt: 93,4 kg. Egentlig et sjokk, da medio 80 har vært sjokk før, så jeg vil helt klart gjøre noe. Og nå er jeg i gang. Her gjelder det å få handlet inn sunne og mettende matvarer ser jeg i kjøleskapet. Jeg er sukkeravhengig, stresser mye og har mange baller i luften. Det har vært utfordringen leeeenge. Nytt år og nye muligheter.

B)/>/>

Om det er noen som bor i Bergen (som meg - Telemarking som har bodd 3,5 år i vest), så er jeg med på det som forbrenner kalorier:-)

 

 

Hilsen meg

 

 

 

 

P.S. Hvordan får jeg den snertne vektlinjen under, slik mange av dere andre har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt år til alle krigere. :D/>

 

Jeg vil gjerne bli med. Vekta i dag var et sjokk! Egentlig ikke overraskende etter alle utskeielser siste 3 uker. Det går jo bare ikke å fortsette slik. Deilig med matpakke og rutiner igjen!

 

72,6 i dag. Mål: 66 inne 1. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med! 77 kg her.

 

Gå på 'min profil' og 'endre profil' frihet77. Der kan du legge inn det du vil. DIsse skalaene kan du lage på f.eks http://lilyslim.com/ eller http://www.tickerfactory.com/

 

 

Er det signaturfeltet du har fylt ut i profilen din? Fikk laget meg en skala på lilyslim, men er litt usikker på hvordan jeg får den på plass. Er det "lilyslim koden" som dukker opp når du velger f.eks HTML fra Forum signatures du skal kopierer inn i signaturfeltet?... er amatør på dette...

Kommer signaturen da automatisk opp som grafikk ved publiseringen? Den vises kun som koder i signaturen da jeg forsøkte - ikke grafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det signaturfeltet du har fylt ut i profilen din? Fikk laget meg en skala på lilyslim, men er litt usikker på hvordan jeg får den på plass. Er det "lilyslim koden" som dukker opp når du velger f.eks HTML fra Forum signatures du skal kopierer inn i signaturfeltet?... er amatør på dette...

Kommer signaturen da automatisk opp som grafikk ved publiseringen? Den vises kun som koder i signaturen da jeg forsøkte - ikke grafikk.

 

Jeg limte inn hele internettadressen til min ticker i endre-signatur-feltet, da kom den opp automatisk. Jeg har brukt tickerfactory.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...