Gå til innhold

Slankekrigens registreringstråd uke 2


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vi virkelig igang.

Det er 19 stykker som registrerte vekt sist uke!

Dette er:

 

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Mette77

Mia123

Milla1977

Mio min mio

Monken

Naley

Nueva vida

Olga76

Ranhel

Synøve

Tytomasa

Ønskedrøm

 

Frist for å registrere ukas nedgang er tirsdag kveld (jeg oppdaterer mitt skjema onsdag morgen)

 

For dere som ikke har vært med før så har jeg registrert startvekt på alle i et excel-ark, og legger inn endringene deres der. Så blir den enkeltes nedgang registrert endring i % av forrige ukes vekt. Totalt nedgang blir beregnet på grunnlag av total vektnedgang i forhold til startvekta. Den med minst nedgang/størst oppgang er ute. Men alle som ryker ut kan fortsette og registrere vekta her, da den beste av de som ryker ut er med i finalen igjen!

 

Dersom noen har lyst å være med men ikke registrerte noen vekt sist uke, kan dere registrere startvekta denne uka.

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uendret på meg.

Jeg har vært flink med maten, men siden vi var bortreist i jula, hadde jeg ikke helt blitt ferdig med julekosen, så det har blitt litt ekstra av den sorten.

 

Men nå satser jeg på 100% fokus igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Bah63

Bessa: - 0,4

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Mette77: 0

Mia123: - 2,5

Milla1977: - 0,8

Mio min mio: - 0,8

Monken: - 0,9

Naley

Nueva vida: + 1,0

Olga76: - 1,8

Ranhel: - 1,4

Synøve: - 0,6

Tytomasa

Ønskedrøm

 

Ny

Middelvei: 71,6

 

Burde sikker ropt hurra for den veknedgangen, og det hadde jeg under normale omstendigheter.. Har vært syk i litt over ei uke, null næring så nedgangen er veske og muskeltap :(/> Samtidig sm jeg kommer til å gå opp igjen når jeg får i meg mat igjen (det er jo selfølgelig helt normalt)

Kanskje på topp denne uka, og ryker neste? Time wil show ;)/>

 

Nueva vida, ikke sikkert alle registrerer vekta, da er du med videre selv med oppganegen din, ikke mist håpet ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi virkelig igang.

Det er 19 stykker som registrerte vekt sist uke!

Dette er:

 

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Mette77

Mia123

Milla1977

Mio min mio

Monken

Naley

Nueva vida

Olga76

Ranhel

Synøve

Tytomasa

Ønskedrøm

 

Frist for å registrere ukas nedgang er tirsdag kveld (jeg oppdaterer mitt skjema onsdag morgen)

 

For dere som ikke har vært med før så har jeg registrert startvekt på alle i et excel-ark, og legger inn endringene deres der. Så blir den enkeltes nedgang registrert endring i % av forrige ukes vekt. Totalt nedgang blir beregnet på grunnlag av total vektnedgang i forhold til startvekta. Den med minst nedgang/størst oppgang er ute. Men alle som ryker ut kan fortsette og registrere vekta her, da den beste av de som ryker ut er med i finalen igjen!

 

Dersom noen har lyst å være med men ikke registrerte noen vekt sist uke, kan dere registrere startvekta denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet77

Fra 93,4 til 92,0 - ned 1,4.

Det har gått litt opp og ned med både trening og mat, og har jeg vært flink til det andre har jeg røket på det andre. Er uansett fornøyd med reduksjonen, og er mer motivert enn på leeeeenge. :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet77

Fra 93,4 til 92,0 - ned 1,4.

Det har gått litt opp og ned med både trening og mat, og har jeg vært flink til det andre har jeg røket på det andre. Er uansett fornøyd med reduksjonen, og er mer motivert enn på leeeeenge. :P/>/>/>

 

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...