Gå til innhold

Slankekrigens resultattråd våren 2013


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Nytt fra i høst.

Dette første innlegget skal jeg prøve å oppdatere hver uke slik at det hele tiden størst TOTAL nedgang siden 1/1.

 

Total nedgang etter uke 15

 

Monken -9,63 %

Mio min mio -6,52 %

Ranhel -5,30 %

frihet77 -4,50 %

Bah63 -4,41 %

Emma77 -3,52 %

Anneha88 -2,86 %

Olga76 -1,56 %

Bessa -0,85 %

Synøve -0,66 %

Mia123 -0,39 %

Milla1977 -0,13 %

Samba 0,00 %

Tytomasa 0,00 %

Ønskedrøm 0,00 %

Frk88 0,00 %

Naley 0,00 %

Kristin1978 0,00 %

Middelvei 0,00 %

Hemulen 0,46 %

Marty 0,54 %

Mette77 0,79 %

Trucker 1,00 %

Nueva vida 1,07 %

 

PS: Ikke skriv innlegg i denne tråden, da blir den fort veldig uoversiktlig.

 

Innlegg kan en skrive enten i registreringstråden eller kanskje helst i den som heter Skravletråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Monken -1,26 %

Ranhel -0,59 %

Olga76 -0,40 %

Milla1977 -0,27 %

Bessa 0,50 %

Anneha88 1,90 %

 

Monken stikker av med seieren denne uka også. Bra innsats!

 

Bah63 og jeg har ikke registrert vekt og er dermed ute.

Alle som registrerte vekta er med videre!

 

Ga beskjed om at jeg var på reise og IKKE fikk registrert denne uken - walk over (men klarte ikke registrere uke 17 siden jeg fortsatt er i jet-lag og har hatt mer enn nok med jobbprioriteringer. Men ikke noe problem jeg fortsetter å registrere selv om jeg er ute. Viktigst er målsettingen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest mette77

Da var påsken over...

Det var 3 som registrerte vekta denne uka dette er:

 

Anneha88 0,17 %

Milla1977 2,03 %

Olga76 2,14 %

 

Alle dere er dermed videre. Ranhel registrerte ikke og er dermed ute!

 

Jeg skal til Paris i helga, og kommer ikke hjem før tirsdag, legger derfor ut neste ukes tråd allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semifinalen er over

Annaha og Olga er i finalen sammen med Monken.

Som dere selv skriver følger dere ikke dere er de rette for finalen, Anneha88 har gått ned 2,86% og Olga har gått ned 1,56% i vår.

 

Soleklar leder er Monken som har gått ned hele 9,63% nå i vår, fantastisk Monken!

 

I realiteten er vinneren allerede klar.

Hva sier dere, vil dere ha en finaleuke også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Monken!!! Kjemperesultat. Har du noen brennhete og motiverende tips til oss andre?

 

Jeg synes alle kan legge inn sin hyllest til Monken, som tydeligvis har fått til mye og er en soleklar og verdig vinner. Så kan vi starte på ny frisk til uka alle sammen med nye registreringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Har kommet inn i modusen i vår, og er veldig klar for å gå en slankere vår i møte.

 

Jeg meldte meg på kurs etter nyttår, og det har vært en stor hjelp for å holde motivasjonen oppe. Er en lang og tidkrevende prosess dette.

 

Jeg er veldig flink til å trene. Har egentlig vært flink til det siste halvannet året. Nå er det slik at humøret blir dårlig om jeg ikke får trent som planlagt... ;) Hvem skulle vel ha trodd det?

 

Det siste som måtte på plass var kostholdet, og det har jeg hatt noenlunde på stell i vinter. Har utskeielser, men både kurset og krigen har gjort til at jeg ikke var villig til å gi opp. Ja og ønske om å nå målet mitt også da selvfølgelig.

 

Er veldig klar for en ny slankekrig om flere vil det. Slankekrigen er også en stor motivasjon i kampen mot kiloene. Viktig å ha noen å "rapportere" til og det gjør til at vi holder litt mer fokus.

 

Ha en strålende uke alle!

Endret av Monken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Har kommet inn i modusen i vår, og er veldig klar for å gå en slankere vår i møte.

 

Jeg meldte meg på kurs etter nyttår, og det har vært en stor hjelp for å holde motivasjonen oppe. Er en lang og tidkrevende prosess dette.

 

Jeg er veldig flink til å trene. Har egentlig vært flink til det siste halvannet året. Nå er det slik at humøret blir dårlig om jeg ikke får trent som planlagt... ;)/> Hvem skulle vel ha trodd det?

 

Det siste som måtte på plass var kostholdet, og det har jeg hatt noenlunde på stell i vinter. Har utskeielser, men både kurset og krigen har gjort til at jeg ikke var villig til å gi opp. Ja og ønske om å nå målet mitt også da selvfølgelig.

 

Er veldig klar for en ny slankekrig om flere vil det. Slankekrigen er også en stor motivasjon i kampen mot kiloene. Viktig å ha noen å "rapportere" til og det gjør til at vi holder litt mer fokus.

 

Ha en strålende uke alle!

 

 

Gratulerer så masse!! Er imponert over at du klarer å "holde det gående" uke etter uke.

 

Jeg er liker forslaget ditt om en ny slankekrig. Etter en litt "dårlig periode" for min egen del, så er jeg klar for litt påfyll av motivasjon.

 

Lykke til videre Monken! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...