Gå til innhold

1973-er du her :-) Og andre kanskje også?


Gjest nedogblider
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nedogblider

mulig dere har skrevet dte før, men hva ligger dere på sånn kalorimessig? i dag blir det spinning og styrke på meg, kjenner det skikkelig i låra i dag etter dansetimen i går hehe

 

Hvis ikke jeg tar feil ligger vi alle på meny 2, 16000 kcal. :-)

 

 

Jordbærsmoothie høres kjempegodt ut! Tror jeg må teste litt sånne oppskrifter også.

 

Kjøttkakene kan i hvertfall ANBEFALES!!! De er kjempegode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 1700 ble egentlig anbefalt 1900 men jeg har problemer med å få i meg så mye så jeg har satt det ned selv, så får jeg se om det funker:)

 

Nå har jeg vært å gått en lang fin trilletur og skal straks prøve Grete Rodes fiskesuppe med nanbrød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier vel sansynligvis nok da til å skal ha såpass mye mat;) er 173cm høy iallefall...

Etter det jeg har skjønt så blir det tatt med hva du gjør iløpet av en dag også.

Men uansett så er det viktigste at nåla går nedover på vekta og vi når måla våres:) Det jeg skal fokusere på nå er iallefall å legge om matvaner oglivsstil slik at dette blir varig:) Har jo aldri spist så mye mat og gått ned nesten 2 kg på 1 uke... Helt sykt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg er arbeidsledig for tiden så ikke veldig aktiv utenom trening, var på spinning intervall i dga og det var herlig:) oj 2 kg på 1 uke er jo super bra:)

 

må nok veie meg i morgen for å se om jeg har minket noe hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

veier du mye siden du skal ligge på 1600 nedogblider?

 

Jeg skal jo ned nesten 15 kg så det raske svaret er ja :-) Og ved å spise så mye har jeg gått ned en kilo hver uke i år!

 

Nå er jeg 87 kg, men jeg er høy, 180 cm.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg er 1,62 høy og 70,7 kg, i forhold til når jeg gikk på kurset så skulle jeg ligge mellom 1300 og 1400 kalorier, det høres kanskje lite ut men jeg blir mett på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

jeg er 1,62 høy og 70,7 kg, i forhold til når jeg gikk på kurset så skulle jeg ligge mellom 1300 og 1400 kalorier, det høres kanskje lite ut men jeg blir mett på det:)

 

Du det skjønner jeg godt, for jeg (og 1973 også) sliter litt med å komme opp i kalorier. Hvis ikke jeg passer godt på ender jeg på 1200 om dagen. Så jeg jobber hardt med å få i meg alt jeg skal :-) Jeg spiser forresten ikke så mye nøtter for jeg er allergist mot noen typer og er redd for å utvikle allergien mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det skjønner jeg godt, for jeg (og 1973 også) sliter litt med å komme opp i kalorier. Hvis ikke jeg passer godt på ender jeg på 1200 om dagen. Så jeg jobber hardt med å få i meg alt jeg skal :-) Jeg spiser forresten ikke så mye nøtter for jeg er allergist mot noen typer og er redd for å utvikle allergien mer.

 

Det blir mye kveldsmat på meg syns jeg men det er mange som sier det ikke gjør noe

så lenge inntaket ikke overstiger det som er anbefalt.

 

i morgen skal jeg prøve tacosalaten til Grete rode fiskesuppa(hvit vanlig)smakte ikke noe.. ingen her som likte den...

tenkte å prøve meg på byggrynsgrøt til lunsj også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go"freddan alle flotte damer :-)

det humper og går ,har spart litt kcal så jeg kan mumse litt popcorn i kveld :-)

dere som plages med å komme opp i kcal pr dag -bytt ut light prod med vanlige prod da kommer kcal fort opp .avocado ,nøtter mørk sjokolade (85% uten sukker og melk )er også kcaloririke. brunost og kaviar er veldig kcal rik .(vet ikke om det er Nei mat?)

på meg gikk det kort tid før dette problemet gikk over .Når man har spist regelmessig en stund er det akkurat som om kroppen vender seg til det jevne inntaket og krever både mar frukt og grønt .

Laget go dipp til gullerøtter og div dippe ting

 

Hummus

 

1 boks kikerter (ikke bli skremt det e supergodt )

2 båter hvitløk

saften av en halv sitron

salt/pepper

(spiskumin )

miks med stavmikser

sundt og godt

 

Ha en fin fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg var så dum i dag og spiste en burger på macdonalds og brus, mye som skjer i livet mitt så venninna mi ville ha med meg ut en tur, men men, sånn gikk det.

 

var på spinning i går og noe må jeg ha gjort rett for var kraftig støl i dag, trening igjen i morgen og søndag:)

 

en ting til, jeg er forresten med på sønner av norge hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var så dum i dag og spiste en burger på macdonalds og brus, mye som skjer i livet mitt så venninna mi ville ha med meg ut en tur, men men, sånn gikk det.

 

var på spinning i går og noe må jeg ha gjort rett for var kraftig støl i dag, trening igjen i morgen og søndag:)

 

en ting til, jeg er forresten med på sønner av norge hehe

 

Spennende:) da må vi vite hvem vi skal heie på;)

 

her i huset går det i opp pussing i helga. Vi skal bytte soverom med snuppa vår. Hun har funnet ut at det er skum på rommet hennes. Så hun vim ikke være der så nå må vi finne på noe.

 

Men det er litt utfordrene å spise sunt oppi det men har gått fint i dag:)

I morgen skal jeg lage kyllinggryte tenkte jeg håper den er god :)

Og jeg skal bruke alle frimerkene mine, gleder meg! he he...

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

tusen takk:) dem tok bare et grusomt bilde av meg der, og på mandagen vises det kanskje at jeg synger og. moren min ringte meg i går og sa: sa du noe galt på tv? som vi kommer til å se? var du nervøs da du sang? jeg vet jo hvordan du blir når du blir nervøs og ditt og datt.

 

huff blir frustrert;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:) dem tok bare et grusomt bilde av meg der, og på mandagen vises det kanskje at jeg synger og. moren min ringte meg i går og sa: sa du noe galt på tv? som vi kommer til å se? var du nervøs da du sang? jeg vet jo hvordan du blir når du blir nervøs og ditt og datt.

 

huff blir frustrert;(

Gleder meg til å se programmet :-)synes du e kjempetøff som tør å være med :-)

det e sikkert ett supert program :-)

God Lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:) da må vi vite hvem vi skal heie på;)/>

 

her i huset går det i opp pussing i helga. Vi skal bytte soverom med snuppa vår. Hun har funnet ut at det er skum på rommet hennes. Så hun vim ikke være der så nå må vi finne på noe.

 

Men det er litt utfordrene å spise sunt oppi det men har gått fint i dag:)

I morgen skal jeg lage kyllinggryte tenkte jeg håper den er god :)/>

Og jeg skal bruke alle frimerkene mine, gleder meg! he he...

 

God helg!

Ja ,oppussing er en utfordring på mange måter,men det er jo så godt når det er gjort.:-) Håper lillesnuppa deres blir fortrolig med det nye rommet ,ho høres kjempe skjønn ut :-)

ser ut som du har godkontroll på middagn i allefall:-)

Helga har gått som forventet.gubben laga vår ruller -de var nydelige :-)

skal trene yoga og pilates i dag sammen med en veninne -gleder meg :-)

Ha en fin søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

I morgen skal jeg på sh.bam, ligne rlitt på zumba:) så får jeg besøk av ei go venninne i morgenkveld og vi skal se sønner av norge, tør ikke sitte alene og se på det hehe.

 

gruer meg faktisk ikke til veiedagen tirsdag egentlig, jeg vet jeg har vært flink, har jeg ikek gått ned noe så får jeg bare være flinkere:)

 

håper dere alle får en herlig søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi endelig ferdig og gode og slitene allw mann:)

har gått ganske bra med maten bortsett fra at jeg ikke har fått spist så ofte.. Igår laget jeg kyllinggryta og den var god:)

Idag blandet jeg to oppskrifter, tok deigen fra sommerpizza og laget kjøttsaus. så brukte jeg mager ost og rev på toppen

Det er absolutt verdt ett forsøk. Men neste gang skal jeg kryddre litt mer;)

imorgen er det veie dag, er spent...

 

Ha en fin søndagskveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen tips til å minske magen, er det noe man kan gjøre liksom? vet det ikek går an å punktslanke men

Det jeg har hørt er pulstrening og pilates (du danser jo zumba :-) sørg for å få puls økning under trening:-)du er jo godt igang :-)

Mat :bytte ut raske karbo med grov karbo

det er mange som reagerer på hvetemel og sukker(raske karbo ) med at magen blir større med luft og knip .jeg merker stor forskjell på størrelsen på magen ved forskjellig inntak av mat .

rene produkter med kjøtt fisk grønnsaker og frukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg spiser en del havregrøt, klarer ikke brød, også har jeg i meg proteinpannekaker, men det er glutenmel, også bruker jeg proteinshake før og etter trening da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

1973:

Dere har vært flinke i helgen! Oppussing er ingen spøk ;-) Men veldig kjekt når en er ferdig! Angående pizza pleier vi å lage en kjempegod en som heter "Hot pizza". Men den ligger ikke inne under oppskrifter, du må søke i søkefeltet og huke av for oppskrifter. Den smaker godt, og den bunnen er helt suveren!

 

KS1970:

Takk for hummusoppskrift!! Det må jeg jammen prøve - elsker kikerter og sånn type mat!

 

englejenta:

Det de sier er best for magemål er vel faktisk kondisjonstrening, altså pulstrening sm KS1970 skriver. Og sjekke om det er noe mat du reagerer på. Hvis jeg spiser loff, for eksempel, da får jeg skikkelig mageknip og luft og magen blir 10 cm større.

 

Ellers er jeg kjempefornøyd! -0,7 i dag! Og enda har jeg hatt bursdag i helgen. Så jeg har alt for mange kosemerker med jeg har passet på at jeg likevel ikke har gått over på kaloriene totalt.

 

Min utfordring er at jeg enda ikke har kommet i gang med treningen. Jeg har nok en hektisk uke foran meg men det ser ut til å begynne å roe seg litt så jeg håper på at i slutten av uken så begynner jeg også å trene.

 

Ha en kjempefin mandag og lykke til med veiingen dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...