Gjest mette77 Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Klare for ny registrering folkens? Siste frist er tirsdag kveld. Lykke til alle sammen! Annaha88 Bah63 Bessa Emma77 frihet77 Frk88 Hemulen Kristin1978 Marty Mette77 Mia123 Middelvei Milla1977 Mio min mio Monken Naley Nueva vida Olga76 Ranhel Synøve Trucker Tytomasa Ønskedrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marty Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Annaha88 Bah63 Bessa Emma77 frihet77 Frk88 Hemulen Kristin1978 Marty -0,4 Mette77 Mia123 Middelvei Milla1977 Mio min mio Monken Naley Nueva vida Olga76 Ranhel Synøve Trucker Tytomasa Ønskedrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla1977 Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Milla1977 -0,2 kg siste uka. Utrolig skuffende. Har hatt en tipp topp uke, nådde målene med både mat og trening, var supermotivert og møtte egentlig ikke på en eneste utfordring. Kan GR-metoden ut og inn så jeg vet at ikke noe var "feil". Men, men... Til meg og alle andre: Gjør vi ikke så godt vi kan så går det hvertfall ikke rett vei. Bittelitt er bedre enn ingenting og også et bidrag på vei mot målet. Lykke til videre, alle sammen! Takk til deg, Mette, som tar deg tid til å administrere. Veldig fint at du gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 - 0,7 kg denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 :o/> bare - 0,3denne uken :(/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Annaha88 Bah63 Bessa Emma77 frihet77 Frk88 Hemulen Kristin1978 Marty -0,4 Mette77 Mia123 Middelvei Milla1977 Mio min mio Monken ned 1,5kg Naley Nueva vida Olga76 Ranhel Synøve Trucker Tytomasa Ønskedrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranhel Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Annaha88 Bah63 Bessa Emma77 frihet77 Frk88 Hemulen Kristin1978 Marty -0,4 Mette77 Mia123 Middelvei Milla1977 Mio min mio Monken ned 1,5kg Naley Nueva vida Olga76 Ranhel -0.5kg Synøve Trucker Tytomasa Ønskedrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mio min mio Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei! Da ble det ned 0,7 kg på meg denne uka. Er fornøyd med det men hadde kanskje ventet meg litt mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg klart det kunststykket å ha samme vekt tre uker på rad.... På tide å bevege seg nedover kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ned 0,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bah63 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 -1,2 kg siste uke Over forventet! Status 70,2 kg. Belønning for høyere fokus på kondisjonstreningen. Styrketreningen henger fortsatt med, men litt mindre omfang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frihet77 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Heisann, 90,2 kg viste vekten i dag. Ser du hvor mye ned det er tro? Jeg finner ikke det jeg registrerte sist... håper og tror det er litt ned fra sist. Jeg veier og måler meg onsdager, i tillegg til tirsdag morgen for denne tråden. Hadde mer nedgang fra tirsdag til onsdag i forrige uke, så går litt surr her:-) Har trent styrke og kondisjon hver dag, og holdt meg unna karbo som brød og potet osv., så det har gått i egg, kylling, svin, okse og salat og grønnsaker. Har blitt en del light brus og noen proteinbarer. Er premenstruell og har mye væske i kroppen, så satser på å nå delmålet på 89 til neste uke. Ha en god uke alle! Og om noen trener på Sats i sentrum her i Bergen, og vil trene sammen med meg - ta kontakt:-)B)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emma77 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Veide 62 i dag. Det er en nedgang på 2 kg!! På et vis er jeg veldig fornøyd, men jeg lå hele forrige uke med influensa og dårlig matlyst, og nå er definitivt matlysten kommet tilbake! Håper bare jeg ikke går opp i vekt til neste uke. Har ikke kommet i gang med treningen heller enda, for jeg er fortsatt litt tett i nese og sår i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trucker Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jajaja folkens, dette her var ikke morro å skulle gjøre men vet så inderlig godt at det er min egen feil. Jeg har gått opp i vekt. 80,9 i dag morges. Ikke noe annet å gjøre enn å starte på ny frisk igjen og satse på at jeg kommer meg nedover. Ønsker dere ei flott uke :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranhel Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Heisann, 90,2 kg viste vekten i dag. Ser du hvor mye ned det er tro? Jeg finner ikke det jeg registrerte sist... håper og tror det er litt ned fra sist. Jeg veier og måler meg onsdager, i tillegg til tirsdag morgen for denne tråden. Hadde mer nedgang fra tirsdag til onsdag i forrige uke, så går litt surr her:-) Har trent styrke og kondisjon hver dag, og holdt meg unna karbo som brød og potet osv., så det har gått i egg, kylling, svin, okse og salat og grønnsaker. Har blitt en del light brus og noen proteinbarer. Er premenstruell og har mye væske i kroppen, så satser på å nå delmålet på 89 til neste uke. Ha en god uke alle! Og om noen trener på Sats i sentrum her i Bergen, og vil trene sammen med meg - ta kontakt:-)B)/>/>/> Jeg ser i oversikten at i uke 2 veide du 92. :)/> Kjempebra. :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frihet77 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 :rolleyes:/> :rolleyes:/> :rolleyes:/> det var bra:-) Jeg ser i oversikten at i uke 2 veide du 92. :)/>/> Kjempebra. :)/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Vekt i dag 74,9.. Dvs opp 1,4.. :/ men fremdeles ned siden nyttårs :)/> Det ble som jeg tenkte.. På topp forrige uke, og bunn denne uken.. Så nå er jeg uta av slankekrigen, men gir meg ikke! Watch up! I´ll be back for the finally ;)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olga76 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Stillstand på meg denne uka. Men jeg gjorde et stort hopp forrige uke så det er ok. Men får jeg fordelt det på 2 uker her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hei litt sent ute med registrering, passer best for meg å veie onsdag morgen. denne uken var det stillesående på vekta for meg jeg som syntes jeg har vært sååååå flink.. men sånn er det. ha en fin dag alle sammen. klem synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå