Gå til innhold

Slankekrigens registreringstråd uke 3


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Klare for ny registrering folkens?

Siste frist er tirsdag kveld.

Lykke til alle sammen!

 

Annaha88

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Marty

Mette77

Mia123

Middelvei

Milla1977

Mio min mio

Monken

Naley

Nueva vida

Olga76

Ranhel

Synøve

Trucker

Tytomasa

Ønskedrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annaha88

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Marty -0,4

Mette77

Mia123

Middelvei

Milla1977

Mio min mio

Monken

Naley

Nueva vida

Olga76

Ranhel

Synøve

Trucker

Tytomasa

Ønskedrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1977 -0,2 kg siste uka.

 

Utrolig skuffende. Har hatt en tipp topp uke, nådde målene med både mat og trening, var supermotivert og møtte egentlig ikke på en eneste utfordring. Kan GR-metoden ut og inn så jeg vet at ikke noe var "feil". Men, men... Til meg og alle andre: Gjør vi ikke så godt vi kan så går det hvertfall ikke rett vei. Bittelitt er bedre enn ingenting og også et bidrag på vei mot målet.

 

Lykke til videre, alle sammen!

Takk til deg, Mette, som tar deg tid til å administrere. Veldig fint at du gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annaha88

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Frk88

Hemulen

Kristin1978

Marty -0,4

Mette77

Mia123

Middelvei

Milla1977

Mio min mio

Monken ned 1,5kg

Naley

Nueva vida

Olga76

Ranhel

Synøve

Trucker

Tytomasa

Ønskedrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet77

Heisann,

 

90,2 kg viste vekten i dag. Ser du hvor mye ned det er tro? Jeg finner ikke det jeg registrerte sist... håper og tror det er litt ned fra sist. Jeg veier og måler meg onsdager, i tillegg til tirsdag morgen for denne tråden. Hadde mer nedgang fra tirsdag til onsdag i forrige uke, så går litt surr her:-)

Har trent styrke og kondisjon hver dag, og holdt meg unna karbo som brød og potet osv., så det har gått i egg, kylling, svin, okse og salat og grønnsaker. Har blitt en del light brus og noen proteinbarer. Er premenstruell og har mye væske i kroppen, så satser på å nå delmålet på 89 til neste uke. Ha en god uke alle! Og om noen trener på Sats i sentrum her i Bergen, og vil trene sammen med meg - ta kontakt:-)B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 62 i dag. Det er en nedgang på 2 kg!! På et vis er jeg veldig fornøyd, men jeg lå hele forrige uke med influensa og dårlig matlyst, og nå er definitivt matlysten kommet tilbake! Håper bare jeg ikke går opp i vekt til neste uke. Har ikke kommet i gang med treningen heller enda, for jeg er fortsatt litt tett i nese og sår i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja folkens, dette her var ikke morro å skulle gjøre men vet så inderlig godt at det er min egen feil. Jeg har gått opp i vekt. 80,9 i dag morges. Ikke noe annet å gjøre enn å starte på ny frisk igjen og satse på at jeg kommer meg nedover. Ønsker dere ei flott uke :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

90,2 kg viste vekten i dag. Ser du hvor mye ned det er tro? Jeg finner ikke det jeg registrerte sist... håper og tror det er litt ned fra sist. Jeg veier og måler meg onsdager, i tillegg til tirsdag morgen for denne tråden. Hadde mer nedgang fra tirsdag til onsdag i forrige uke, så går litt surr her:-)

Har trent styrke og kondisjon hver dag, og holdt meg unna karbo som brød og potet osv., så det har gått i egg, kylling, svin, okse og salat og grønnsaker. Har blitt en del light brus og noen proteinbarer. Er premenstruell og har mye væske i kroppen, så satser på å nå delmålet på 89 til neste uke. Ha en god uke alle! Og om noen trener på Sats i sentrum her i Bergen, og vil trene sammen med meg - ta kontakt:-)B)/>/>/>

 

Jeg ser i oversikten at i uke 2 veide du 92. :)/> Kjempebra. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Vekt i dag 74,9.. Dvs opp 1,4.. :/ men fremdeles ned siden nyttårs :)/>

 

Det ble som jeg tenkte.. På topp forrige uke, og bunn denne uken.. Så nå er jeg uta av slankekrigen, men gir meg ikke! Watch up! I´ll be back for the finally ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...