Gå til innhold

Slankekrigens registreringstråd uke 6


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

De som skal registrere vekt denne uka er:

 

Annaha88

Bah63

Bessa

Emma77

frihet77

Hemulen

Marty

Mette77

Mia123

Milla1977

Mio min mio

Monken

Olga76

Ranhel

 

De som har røket ut kan som vanlig registrere vekta de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde meg ut av registreringen her. Det er utrolig motiverende å ha denne registreringstråden, men ettersom jeg har hatt noen "dårlige" uker nå, (Spiser desverre når humøret ikke er på topp..) så må jeg begynne på nytt fra start. Derfor er jeg nok ute av konkurransen her. Takk for jeg fikk være med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde meg ut av registreringen her. Det er utrolig motiverende å ha denne registreringstråden, men ettersom jeg har hatt noen "dårlige" uker nå, (Spiser desverre når humøret ikke er på topp..) så må jeg begynne på nytt fra start. Derfor er jeg nok ute av konkurransen her. Takk for jeg fikk være med! :-)

 

Du må ikke melde deg ut.... Akkurat når humøret er slik er det det viktig med denne motivatoren..

Begynn med blanke ark igjen i dag, og følg oss videre Emma77. Om du likevel melder deg ut - lykke til videre når du er klar for å ta tak igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke melde deg ut.... Akkurat når humøret er slik er det det viktig med denne motivatoren..

Begynn med blanke ark igjen i dag, og følg oss videre Emma77. Om du likevel melder deg ut - lykke til videre når du er klar for å ta tak igjen ;)/>

 

 

Så enig! Du MÅ ikke gi deg nå! Kom igjen - fortsett kampen. DU skal vite at vi er her for å backe deg opp. Tips: når du får lyst på noe "godt". Ha alltid grønnsaker i skapet. Bruk heller noen kroner ekstra på øpkologiske grønnsaker som smaker himmelsk. Sammenliknet med snop er de nok ikke så ugunstig i pris heller. Mye bedre enn tomme de kaloriene ;) Mango, ananas, dadler er også søtt og godt... i begrensede mengder - innenfor dagens rasjoner. Jeg er sikker på at du klarer det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjekt med kommentarene jeg har fått her etter jeg annonserte at jeg skulle melde meg ut!! Jeg tenkte at siden jeg er tilbake til "start" så ville jeg uansett ryke ut fra listen og "gjengen" som registrerer her.

Jeg er nesten tilbake der jeg begynte, veide 64,9 i morges. Det er opp en del siden sist. (Har hatt noen trasige uker, som desverre har ført til at jeg trøstespiser..)

Nå er jeg i gang igjen, og har en god følelse. Er endelig kommet skikkelig i gang med treningen, og har gjort "kjøleskapet klart" med masse gode sunne alternativer. Jeg kan kanskje registrere her uansett, selv om jeg faller nederst og ut av listen her?

Hilsen Emma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er på akkurat samme sted som Emma77, har slitt skikkelig med mat i det siste, så jeg er oppe igjen på 73,9. Om jeg ryker får det være, håper uansett jeg klarer å skjerpe meg nå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det også stille. 74,0. Jeg gikk ned 0,5 kg fram til fredag, men så var det langweekend på hotell og da hadde jeg på forhånd planlagt å kose meg mer enn jeg gjør hjemme, så jeg er egentlig fornøyd, jeg.

 

Emma - bra du fortsetter. Det er jo når vi stanger og stanger det er viktigst å registrere og skrive her, ellers sklir det bare mer ut. Jeg vil tro vi alle har hatt det som deg og vet hvordan du har det og hvor hpåløst det føles. Ikke gi deg, registrer de ukene det går opp og står stille også. Gir man seg helt har man hvertfall tapt kampen. Tvinger man seg til å registrere så vil motivasjonen alltid komme tilbake for da klarer vi ikke helt å ignorere de tankene som får oss tilbake. Nå er du tilbake og alt som gjøres bra er bedre enn ingenting. Det er ikke sikkert man spiser perfekt og spikrer 10 trimpoeng hver uke, men det er heller ikke det viktigste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,2 på meg.

Ser det er mange som har hatt en tung uke...Jeg sliter også skikkelig med motivasjonen om dagen. Denne uka har vært preget av halsbetennelse, penicillin-kur og null trimpoeng....

 

For å øke motivasjonen til de som trenger det (inkludert megselv) foreslår jeg at alle som registrer vekt denne uka er med videre! Emma og Marty: Vi gir oss ikke gjør vi vel? Og husk at neste ukes nedgang regnes ut fra denne ukes vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

75,7 på meg i dag, det er vel opp 0,4..?

 

Har egentlig hatt en god uke jeg, både matmessig og treningsmessig, hvertfall med tanke på hvor lite jeg har fått trent de foregående ukene pga sykdm, jeg kommer meg sakte men sikkert. Så den var litt kjip i dag med oppgng, men cm viser indre så klager ikke på det!

 

Du stryrer her Mette, så du bestemmer ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,2 på meg.

Ser det er mange som har hatt en tung uke...Jeg sliter også skikkelig med motivasjonen om dagen. Denne uka har vært preget av halsbetennelse, penicillin-kur og null trimpoeng....

 

For å øke motivasjonen til de som trenger det (inkludert megselv) foreslår jeg at alle som registrer vekt denne uka er med videre! Emma og Marty: Vi gir oss ikke gjør vi vel? Og husk at neste ukes nedgang regnes ut fra denne ukes vekt :)/>

Et godt forslag Mette77 :) Jeg er i ferd med å gi opp selv, men motiveres nå til å fortsette :) Kom igjen folkens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig grei gjeng!! Jeg hadde aldri trodd jeg ville finne så mye støtte og motivasjon på et diskusjons-forum. Jeg lar aldri i livet sjansen til å fortsette her gå fra meg!

Tusen takk for kjempe god støtte! Det hjelper faktisk (dette er ikke ment slemt på noen måte) å høre at det er flere her som har det på samme måten. Det gjør at jeg ikke føler meg fullt så mislykket. Jeg er med videre, takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

Hei!

 

Det ble ned 0,1 på meg :( Men det var jo forventet ettersom jeg gikk ned mye i forbindelse med omgangssyken forrige uke. Som dere andre sier; ned er ned ;)

 

Stå på, jenter! Det er i motgang det går opppver, men fra topp er det bare en vei, og det er ned igjen. Ikke gi dere, sammen skal vi klare veien ned mot trivselsvekt i både motgang og medgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig grei gjeng!! Jeg hadde aldri trodd jeg ville finne så mye støtte og motivasjon på et diskusjons-forum. Jeg lar aldri i livet sjansen til å fortsette her gå fra meg!

Tusen takk for kjempe god støtte! Det hjelper faktisk (dette er ikke ment slemt på noen måte) å høre at det er flere her som har det på samme måten. Det gjør at jeg ikke føler meg fullt så mislykket. Jeg er med videre, takk! :-)

 

Ja Emma, det hjelper faktisk å høre at andre også sliter litt. Det hjelper ikke meg å høre bare om alle solskinnshistoriene når jeg ikke er en selv, jeg trenger høre om flere som er mer i samme situasjon som meg :)/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...