Gå til innhold

24 år og lei overvekten...


Gjest LilleBien
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest parion

Jeg henger med fortsatt, men har plutselig fått drøyt mye å gjøre!

 

Hadde siste kursdag på mandag. Har gått ned rundt 5 kg på 8-9 uker. Det er jo forsåvidt helt "etter boka". Er ikke så veldig fornøyd så langt, men samtidig er det 5 kg jeg mest sannsynlig ikke ville gått ned uten kurs!

 

Nå er det pause over sommeren i alle fall.

 

Jeg skriver masteroppgave, og jeg hadde nok kommet i mål til slutten av mai dersom jeg ikke hadde fått en telefon på mandag.

 

Der snakket jeg med rektor på skolen jeg har søkt jobb på og har skikkelig lyst til å jobbe på. Han sa jeg kunne gå inn i et vikariat om jeg ville, haken var bare at det startet nå med en gang!

 

Etter litt diskusjoner med venner og samboern bestemte jeg meg for å ta den jobben. Så nå jobber jeg 100%, samtidig som jeg har masterinnspurt! Heftig! Startet allerede i går, masse å sette seg inn i. Blir imponert over folkene som jobber der, håper de er villige til å være litt tålmodige med meg, newbie som jeg er. :P

 

Driver og kartlegger mulighetene for å utsette oppgaven i to uker. Vet det er mange som har fått det. Både instituttet og jeg tjener på det, så jeg krysser fingrene..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleBien

WOW!! Gratulerer så mye med ny jonn, parion :D Det er jo helt fantastisk!!

 

Ja, det er etter boka. Jeg vurderer nesten å begynne på kurs igjen, for det går sakte her i gården... Så sånn sett er det jo verdt det!

 

Er gira på helgen, og etter å ha sett på "En Ny Start" nå i kveld har jeg bestemt meg for å gire opp etter turen til helgen. Herregud altså! Dette går jo ikke... Hvis hun klarer det, skal jeg også klare det!!

 

Håper alle hadde en fin 1.mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

 

Er gira på helgen, og etter å ha sett på "En Ny Start" nå i kveld har jeg bestemt meg for å gire opp etter turen til helgen. Herregud altså! Dette går jo ikke... Hvis hun klarer det, skal jeg også klare det!!

 

 

Hehe! Jeg såg ogå det! Og det motiverte meg også! Liker sånne program!

Vi får stå på videre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parion

Tre dager med jobb, og jeg er sliiiiiiten!!! :P

 

I går la jeg meg kl 2130 og sovnet straks. Stakkars samboern som er gressenkemann for tiden. Vel, i dag har jeg lovet ham å komme hjem i 17-18-tiden, så skal vi spise middag sammen, for en gangs skyld denne uken.

 

Blir lite tid til å fokusere på trening og mat den neste måneden.. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest LindaM88

Hvordan går det med deg parion?? Og med dere andre? :)

 

Håper det går bra!

 

Jeg hadde 0 nedgang forrige uke, ny veiing i morgen, håper på bedre resultater da! :)

 

Ha en fin uke dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parion

Hei og gratulerer med gårsdagen!

 

Her rusler det og går. Feiret dagen i går med både det ene og det andre, men bunaden er ikke akkurat romslig, så jeg fikk ikke i meg mer enn én pølse og én is på dagen, i tillegg til et par fristelser fra Pascal som vi kjøpte da vi vendte nesa vekk fra sentrum. På kvelden spiste jeg middag hos noen venner, drakk et par øl og spiste det som var av mat. Gikk før kaka og digget kom på bordet, var skikkelig sliten etter en fantastisk dag.

 

Som seg hør og bør i Oslo ble det mye gåing og ståing i går. Begynte med en morgenrunde med korpset kl 715, og deretter var det å hive seg inn i finstasen og reise ned til byen. Så nesten hele barnetoget!

 

Bunaden gikk på i år også, og noe har skjedd fra i fjor, for i år fikk jeg den på helt selv! I fjor måtte jeg ha hjelp av samboern. :P Den er ikke behagelig å ha på, men jeg skal IKKE sy den ut. Er det noe jeg vil passe inn i så er det den.

 

Jobb og skole gir vaner, her består den nå av én porsjon gresk yoghurt med honning og nøtter før jeg busser på jobb. Det er det to skiver til lunsj, og i ett-to-tiden tar jeg meg en neve nøtter. I tre-fire-tida spiser jeg et par skiver til. Tenker ikke på kalorier nå, det orker jeg rett og slett ikke!

 

Håper alt står bra til med dere, og at dere koste dere masse på 17. mai. Hipp hipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...