Gå til innhold

Slankekrigens registreringstråd uke 7


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

0,2 opp her...motivasjonen har vært fraværende hele uka som gikk.

Men jeg kjente i går at den er litt mer stigende.

Jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg et gullmedlemskap for å sette litt mer press på meg selv, kanskje det kan hjelpe litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg hadde spist så uendelig masse før forrige registrering, og egentlig hadde gitt litt opp, så er nedgangen stor denne gangen. Blir vel litt mer "normalt" neste uke. Vekten viste 63,1 denne uken.(ned 1,8) Føles godt å være i gang med treningen igjen, og jeg føler ikke jeg har gått rundt og vært sulten heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+0,6 kg :o denne uken. MEN det var vel ikke uventet. Stor nedgang forrige uke - etter iherdig trening og kjempefokus på mat. En helg med selskapeligheter og utskeilelser blir det mye vann i kroppen igjen. MEN du så godt det var med peanøtter og ei vaffelplate igjen!

Du verden så vanskelig det er å stoppe nytelsen. Her MÅ man jo bare ha fokus. BARE LITT og IKKE MYE :blink: Vanskelig: JA!

EN skikkelig kosehelg. :)

 

Nå er det ny uke og nye muligheter. Lykke til alle sammen. Ingen grunn til å gi opp. Jeg har storkost meg og skal fortsette den gode trenden som er begynt. Delmålet er i sikte og det slippes ikke, vær du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står stille igjen.

Spiser riktig meny, veier middager og kos, som er mine to utfordringer. Gjør alt som jeg skal. Har flere dager med bare 1 liter vann, men ligger stort sett på 1,5-2 liter. Trener ikke så mye som jeg gjør i sommerhalvåret, men mer enn jeg har gjort på mange vintre. Jeg vet jeg forbrenner mer enn jeg spiser og er en økonom som har tro på at alt handler om kaloriregnskapet og et balansert kosthold. Likevel skjer ingenting på vekta. Har veid 71-78 kg siste 10 årene og er nå på 74. Går det virkelig an at kroppen bare nekter...? Hvis ja - hvordan lure kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står stille igjen.

Spiser riktig meny, veier middager og kos, som er mine to utfordringer. Gjør alt som jeg skal. Har flere dager med bare 1 liter vann, men ligger stort sett på 1,5-2 liter. Trener ikke så mye som jeg gjør i sommerhalvåret, men mer enn jeg har gjort på mange vintre. Jeg vet jeg forbrenner mer enn jeg spiser og er en økonom som har tro på at alt handler om kaloriregnskapet og et balansert kosthold. Likevel skjer ingenting på vekta. Har veid 71-78 kg siste 10 årene og er nå på 74. Går det virkelig an at kroppen bare nekter...? Hvis ja - hvordan lure kroppen?

 

Så kjedelig at det står helt bon stille. Imponerende at du klarer å holde motivasjonen oppe!!

Du skriver jo at du vet du er på riktig meny, ellers ville jeg kanskje foreslått at du kanskje spiste for lite. Er ikke lett å vite hva som er riktig alltid... Håper kroppen din bare har tatt seg et "pause-stopp" før du fortsetter å gå ned. Hvor mye ned i vekt skal du? Du er jo uansett fire kilo lettere enn du har vært, og det er jo kjempe bra!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det står helt bon stille. Imponerende at du klarer å holde motivasjonen oppe!!

Du skriver jo at du vet du er på riktig meny, ellers ville jeg kanskje foreslått at du kanskje spiste for lite. Er ikke lett å vite hva som er riktig alltid... Håper kroppen din bare har tatt seg et "pause-stopp" før du fortsetter å gå ned. Hvor mye ned i vekt skal du? Du er jo uansett fire kilo lettere enn du har vært, og det er jo kjempe bra!! :-)

 

I første omgang ned 3 kg til. En drøm er 4 kg til etter det, men vet ikke om det er realistisk. Jeg trives med livsstilen så det er ikke no offer egentlig. Det å gi opp for meg betyr å spise mer kake, sjokolade og chips. Og enkel regning tilsier at det hvertfall ikke vil føre meg nedover, derfor er det ikke aktuelt å gi seg. Nå har jeg vært flink til å veie alt jeg spiser som jeg usikker på og da forventet jeg nedgang. Derfor skuffa over at vekta har satt seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,3.

 

Nå har jeg meldt meg ut av Gullklubben. Det gikk for mye tid til all registreringen, utregningen, spise nok, for mye fokus på dette slik at det gikk på psyken, som igjen kanskje også gjør at jeg ikke går ned ;) Har ikke registrert siste uke og har allikevel gått ned. Men henger med her så lenge det går riktig vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,3.

 

Nå har jeg meldt meg ut av Gullklubben. Det gikk for mye tid til all registreringen, utregningen, spise nok, for mye fokus på dette slik at det gikk på psyken, som igjen kanskje også gjør at jeg ikke går ned ;)/> Har ikke registrert siste uke og har allikevel gått ned. Men henger med her så lenge det går riktig vei :)/>

 

Forstår godt hva du mener med at det går på psyken.. Merket selv at jeg ble helt opphengt i hvert eneste gram som skulle registreres. Man lærer seg jo sånn omtrent hvor mye og hva en kan spise, så når man har registrert en stund, så er det vel egetlig bare "sunt" å ikke registrere vil jeg tro. Selv er jeg inne og registrere kanskje en gang i uken eller sjeldnere, bare for å få en liten sjekk på at jeg fortsatt spiser riktig. Merker også at det tar mindre tid å gjøre klar matpakken jeg skal ha med meg på jobb, og måltidene ellers, slippe å veie alt:-)

Ettersom du fortsatt går ned, så er det jo ingen tvil om at du vet hva som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...