Gå til innhold

Slankekrigen registreringstråd uke 8


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Gosh! Kroppen stritter imot. -0,3 kg siste uke. Den vil ikke under 69. Nå må det virkelig jobbes for å klare neste kneik :angry: ... ingen grunn til å gi seg!

 

Hvem er tålmodigst i landet her? Jeg SKAL bryte denne barrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde veie meg i dag tidlig, men vekta levde sitt eget liv, mens jeg sto på den varierte vekta med 4 kg (!) i sikkert 15-20 sekunder, og så ble den bare svart igjen...normalt så varierer den 2-300 gram et par sekunder før den stopper på et av de tallene....

 

Får gjøre et nytt forsøk senere i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på nytt på vekta i dag tidlig, hoppet masse opp og ned i dag også, måtte prøve et par ganger før den stoppet på et tall, så hvor mye jeg kan stole på ukas vekt er vel heller tvilsomt...men det ble hvertfall 0,9 opp :(

Men er redddet av at andre ikke registrerte vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg registrerte ikke denne uka og det var bevisst. Vet ikke hva som er galt, men vekta går ned, opp, ned, opp står stille :( Jeg har hele tiden i denne krigen "holdt på med" det samme resultatet. Nå skal jeg jobbe på egenhånd og ikke registrere og fokusere på vekta. Tror det ble for mye fokus. Resultatet etter registrering i Gullklubben var helt supert både med kosthold og trening, men ingen positive resultater.

 

Ønsker dere alle lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg registrerte ikke denne uka og det var bevisst. Vet ikke hva som er galt, men vekta går ned, opp, ned, opp står stille :(/>/>/> Jeg har hele tiden i denne krigen "holdt på med" det samme resultatet. Nå skal jeg jobbe på egenhånd og ikke registrere og fokusere på vekta. Tror det ble for mye fokus. Resultatet etter registrering i Gullklubben var helt supert både med kosthold og trening, men ingen positive resultater.

 

Ønsker dere alle lykke til videre :)/>/>/>

 

 

Jeg tenkte akkurat det samme!! Var på vei "inn her" for å skrive akkurat det du skriver. Jeg går opp, og så veldig ned, så opp igjen, og så ned. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme inn i et godt mønster, for det må jo kunne gå an å finne en måte å leve/spise på som gjør at jeg kan gå ned og holde meg der.. Forsøker meg på egenhånd en stund og ser hva som skjer:-) Det har vært veldig motiverende med registreringen her, men akkurat nå for tiden er det så mye annet som tar fokuset mitt bort fra dette, så jeg gjør som Hemulen og "kjører solo".

Takk for at jeg fikk være med så lenge!

 

Ønsker resten av gjengen lykke til!!

Hilsen fra Emma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh:/> Kjære søte,snille Mette 77,jeg gikk faktisk NED 0,4 som rapportert IKKE OPP,heldigvis da :blink:/>

 

Beklager Bessa.....selvfølgelig gikk du ned 0,4 :)

Feilen er korrigert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...