Gå til innhold

Ned 5-6 kilo BLI MED?


Gjest soleika
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal ned 5-6 kilo, starter i dag.

Ikke kurs, men kjenner GR-metoden godt.

 

Er det noen der ute som vil chatte med meg underveis, og holde følge med ukentlige oppdateringer?

 

Jeg er 44 år, lærer og har barn i alderen 5-10

 

Soleika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

jeg skal ned 5-6 kilo, starter i dag.

Ikke kurs, men kjenner GR-metoden godt.

 

Er det noen der ute som vil chatte med meg underveis, og holde følge med ukentlige oppdateringer?

 

Jeg er 44 år, lærer og har barn i alderen 5-10

 

Soleika

 

Hei!

Jeg er gjerne med underveis. Jeg startet på nettkurs Ekspress i går, men startet for meg selv forrige mandag.

Jeg er snart 39, med kontorjobb og har to barn på 5 og 7.

 

Mine mål er som følger:

71,x før påske

69,x før storbyferie i mai

67,x før sommerferien

 

Dette vil kreve ganske hard jobbing både når det gjelder mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg fin og lett i dag morges, så jeg måtte en tur på vekta. 73,7kg :) Det kan jeg leve med.

Men kjenner at jeg må jobbe mentalt, suget etter noe å knaske på sitter der stort sett hele tiden. Jeg må hele tiden minne meg selv på målet og hvorfor jeg gjør dette her. :blink:

Men jeg blir glad når jeg ser ut og merkar at det blir lysere for hver dag, og våren lurer rundt hjørnet. livet er liksom litt lettere da. :D

 

Hvordan går det med deg, soleika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Snart helg! Skal bli godt, men også litt vanskelig. Mat er vanskelig i helgen. Og i går kom mannen hjem fra utlandet med Tax-Free posene fulle.... Jernvilje kom til meg, her skal du motstand finne.... :blink:

 

Jeg syns alltid helgene er vanskelig. Må prøve å holde meg til måltidsrytmen jeg har satt opp.