Gå til innhold

Ned 5-6 kilo BLI MED?


Gjest soleika
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Fryd

Kaker er skumle ting.. Og for ikke å snakke om sjokolade! Sitter nå med fire ruter mørk sjokolade - og e glass rødvin :blink:/> Fredag... :D/>

 

Fredagskosen her er to glass Cola Zero og noen mandler. :D Sitter her alene (gressenke med sovende barn) med fyr i ovnen og har det ganske så bra. Går greit med kosten så lenge jeg får bestemme. Hvordan det blir når mannen kommer hjemlurer jeg jo litt på. Får prøve å lage en slagplan i løpet av helgen. ;)

 

I morgen satser på å komme meg ut i det fine været. Ungene får sykle, så kan jeg kanskje få løpt litt. Det er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Fru Fryd

:D 7km joggetur med barna på sykkel i dag formiddag.

:D gåtur i heia bak huset med 4 voksne og 4 små

:D hjemmelaget pizza til lørdagsbesøkert, grov bunn, karbonadedeig, begrenset meg, spiste mest salat

:blink: litt for mange sjokoladebiter til kaffen....

 

Oppsummert: En bra lørdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Hei dere,

 

Høres ut som uka deres har gått rimelig bra, helga inkludert. Så flinke dere har vært!!

 

Har ikke selv klart å være flink de siste dagene. Pga sykdom ble det mindre trim enn vanlig, og jeg har skeiet ut mer enn ønskelig på mat/drikkefronten. En kanelsnurr på et møte, en påspandert jobblunsj med mer enn sunne ting på tallerkenen. Men den store utskeielsen var fredag: Ble med på kafe med kollegaer rett etter jobb. Det var hundre år siden sist, så jeg fikk så lyst til å være med. Klarte ikke å drikke cola light mens alle andre drakk øl/vin, og selv om det var KJEMPEHYGGELIG så ble det jo derfor altfor mange kalorier både av spisende og flytende art... <_< Heldigvis trente jeg styrke på treningssenteret først, men likevel var det jo en skikkelig utskeielse. Kompenserte med en god treningstur på ski på lørdag i tett snøvær, hvor sporene var så tett av snø at runden ble skikkelig slit! Men tror at dette ikke holder. I dag har jeg vært på reisefot til et 2-dagers seminar. Ikke fått trent (men tok en rask spasertur når jeg kom fram). Er spent på hvordan det skal gå med maten på seminaret....

 

Men kan tipse om noen gode middagsretter jeg har prøvd denne uka! Har prøvd flere av WOK-rettene i GR-grunnboka, som anbefales. Særlig en med svinekjøtt (jeg brukte kylling) som man marinerte, og med saus av appelsinjuice/mango, chili, hvitløk, ingefær. Kjempegodt og lite kalorier! Det er denne: http://www.greteroede.no/1681241.o2.html

 

Har veiedag i morgen (men sitter på hotellrom uten vekt), og det føles som stillstand, og er redd for å ha gått opp i stedet for ned!!

Men satser på at neste uka blir bedre, bare jeg overlever seminaret utenfor mange kalorier!!

 

God natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! :)/>

 

Nesten godt at helga er over når man er i slankemodus.. ;)/> Skjønner godt at du blir med på bølgen på sånne sosiale ting, Vikki69, det er jo viktig å ha det gøy også! Og du forbrenner nok litt ekstra med all energi som går med til samtale og latter :)/> Og med både styrketrening og skitur må jo uka være sånn rimelig bra treningsmessig også!?

 

Og joggetur på 7 km er neimen ikke værst, BOIO. Det lengste jeg har jogga er 8 km, og da er jeg rimelig sliten... Krever mye viljestyrke før jeg klarer å starte den turen igjen ;)/>

 

Helga har gått sånn rimelig greit her. Ingen treningsturer, men det ble jo en lang skitur på fredag. Helga har stått i håndballens tegn, med kamper på ungene både lørdag og søndag. Det ble et par halvtimes gåturer mellom kampene, i strålende sol, og det gjør jo godt uansett, selv om det ikke blir den store kaloriforbrenninga av det! Tre rødvinsglass og noen ruter kokesjokolade ble det også, og litt is til dessert på søndag :unsure:

 

Men den store oppturen i dag er vekta. Ned fra 66,6 til 65,4 :D/> Så da var den første uka en suksess. Det hjelper på motivasjonen etter ei har helg der de rundt meg har spist smågodt og tortillachips, to av mine snop-favoritter...

 

Er spent på å høre hvordan det har gått med dere andre der ute!

 

Ha en fin dag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Heisann!

Litt om søndagen først!

Den begynte superbra med en passe porsjon havregrøt til frokost. Så var det planlegge og lage av matpakker før vi satte oss i bilen og kjørte. Fantastisk vær og fjelltur til en utsikt av en annen verden! :D 3,5km 170høydemeter. Store og små var fornøyde.

 

Men så kommer middagsinvitasjonen. Kjenner panikken komme. Men takker selvsagt ja. Klarte å begrense meg til middag, men ble nok litt for mye is til dessert.... :o Det planlagte mellommåltidet ble dermed ofra, så det totale inntaket ble ikke så ille.

 

Og resultatet i dag:

Vekten viste 72,5kg, ned 0,7kg siden forrige uke. HURRA!!!!!

 

Vikki69: Kan du gå tur om morgenen før seminaret starter? Fylle tallerkenen med det gode men magre. Fisk, grønnsaker, skinke, frukt

 

Viv: Så flott å høre at det går bra med deg. Jeg sitter med samme følelsen, så lenge jeg holder meg til planen de aller fleste dagene, er det faktisk rom for det lille ekstra. Bare så lenge det ikke er fest hver dag! Det er jo det vi må være litt obs på.

 

Ha en strålende ukestart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Gårsdagen ble bra treningsmessig.

30 min gåtur, 15min jogg med snittfart på 8,3km/t på tredemøllen og 40 min styrketrening.

 

Matmessig ikke så bra, for lite av alt. Men orket ikke kveldsmat da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Takk for oppmuntrende ord fra dere begge, Viv og BOIO! Det hjelper på :D

 

Tilbake fra seminar i Sverige. Veldig hyggelig og bra faglig sett, men vanskelig i matveien. Store middagsporsjoner med kjøtt, saus osv til både lunsj og middag (svensker og varm lunsj vet dere...). Dessverre ikke koldtbord hvor man kan forsyne seg selv!! Men spiste salaten/grønnsakene, og la mye igjen på tallerken av resten. Stod over kakefristelser i pausene og kjøpte meg noe frukt på en kiosk til mellommåltider i stedet. Tok turtipset ditt, BOIO med rask tur på ettermiddagen når programmet var ferdig. Måtte ty til litt dårlig flyplassmat i dag pga dårlig tid, og måtte kjøpe første mat jeg så, men alt i alt har det vel ikke gått så værst disse dagene. Men gleder meg faktisk til hverdag, veiing av mat og trening resten av uka! Jeg SKAL være flink nå!!!

 

Så flink du er å trene, BOIO :D Insiprerende! hvor mange trimpoeng har du hver uke egentlig?

 

Ha en fin og sporty og sunn uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

 

Så flink du er å trene, BOIO :D/>/> Insiprerende! hvor mange trimpoeng har du hver uke egentlig?

 

 

Jeg har kun registrert her i 3 uker, og har da hatt 15,4 - 7,7 - 8,4. De to siste er ikke helt representative for normalen, siden jeg har vært alene med ungene i ukedagene, mannen har vært ute og reist.

 

Normal treningsuke er:

Mandag: oppvarming + 40 min styrke

Onsdag: Spinning 40min + trenerjobben i barneidretten.

Fredag: Spinning 40min

Helg: Familien ut på gåtur eller løpetur

 

Er forresten synd at husarbeid ikke gir poeng... Jeg freste rundt her i 90min etter at ungene var i seng, så jeg skulle bli ferdig før Greys. Kjente at pulsen gikk opp og kroppen ble rimelig varm av støvsuging, gulvvask, badvask, sengetøyskift, opp og ned trapper ørten ganger osv. Men premien ble Greys i en strøken stue med en Skyr og Cola Zero i et vinglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Dagens spinningøkt gjennomført :D Det er grusomt å komme seg ut av senga kl 0530, og ut i mange minusgrader, men utrolig deilig å komme på jobb ferdig trent.

Jeg har også meldt meg på halvmaraton til høsten. Så snart må jeg sette spinningskoene på hylla for en stund og snøre på joggeskoene i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Bra å høre om ditt treningsopplegg, BOIO! Er vanvittig imponert over at du klarer å trene om morgenen!!! Det står det respekt av :D/>

 

Jeg prøver også å trene fast 3 ganger i uka + tur/uteaktiviteter i helgene, og synes det er godt å starte mandagen bra - det gir motivasjon for resten av uka. Mitt opplegg:

 

Mandag: Høypuls-time + litt styrke etterpå, eller kombinasjon løpe på tredemølle + styrke (25 min løping, 30-45 min styrke)

 

Onsdag: oppvarming 10 min + 1 time hard styrke

 

Fredag: gruppetime i sal (kombinasjon kondisjon/styrke)

 

Helga: ski - enten langrenn eller toppturer, både med/uten barn. (bor i Nord-Norge og vi har utrolig mye snø for tida, så her er det ski som gjelder!)

 

Har i det siste trent litt styrke hjemme også, men for lite kondisjon og turer. Har vært mye bortreist + vært syk selv og hatt syke barn, så planen har ikke helt blitt fulgt skikkelig.

 

Men godt å være tilbake til hverdagen: Normal spising, og 1 time styrke gjennomført i dag, og jeg tok mer vekter enn jeg har gjort noensinne faktisk! Fornøyd :D/>

 

Så imponerende mål om halvmaraton! Er også glad i å løpe, men venter til vi får bare veier uten snø. Har aldri løpt halvmaraton, men løpt mila noen ganger i løp. Det er 3-4 år siden sist, men har faktisk et mål om å gjøre det i til sommeren (juni). Så da kan vi jo motivere hverandre til løping i vår!?!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Heisann folkens.

Så imponerende mål om halvmaraton! Er også glad i å løpe, men venter til vi får bare veier uten snø. Har aldri løpt halvmaraton, men løpt mila noen ganger i løp. Det er 3-4 år siden sist, men har faktisk et mål om å gjøre det i til sommeren (juni). Så da kan vi jo motivere hverandre til løping i vår!?!

 

Ja vi får heie hverandre frem. Etter påske satser jeg på +-3 løpeøkter i uka. Enn så lenge er det minusgrader på kveldene, så løping blir kun lagt til helga.

 

Snikveiing i dag tidlig viser at pila peker rett vei. Så får jeg jobbe hardt for at det skal holde gjennom dagen i dag når vi skal i bursdagsmiddag hos svigers og gjennom helga. Jeg vil virkelig se 71 tallet på offisiell måling neste uke. Jeg hadde som mål å komme under 72 før jeg drar på påskeferie neste helg, og det ser det ut til at jeg kan klare om jeg holder meg i nakkeskinnet.

Fredagsmiddag blir taco, så der skal jeg nok klare å holde meg.

Lørdag skal jeg løpe en tur, og en salat til middag

Søndag fiskegrateng eller bakt laks

 

Kjenner det er bra for meg å skrive her. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Håper det gikk bra med deg på bursdagsmiddagen?😊. Gratulerer med vekttap på snikveiing!ðŸ‘😄😄. Planen din for helga var bra.

 

God dag i dag: ovnsbakt laks til middag og fruktsalat til hele familien til kvelds. Klarte å presse meg til en rask kveldstur selv om sofaen ropte til meg...! Fornøyd med det valget, og var jo kjempedeilig.

 

Må få opp trimpoeng i helga, så i morgen blir det Corebartime (kondis/styrke). Fredagstacoen er obligatorisk i heimen, men er grei med mye salat og grove tortillas. Så må jeg komme meg på noe aktivt i helga, selv om det neppe blir familietur pga barn m influensa:(. .

 

Enig med deg - godt å skrive her. Det hjelper på motivasjonen!

 

God natt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Hei og god morgen!

Spinninga i dag er gjennomført. I dag var det FRYKTELIG tungt. melkesyre i beina nesten fra første tråkk... Men nå er det overstått og 2,5 trimpoeng er notert :D

 

Håper det gikk bra med deg på bursdagsmiddagen?😊.

Det gikk ikke så bra som jeg hadde håpa. Var skikkelig sulten og spiste altfor mye av både middagen og desserten. Jeg VET jo egentlig at sånne sosiale settinger er det verste for meg mhp å trykke innpå, men det er som om hjernen skrur seg av og kun magen bestemmer. Kjente etterpå at jeg var ekkelt mett. Er jo vant med mindre porsjoner nå. Det var ikke noen god følelse... :angry:

 

God dag i dag: ovnsbakt laks til middag og fruktsalat til hele familien til kvelds. Klarte å presse meg til en rask kveldstur selv om sofaen ropte til meg...! Fornøyd med det valget, og var jo kjempedeilig.

Bra!

 

Ha en strålende helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - er det plass til en til her inne?

 

Jeg er 39 år, student med to barn på 8 og 10 år.

Gikk på et nettkurs for noen år siden og gikk ned 9 kg. Holdt vekten lenge, men det siste året, og særlig siden desember har kiloene sneket seg på igjen (dvs jeg har hatt på skylappene og spist altfor mye av det gode... :rolleyes: )

 

Jeg er nå i gang med et nytt og sunnere liv, og det hadde vært veldig fint å være del av en aktiv tråd :)

 

Har nok største utfordringen min på treningssiden - dørstokkmila har en tendens til å bli kjempelang. Skal legge en slagplan sånn at jeg i hvertfall skal ut av huset for å mosjonere 2 dager i uka :), så får jeg heller øke etter hvert...

 

Satser på en finere bikinikropp til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Hei - er det plass til en til her inne?

 

Velkommen :D

Men her inne må du bekjempe dørstokkmila altså... :P Vi skal dra i deg, pushe deg, men det er du som må komme deg ut! Husk bare alltid at litt er mye mer enn ingenting. :D 30 min gåtur gir ca et trimpoeng. Hva liker du å gjøre? Når oppleves dørstokkmila kortest? Selv trener jeg en del på morgenen for å slippe det å gå ut etter at ungene er i seng. Satser på å sykle til jobben innimellom så snart frosten gir seg.

 

Lykke til på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, og velkommen til Vimseberta :)

 

Har vært litt travelt siste dagene, så har ikke kommet meg inn hit.. Men ser dagene her har stått i treningens tegn ;) Min trening har plutselig blitt ski. Jeg har kun hatt familieturer på ski de siste årene, og har aldri vært noen reser, men siden forrige fredag har jeg tre 15-16 km turer på samvittigheten :blink: Kjenner det gjør godt, og det gir jo veldig bra uttelling på trimpoengene B)

 

Matmessig har det gått sånn rimelig greit, men er spent på morgendagen. Da skal jeg treffe mine to søstre, og vi skal ha en hel dag på byen. Dvs lunsj med vin, shopping, mer mat og vin/øl, og så videre... Og vet jo at med vinen forsvinner fornuften... Men skal prøve å ha fokus på at jeg må rapportere her inne - kanskje det hjelper ;)

 

Jeg blir inspirert av å lese om dere - fortsett den gode jobbinga!

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

velkommen til Vimseberta! :D Jo flere som er med, jo bedre!

 

Tror en viktig vei til vektnedgang er trim - så jeg er enig med BOIO, her må vi motivere hverandre til å komme over dørstokkmila og samle trimpoeng!

 

Så fint å høre fra deg igjen, Viv! utrolig artig å høre at du plutselig har begynt med ski som trim! langt har du jo gått også - BRA! Skjønner godt at morgendagen er en utfordring, men som du sa til meg: vi må kose oss litt også, og så får man bare prøve å gjøre det innen rimelighetens grenser - f eks salat til lunsj, mye vann mellom vinglassene og kanskje rekker du en rask gåtur eller ski før du møter søstrene dine? Kos deg uansett! :D

 

Dagens høydepunkt på treningsfronten gjennomført etter jobb i dag, med Corebartime og 2 trimpoeng i dag : :D. Også fornøyd med at jeg ikke smakte et eneste flak potetgull som ungene stappet i seg mens vi så Idol...! og jeg som ELSKER salt snacks! Det var en seier. Har spart frimerker til et glass vin i kveld og nyter det nå :D

 

God sprek helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Lørdagen nærmer seg slutten og roen har senket seg over hjemmet. Minstemann sover, storesøster er på overnattingsbesøk og mannen er på fest. Selv har jeg inntatt sofaen med kveldens snacks, gulrotstaver og sukkererter med guacamoledip. Nammm. Og så har jeg vinglasset med Cola Zero. Blir liksom litt mer kos med et pent glass.

Den planlagte løpeturen ble veldig bra. Jeg løp med en kollega som er raskere enn meg, så tempoet var på knallgode 9,7km/t i snitt. :D Kjente meg utslitt hele resten av dagen...

Valgte å lage fiskegrateng i dag, lagte dobbel oppskrift og frøs ned den ene til en dag med mindre tid. I morgen blir det middagsgjester og koteletter og grønnsaker i form i ovnen. Satser på en tur på formiddagen.

 

Viljesterke Vikki69, bra jobba i går kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Samme lørdagsro her også med to gutter i seng, en storesøster på overnatting og den andre storesøsteren har overnatting her (full fnising på rommet!). Mannen nyter en øl, mens jeg nyter bær med mager vaniljekesam og Pepsi Max:). God ide med brus i vinglass, BOIO! :D

 

Er imponert over sunn lørdagsmiddag hos deg BOIO forresten. Her ble det hamburger etter ungenes ønske... men ble i allfall grovt brød og ekstra salat ved siden av til mor :D

 

Utrolig bra løpetur du hadde og smart med en som er bedre trent! Jeg var faktisk inspirert av deg BOIO til å trene i dag (visste du skulle løpe :D ), og prøve å trene tidlig på dagen. Dro på trening etter frokost: 30 min spinning + 30 min styrke i sal. Har ikke vært på det på en lørdag før, men det skal jeg jammen gjøre igjen. Så bra måte å starte dagen på! Full av energi og god følelse etterpå, selv om jeg ble dyktig sliten mens jeg var der. Så takk for inspirasjonen!

 

Hvordan går helga med dere andre? God helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josephin

Hei! Er det plass til enda en her? Trenger noen å motivere meg sammen med...

 

Jeg er 44 år, mamma til 3 på 10, 14 og 16 år. Har gått kurs før men tenkte jeg skulle prøve meg på egen hånd nå. Sneket seg på litt kilo...vil ned 6-7 kg helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Hei! Er det plass til enda en her? Trenger noen å motivere meg sammen med...

 

Du er hjertelig velkommen.

 

Så langt har dagen gått bra. Standard helgefrokost med hjemmebakte rundstykker med røkelaks og egg. Etterpå tok guttungen og jeg oss en liten sykkeltur på ca 5km. Kraftig motvind på hjemveien... Lunsj ble grove surmelkslapper med mager kesam og banan. Veldig godt, men klarte å begrense meg til 2,5 stk (300kcal).

Nå må huset få en runde med kriserengjøring mens søndagsmiddagen står i ovnen. Koteletter og grønnsaker i leirgryte. Lager potetmos til.

Tenkte å lage fruktsalat med vaniljeis til dessert. Håper gjestene blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikki69

Hei! Er det plass til enda en her? Trenger noen å motivere meg sammen med...

 

Jeg er 44 år, mamma til 3 på 10, 14 og 16 år. Har gått kurs før men tenkte jeg skulle prøve meg på egen hånd nå. Sneket seg på litt kilo...vil ned 6-7 kg helst..

 

 

Du er hjertelig velkommen! :D/> Du har samme mål som oss, og det er bare å gå i gang - så skal vi hjelpe hverandre :D/>

 

Hilsen Vikki69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)/>

 

Velkommen til Josephin!

Virker som helga har gått ganske så bra med dere. Og så så bra med trening, da! Trening har det vært lite av i helga her - kun utetid med ungene. Men å være ute med minstemann på 3 krever jo sitt, så jeg har både dratt rattkjelke opp bakkene og sklidd på magen ned isete bakker :D/> Dessuten gir de lange skiturene veldig god uttelling med 5-6 trimpoeng hver, så poengmessig har det blitt to gode uker :)/>

 

Men så var det gårsdagen da... Det var skinnende sol fra blå himmel, så før jeg visste ordet av det var to halvliters utepils fortært :blink:/> Men klarte å styre meg unna peanøttene på bordet, så de gikk det bare ned 5-6 av. Og det er jo ikke allverden! Dagen fortsatte med bacalao og ny øl, men tok kun liten porsjon av maten. Avslutta med kake og kaffe, men med to søstre som ikke er fullt så storspiste som meg, ble det to kakestykker fordelt på tre personer, så det var jo ikke så værst ;)/> Kvelden ble så avrunda med noen ruter kokesjokolade... igjen...

 

I dag har det vært tur med boller og ostehorn i sekken. Det ble ett ostehorn og en halv bolle, fordi jeg visste at jeg skulle i bursdag senere på dagen. Der ble det ett sjokoladekakestykke + en halv bolle. Burde i grunnen vært ute og gått meg en tur nå i stedet for å sitte her, for å legge et bedre grunnlag for veiedagen i morgen! Men satser på at skiturene og resten av uka er det som gir utslaget, og ikke utskeielsene i helga!

 

Blir spennende å høre hvordan det har gått med vekta rundt omkring - lykke til med veiedagen ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Men så var det gårsdagen da... Det var skinnende sol fra blå himmel, så før jeg visste ordet av det var to halvliters utepils fortært :

 

Hahaha. B) Sånn kan det gå. Men så lenge det ikke er hver dag, og peanøttene fikk stå i fred, er det jo ikke sååå ille. Sånn sett er det jo en fordel at jeg ikke liker øl.

 

Gårsdagen gikk ganske bra, klarte å begrense meg til desserten, kun en kule is. :D

 

Den store gleden kom da jeg stod på vekta i dag morges. 71,3kg, som er ned 1,2kg siden forrige mandag. Første delmål er nådd. Skulle ned under 72 før påskeferien og har klart det med god margin. Litt rart egentlig, for jeg har ikke vært nazi denne uken. Godt å se at man kan gå ned og samtidig LEVE. Leve et liv der mat er en naturlig del av det sosiale samværet. Og nå er det en liten uke igjen til påskeferien. Satser på strålende vær og lange skiturer. Har dere laget noen plan for påsken mhp mat?

 

Endte på 11,4 trimpoeng forrige uke.

Hvordan er ukestarten for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Josephin :)

 

Hørtes koselig ut med helg med søstrene dine Viv - det skal være rom for litt kos av og til også! Og det er mye god trim i lek med barn ;)

 

Gratulerer med flott vektnedgang BOIO! Imponerende sunn lørdagssnacks - jeg har en tendens til å bli litt snopete når jeg er alene :rolleyes: , selv om det egentlig er det samme hva jeg putter i meg foran tv'en. Er like fornøyd med en boks cherrytomater som en pose sjokolade, men følelsen er nok litt bedre etter tomatene da....

 

Flott at du kom deg avgårde på trening lørdags morgen Vikki69, bra start på dagen, så er liksom trimmen unnagjort og resten av dagen kan nytes med god samvittighet :)

 

Her har helgen vært full av fristelser, men det har da gått bra likevel, og jeg har holdt meg på matta. Fredag ble det endel trasking i Oslo, og i går ble det noen timer ute med barna, ellers dårlig med trim.

 

Veiing i dag gikk supert! 1,2 kg ned gir motivasjon til å fortsette. Bare to uker igjen til vi skal på ferie, så noen kilo til ned hadde vært flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...