Gå til innhold

Livsstilendring :)


Gjest rina
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Rina!! Jeg føler på meg at heller ikke ditt liv har vært så greit alltid? Når jeg leser det du har skrevet og jeg skriver til deg så ser jeg for meg hva du gjør akkurat nå. Jeg visualiserer at du tar gode valg, at du er ute på tur og at du har lyst hår.

 

Så leit at kroppen ikke er i salget, men din innsats vil gjøre det bedre. Her har det vært en slapp dag, sovet hele tre timer på sofaen. fri fra jobb i dag heldigvis. Men Matmessig helt fint. Tid for middag med barna. Klem Lotta.

 

Hei :)

Livet har vel prøvd noen og en hver av oss :) Et ordtak som sier at "det skal en god rygg, til å bære gode dager" Så en del ting og tang må man regne med. Har rødblodt hår akkurat nå ;) Men ellers er det vel mellomblondt med en del naturlige gråstriper.. :o Liker ikke det helt da. Idag har jeg vært å trent styrke, oppdaget sannelig noen "nye" magemuskler, så spent på om jeg kommer til å klare å puste imorgen :) Har trent hofter også, så får vi se om man har trent av seg vondtene.

Antar det var godt å sove på sofaen :) Jeg kjenner jeg kunne trengt det selv, men har ikke tid idag.

Nå skal jeg avgårde å sende en pakke, blir godt og varmt å gå dit, men idag blåser det litt så det er deilig.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

Hei :)/>

Livet har vel prøvd noen og en hver av oss :)/> Et ordtak som sier at "det skal en god rygg, til å bære gode dager" Så en del ting og tang må man regne med. Har rødblodt hår akkurat nå ;)/> Men ellers er det vel mellomblondt med en del naturlige gråstriper.. :o/> Liker ikke det helt da. Idag har jeg vært å trent styrke, oppdaget sannelig noen "nye" magemuskler, så spent på om jeg kommer til å klare å puste imorgen :)/> Har trent hofter også, så får vi se om man har trent av seg vondtene.

Antar det var godt å sove på sofaen :)/> Jeg kjenner jeg kunne trengt det selv, men har ikke tid idag.

Nå skal jeg avgårde å sende en pakke, blir godt og varmt å gå dit, men idag blåser det litt så det er deilig.

Ha en fin dag :)/>

 

 

Så sporty du er!!!!!!!! Håper jeg også klarer å komme i gang. kanskje neste uke? jeg har gått opp en halv kg......tror det har mest med tiden i måneden å gjøre for dette skjer hver måned. men blir like irritert hver måned lel. Men, mange bukser som sitter bra på nå! Ikke bare stramt pølseskinn og det er flott med slike resultater også. Som nevnt tidligere er jeg ganske 'streng' streng syns jeg og desto mere såret når jeg ikke klarer å holde imot fristelser.

 

Veier og registrerer du all mat fortsatt? jeg er inne i et spor med faste frokoster, lunsj, 150 gram potet og 150 gram kjøtt eller fisk pluss min faste kveldskos. dette ligger så og si alltid på 1300 kcal. Så lenge jeg veier maten føler jeg meg trygg. Så i dag skal jeg ikke registrere noe inntak-tror jeg da. Lykke lykke til videre i dag, klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

Så sporty du er!!!!!!!! Håper jeg også klarer å komme i gang. kanskje neste uke? jeg har gått opp en halv kg......tror det har mest med tiden i måneden å gjøre for dette skjer hver måned. men blir like irritert hver måned lel. Men, mange bukser som sitter bra på nå! Ikke bare stramt pølseskinn og det er flott med slike resultater også. Som nevnt tidligere er jeg ganske 'streng' streng syns jeg og desto mere såret når jeg ikke klarer å holde imot fristelser.

 

Veier og registrerer du all mat fortsatt? jeg er inne i et spor med faste frokoster, lunsj, 150 gram potet og 150 gram kjøtt eller fisk pluss min faste kveldskos. dette ligger så og si alltid på 1300 kcal. Så lenge jeg veier maten føler jeg meg trygg. Så i dag skal jeg ikke registrere noe inntak-tror jeg da. Lykke lykke til videre i dag, klem Lotta.

 

 

God morgen!!!!!!

Endelig er det slutt på regnet! Å så godt humør av å se litt sol!!! MÅ bare fortelle en gang til at til tross for kun -2 kg ( har gått opp 0.5)nedgang på 8 uker så er det stooooor forskjell både på mage og lår. Tror det må være 2 kg flesk som har forsvunnet altså. Dumt jeg ikke har målt med målebånd noe sted på kroppen. Så nå gjelder det å holde motivasjonen på tipp topp nivå selv om vekta står stille. men mere opp er ikke særlig aktuelt. det er fredag og dagen skal gå fint føler jeg. Alene hjemme i kveld så tacosynden utsettes til i morgen. Noen fredager på tacokvleden spiser jeg til jeg blir mett og fornøyd med god samvittighet. Godt å la vekten stå på kjøkkenet på et måltid i uka. Lykke til i dag og i kveld. Klem Lotta. PS Rina, håper kroppen spiller mere på lag nå. God bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

God morgen!!!!!!

Endelig er det slutt på regnet! Å så godt humør av å se litt sol!!! MÅ bare fortelle en gang til at til tross for kun -2 kg ( har gått opp 0.5)nedgang på 8 uker så er det stooooor forskjell både på mage og lår. Tror det må være 2 kg flesk som har forsvunnet altså. Dumt jeg ikke har målt med målebånd noe sted på kroppen. Så nå gjelder det å holde motivasjonen på tipp topp nivå selv om vekta står stille. men mere opp er ikke særlig aktuelt. det er fredag og dagen skal gå fint føler jeg. Alene hjemme i kveld så tacosynden utsettes til i morgen. Noen fredager på tacokvleden spiser jeg til jeg blir mett og fornøyd med god samvittighet. Godt å la vekten stå på kjøkkenet på et måltid i uka. Lykke til i dag og i kveld. Klem Lotta. PS Rina, håper kroppen spiller mere på lag nå. God bedring. :)/>

 

 

God morgen!!!

Å så mett jeg er etter fredagstaco på en lørdagskveld. Jeg lurer på: når jeg er på meny 1 med 1300 kcal per dag og benytter alle frimerker på en kveld. Er det da ok med 1800 kcal den ene dagen? Det ble nærmere 1900 i går..... Klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

God morgen!!!

Å så mett jeg er etter fredagstaco på en lørdagskveld. Jeg lurer på: når jeg er på meny 1 med 1300 kcal per dag og benytter alle frimerker på en kveld. Er det da ok med 1800 kcal den ene dagen? Det ble nærmere 1900 i går..... Klem Lotta.

 

 

 

hei Rina!!!!!

du vil ikke tro det!!!!!!!! Jeg har gått på tur!!!! Moderat tempo i 1 time og 5 min!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Rina!!!!!

du vil ikke tro det!!!!!!!! Jeg har gått på tur!!!! Moderat tempo i 1 time og 5 min!!!!!

Heia :)

Så flink du er da :)

Du kan bruke alle frimerkene på en kveld. Men du ka ikke spare de fra uke til uke. Så det er jo kjekt å kunne spare de, ente fordi man gjerne vil kose seg litt ekstra eller vet man skal bort.

Har ikke hatt noen "bra" helg. Var i begravelse på fredagen, å minnestund, men det gikk bra. Lørdagen var jeg ute sammen med ei venninne å det ble for mye alkohol. Har veiedag imorgen så er ganske spent på det.

Idag regner det her oppe, men hadde uansett tenkt meg en tur i marka i ettermiddag. har nå vært hos fysio og trent styrketrening :)

ønsker deg en fin dag og uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

Heia :)/>

Så flink du er da :)/>

Du kan bruke alle frimerkene på en kveld. Men du ka ikke spare de fra uke til uke. Så det er jo kjekt å kunne spare de, ente fordi man gjerne vil kose seg litt ekstra eller vet man skal bort.

Har ikke hatt noen "bra" helg. Var i begravelse på fredagen, å minnestund, men det gikk bra. Lørdagen var jeg ute sammen med ei venninne å det ble for mye alkohol. Har veiedag imorgen så er ganske spent på det.

Idag regner det her oppe, men hadde uansett tenkt meg en tur i marka i ettermiddag. har nå vært hos fysio og trent styrketrening :)/>

ønsker deg en fin dag og uke :)/>

 

 

Rina. :)

takk for info ang frimerkene. Syns det er litt vanskelig om dagen jeg altså. Veide meg i dag jeg, opp 200 gram fra forrige uke, det blir opp 700. Skikkelig leit og dumt. Syns jeg er så flink. Men jeg må vel være litt mere i aktivitet. Derfor sykla jeg til behandling i dag. Ikke lange turen men ble litt anpusten på vei hjem og det er bra. Og stiv i baken fra gåturen i går. Men mere bevegelse må vel til.

 

kanskje vi skal prøve begge to fra i morgen av igjen? Å være superflinke hele uka inkl helga? Mangler litt motivasjon altså. Vi har endelig fått sol men barna er syke, hun største siden torsdag, minstemann ble syk m feber i natt. Hva tenker du om ny giv fra i morgen? Klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

Rina. :)/>

takk for info ang frimerkene. Syns det er litt vanskelig om dagen jeg altså. Veide meg i dag jeg, opp 200 gram fra forrige uke, det blir opp 700. Skikkelig leit og dumt. Syns jeg er så flink. Men jeg må vel være litt mere i aktivitet. Derfor sykla jeg til behandling i dag. Ikke lange turen men ble litt anpusten på vei hjem og det er bra. Og stiv i baken fra gåturen i går. Men mere bevegelse må vel til.

 

kanskje vi skal prøve begge to fra i morgen av igjen? Å være superflinke hele uka inkl helga? Mangler litt motivasjon altså. Vi har endelig fått sol men barna er syke, hun største siden torsdag, minstemann ble syk m feber i natt. Hva tenker du om ny giv fra i morgen? Klem Lotta.

 

 

 

hei i kvelden :)

 

Har vært på sykkeltur i en hel time nå i kveld. Det var ikke så ille som forventet. Sykla ikke så fort da, litt usikker på å sykle foreløpig. men puls opp siste bakken. Vekta for i morgen blir skrekken men kanskje vil den gi meg litt motivasjon........ha en god kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

hei i kvelden :)/>

 

Har vært på sykkeltur i en hel time nå i kveld. Det var ikke så ille som forventet. Sykla ikke så fort da, litt usikker på å sykle foreløpig. men puls opp siste bakken. Vekta for i morgen blir skrekken men kanskje vil den gi meg litt motivasjon........ha en god kveld ;)/>

 

 

 

Morgen er det men ikke så god. Opp totalt 700 gram de siste to ukene. Vet jeg bruker å variere med en kg sånn midt i mnd men det er så kjipt lel..... håper motivasjonen kommer i løpet av dagen :) Klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina. :)/>

takk for info ang frimerkene. Syns det er litt vanskelig om dagen jeg altså. Veide meg i dag jeg, opp 200 gram fra forrige uke, det blir opp 700. Skikkelig leit og dumt. Syns jeg er så flink. Men jeg må vel være litt mere i aktivitet. Derfor sykla jeg til behandling i dag. Ikke lange turen men ble litt anpusten på vei hjem og det er bra. Og stiv i baken fra gåturen i går. Men mere bevegelse må vel til.

 

kanskje vi skal prøve begge to fra i morgen av igjen? Å være superflinke hele uka inkl helga? Mangler litt motivasjon altså. Vi har endelig fått sol men barna er syke, hun største siden torsdag, minstemann ble syk m feber i natt. Hva tenker du om ny giv fra i morgen? Klem Lotta.

 

Hei :)

Syntes jeg får lite igjen for det jeg gjør når det gjelder aktivitet. Er generelt over anbefalt trimpoeng hver uke, så litt skuffa selv om jeg har gått ned "hele" 400 gram. Skjønner at alkohol spiller inn, men har vel ligget på minussida hele uka ellers når det gjelder kalorier. Vanskelig å spise når dte var så varmt. Ja, ja men vi får hive oss rundt å være kjempe flinke. :)

Skjønner det er kjedelig når vekta viser gal vei, men med litt aktivitet håper jeg det går rett vei igjen. All aktivitet er bedre enn ingen. Syntes det er kjempe bra du får vært i aktivitet. Vet det ikke er lett med barn, jobb osv. så stå på, prioriter deg selv litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært ute på min første "joggetur" siden 1800 og brødmangel :o . Ble like mye jogging som gåing,men er ihvertfall igang :rolleyes: Så får jeg se om hofta holder eller om jeg må finne på noe annet... Håper ikke det da, men da begynner jeg med stavgang. Syntes det er litt sånn "gammeldame" aktivitet. Vet det er god trening, men ser stort sett eldre med staver. Ja, ja bare man får rørt på seg er det bra. :D Har hatt meg en 40 min styrkeøkt også. Så får man se om man gjør noe i ettermiddag.

Føler meg litt "smålig" men skal i samme konfirmasjon som min eksmann og ny kona. Å, vil så gjerne "sette" henne litt på plass. Vil for all del ikke ha han tilbake. Men når hun så et bilde av meg for mange kilo siden, følte hun det som at jeg ikke var noe "fare". Mange ting imellom der som også har skjedd, så plan a er å se hvor mye jeg får strammet opp og gått ned til den 23juni. Har holdt på med styrketrening ei god stund nå, så nå burde musklene begynne å jobbe med meg. Ikke bare nervefibrene på yttersiden av musklene. :) Har så klart litt hold-in ting å ta i bruk ved behov. :) Å, det er plan b.

Plan c er så klart å slutte å være så "smålig", men den trenger nok en aldri så liten tankeendring... Så jeg får se hvor jeg havner til slutt. Men veldig glad jeg kom meg ut en tur :) Uansett baktanker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

Hei Rina!!!! Jeg må smile av planen din!!!! Høres ut som knall motivasjon og plan spør du meg!!!!! Bra bra bra. Og jogging! Helt fantastisk :) Du er virkelig en sporty dame du. Nå er det bare å gi jernet hver da og vise deg fra din aller beste side på konfirmasjonen. Det er sikkert flere som kommer til å se din framgang og forandring? Helt sikkert og skikkelig gøy. Man trenger å føle seg vel når man skal treffe eks med ny partner. Syns ikke det er smålig eller barnslig i det hele tatt jeg. Flott det gir deg motivasjon ;)

 

Jeg tror jeg sulter i hjel snart. Laks til middag men det er fortsatt en stund til. Får finne meg litt kålrot og gulrot for å døyve sulten. Blir over kcal grensa når 150 gram laks og 200 gram potet er inntatt til middag. Noen dager er jeg så sulten at jeg får vondt i magen. Kjenner etter om det er lyst på noe eller virkelig sult. Ingen tvil her. Lykke til videre, klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina!!!! Jeg må smile av planen din!!!! Høres ut som knall motivasjon og plan spør du meg!!!!! Bra bra bra. Og jogging! Helt fantastisk :)/> Du er virkelig en sporty dame du. Nå er det bare å gi jernet hver da og vise deg fra din aller beste side på konfirmasjonen. Det er sikkert flere som kommer til å se din framgang og forandring? Helt sikkert og skikkelig gøy. Man trenger å føle seg vel når man skal treffe eks med ny partner. Syns ikke det er smålig eller barnslig i det hele tatt jeg. Flott det gir deg motivasjon ;)/>

 

Jeg tror jeg sulter i hjel snart. Laks til middag men det er fortsatt en stund til. Får finne meg litt kålrot og gulrot for å døyve sulten. Blir over kcal grensa når 150 gram laks og 200 gram potet er inntatt til middag. Noen dager er jeg så sulten at jeg får vondt i magen. Kjenner etter om det er lyst på noe eller virkelig sult. Ingen tvil her. Lykke til videre, klem Lotta.

 

:) Joda motivasjonen er på topp om dagen ;)

Syntes virkelig synd på deg, når du etter så lenge på kur enda er så sulten...Sier igjen, tror du dette er det riktige for deg? Mener da meny valget? Hvis du skal være i aktivitet må du kanskje vurdere å spise litt mer de dagene ihvertfall. Hva med halvveis mellom meny 1 og 2? Det skal jammen ta med stålvilje for å være så sulten som du har vært i lang tid... så det har du da virkelig bevist :) Men hvor sundt det er, det vet jeg ikke. Hva spiser du til frokost da? havregrøt metter veldig godt... Men dette vet du jo sikkert. Håper du fikk i deg noe å spise, så du holdt ut til middag. :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina!!!! Jeg må smile av planen din!!!! Høres ut som knall motivasjon og plan spør du meg!!!!! Bra bra bra. Og jogging! Helt fantastisk :)/> Du er virkelig en sporty dame du. Nå er det bare å gi jernet hver da og vise deg fra din aller beste side på konfirmasjonen. Det er sikkert flere som kommer til å se din framgang og forandring? Helt sikkert og skikkelig gøy. Man trenger å føle seg vel når man skal treffe eks med ny partner. Syns ikke det er smålig eller barnslig i det hele tatt jeg. Flott det gir deg motivasjon ;)/>

 

Jeg tror jeg sulter i hjel snart. Laks til middag men det er fortsatt en stund til. Får finne meg litt kålrot og gulrot for å døyve sulten. Blir over kcal grensa når 150 gram laks og 200 gram potet er inntatt til middag. Noen dager er jeg så sulten at jeg får vondt i magen. Kjenner etter om det er lyst på noe eller virkelig sult. Ingen tvil her. Lykke til videre, klem Lotta.

 

:) Joda motivasjonen er på topp om dagen ;)

Syntes virkelig synd på deg, når du etter så lenge på kur enda er så sulten...Sier igjen, tror du dette er det riktige for deg? Mener da meny valget? Hvis du skal være i aktivitet må du kanskje vurdere å spise litt mer de dagene ihvertfall. Hva med halvveis mellom meny 1 og 2? Det skal jammen ta med stålvilje for å være så sulten som du har vært i lang tid... så det har du da virkelig bevist :) Men hvor sundt det er, det vet jeg ikke. Hva spiser du til frokost da? havregrøt metter veldig godt... Men dette vet du jo sikkert. Håper du fikk i deg noe å spise, så du holdt ut til middag. :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn77

:)/> Joda motivasjonen er på topp om dagen ;)/>

Syntes virkelig synd på deg, når du etter så lenge på kur enda er så sulten...Sier igjen, tror du dette er det riktige for deg? Mener da meny valget? Hvis du skal være i aktivitet må du kanskje vurdere å spise litt mer de dagene ihvertfall. Hva med halvveis mellom meny 1 og 2? Det skal jammen ta med stålvilje for å være så sulten som du har vært i lang tid... så det har du da virkelig bevist :)/> Men hvor sundt det er, det vet jeg ikke. Hva spiser du til frokost da? havregrøt metter veldig godt... Men dette vet du jo sikkert. Håper du fikk i deg noe å spise, så du holdt ut til middag. :)/> Klem

 

 

Tusen takk for god omtanke. Jeg tror jeg er mere sulten nå pga av midt i måneden men samtidig er det lite mat på meny 1. Tenker at på sikt kommer jeg ikke til å holde uansett- ikke når jeg fortsatt er så sulten. 60 gram brød til frokost er ikke mye. Jeg er veeeeeeeldig glad i havregrøt. Men desverre tåler jeg det ikke særlig godt. Magen virkelig eser ut som en ballong. Har prøvd forskjellige typer, langt havren i vann natta over og kokt den leeeeeeenge. Magen ble så stor at legen trodde jeg hadde fått brokk og sente med på ultralyd også. Men godt er det virkelig.

 

I kveld har jeg bytta ut youplaiten og eple med 1.5 dl hvitvin jeg hadde igjen fra helga. Deilig. Da ble det 68 kcal over 1300. Ja, det var også en måte å skrive 1368 kcal på :)

 

Før middagen tok jeg kålrabi, gulrot og litt grønnskasblanding. De dagene jeg spiser frokost tidlig slik som i dag (før kl 8) er de tøffeste. Så, kanskje jeg skal satse på litt mere per dag. ja ja. ha en fin og flott kveld og hold på motivasjonen :rolleyes: Klem Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en hel grei dag, men langt unna trimpoeng som jeg hadde tenkt. Men vært på en liten joggetur idag også :) Fornuften tok overhånd, for kan vel liksom ikke "gjennomføre" triathlon etter så kort periode. ;) Men litt kjipt iforhold til det jeg har lyst til. Men atter engang må tålmodigheten råde, (å, det er ikke det jeg har mest av liksom). Men vil ikke ende opp med å ikke kunne gjøre noe på lange tider. Må bare skrive litt om dette, om ikke annet for min egen del. Må se det litt avart på hvitt, for å huske det.

Matmessig ligger jeg altfor langt unna det jeg skal, men glemmer å spise da kroppen ikke gir meg beskjed om det. Så får prøve å bli litt flinkere med det da. Problemet er jo at jeg blir sulten på kvelden, men vil ikke spise for mye da...Så en evig rundgang i hodet det der.

Imorgen er det styrketrening også bli knadd og tøyd etterpå. Det er altså så digg :D

Har gitt selv en liten belønning idag, fordi jeg fortjener det :) Satt meg ute i sola med fotbad og manikyr. Så i dusjen å ha i hårkur, mens den virka skrubbing av kroppen. Avsluttet med en fuktmaske i ansiktet og olje på kroppen :D Det er ikke alltid at man trenger å kjøpe seg noe i belønning, men litt god egenpleie er en god belønning for meg :)

Men nå er det snart kveld her i huset, er stort sett ganske så tidlig oppe, så da blir det tidlig i seng også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god start på dagen :) Styrketrening også tøy og knø av fysioterapaut etterpå. Sola skinner så resten av dagen blir tilbragt mest mulig ute :) Begynner å kjenne at treninga faktisk har noe for seg. Kan ta ilitt mere på de fleste øvelsene. Det er en god følelse. Men nå skal jeg komme meg i bikinien og nyte sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igår om styrketrening som skulle være intensiv. Tre øvelser repetert så mange ganger du klarer på 20 minutter. Man skulle ta 20 knebøy. 15 armhevinger og 15 sit-ups. Jeg reduserte litt på knebøy og tok 15 og på armhevinger tok jeg 12. Hvor mange "runder" det ble vet jeg ikke, men ble intensivt og varmt :) Med å trene sånn så utgjør det omtrent 40-50 min vanlig styrketrening. Mange har jo en del pauser imellom, så pausene kunne for enkelte bli hele 80% av treningstiden... Jeg har aldri vært noe pause menneske. Går fra apparat til apparat. Men vi er alle forskjellige :)

Det var en annen øvelse der også som jeg skal prøve meg på. Man skulle ligge på magen, løfte overkroppen opp med hjelp av armene, opp på huk også hoppe opp som en frosk. Den blir artig å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det en lang tur i marka sammen med den ene dattera mi :) Ble adskillig lenger enn planlagt idag, men jammen var det godt. I helga ble det kun en tur på 40 min. ellers har nesten resten av helga gått med på å lese siste boka til Jo Nesbø :) Godt noen ganger å bare forsvinne i ei bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det en lang tur i marka sammen med den ene dattera mi :)/> Ble adskillig lenger enn planlagt idag, men jammen var det godt. I helga ble det kun en tur på 40 min. ellers har nesten resten av helga gått med på å lese siste boka til Jo Nesbø :)/> Godt noen ganger å bare forsvinne i ei bok.

 

 

Hei Rina!!!

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på i-padden hjemme så derfor er det lenge siden sist. Men, har tenkt på deg hver dag. Jeg fant min gamle grete roede-bok og der fant jeg mye motivasjon og gøy lesning. Har gått ned litt i vekt også, totalt -2.5 nå og er veldig fornøyd. Har i tillegg syklet 1.4 mil fire dager på rad. Så stolt! Håper å kunne fortsette med det. Er på jobb nå og har bare noen min ledig. Stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina!!!

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på i-padden hjemme så derfor er det lenge siden sist. Men, har tenkt på deg hver dag. Jeg fant min gamle grete roede-bok og der fant jeg mye motivasjon og gøy lesning. Har gått ned litt i vekt også, totalt -2.5 nå og er veldig fornøyd. Har i tillegg syklet 1.4 mil fire dager på rad. Så stolt! Håper å kunne fortsette med det. Er på jobb nå og har bare noen min ledig. Stå på!!!!

 

Gratulere sååååå mye med vektnedgang og trening :D Du er kjempe flink :D

Jeg har hatt litt trøblete kropp siden mandag, så ingen trening. Men skal prøve meg på sykkel i ettermiddag. Er "jaget" ut av huset noen timer så ungdommene har et sted å samles. Ønsker meg virkelig et stort hus, for er veldig glad for at vennene til ungan vil være her. Men litt liten plass til tider.Men, men idag er det sol og fint vær her, så da er det greitå komme seg ut noen timer :)

Frossen banan er virkelig et godt alternativ til is :) Har delt bananen i to og satt de på grillspyd. de ble littlange så tror jeg må dele spydene også. Så er det bare å ta de opp når snopsuget melder seg. Blir litt lite mat på meg om dagen, men kanskje greit da jeg ikke trener heller.

Nå skal jeg komme meg ut i sola :) Trivelig å høre fra deg igjen. Stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina!!

Så leit med trøblete kropp da. Da er det jo ekstra bra at du har trent så mye og i så lang tid nå. Da er jeg sikker på at du klarer å fortsette når kroppen er på plass. Men en sykkeltur er jo bra! Selv har jeg syklet seks dager på rad nå, 1.4 mil. Det tar akkurat en time og det burde jeg ha tid til. jeg har ikke veid maten min den siste uka og derfor litt overrasket av Vektnedgangen også, men det er den ene uka i mnd som virkelig spiller meg et puss. Hver måned, men har så lett for å glemme det når vekta viser opp. Nå håper jeg på minus en halv kg til før ferien. Kanskje syklingen vil være løsningen? Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina!!

Så leit med trøblete kropp da. Da er det jo ekstra bra at du har trent så mye og i så lang tid nå. Da er jeg sikker på at du klarer å fortsette når kroppen er på plass. Men en sykkeltur er jo bra! Selv har jeg syklet seks dager på rad nå, 1.4 mil. Det tar akkurat en time og det burde jeg ha tid til. jeg har ikke veid maten min den siste uka og derfor litt overrasket av Vektnedgangen også, men det er den ene uka i mnd som virkelig spiller meg et puss. Hver måned, men har så lett for å glemme det når vekta viser opp. Nå håper jeg på minus en halv kg til før ferien. Kanskje syklingen vil være løsningen? Stå på videre!!

 

 

Hei og god morgen Rina :)

Hvordan er kroppen i dag? Har du klærne for 23.juni på plass? Du kommer til å bli så fin, du har vært sporty så lenge nå. Jeg er så opptatt av kroppsholdning! Vis hvem du er og hvor fin du er sier jeg bare. :)

 

I dag har jeg begynt å veie maten igjen, føles bra. Ikke noe sykling i dag, skikkelig dårlig vær og mange gjøremål. Mulig en gåtur da. Mye opplegg i forbindelse med barnehagen for tiden. Møter og fester for barna. Men det er hyggelig også da.

 

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen Rina :)/>

Hvordan er kroppen i dag? Har du klærne for 23.juni på plass? Du kommer til å bli så fin, du har vært sporty så lenge nå. Jeg er så opptatt av kroppsholdning! Vis hvem du er og hvor fin du er sier jeg bare. :)/>

 

I dag har jeg begynt å veie maten igjen, føles bra. Ikke noe sykling i dag, skikkelig dårlig vær og mange gjøremål. Mulig en gåtur da. Mye opplegg i forbindelse med barnehagen for tiden. Møter og fester for barna. Men det er hyggelig også da.

 

Ønsker deg en fin dag!

 

 

 

Hei på deg Rina. Da ble det en våt sykkeltur lel, vet ikke hvor langt men det tok ca 45 min i bra tempo. Alt er bedre enn ingenting eller hva? Skal på foreldrekaffe i barnehagen nå snart og har nettopp inntatt to knekkebrød for å klare å stå imot alle kakene som er der. Jeg velger herved å klare det!!!!! Klem Lotta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Rina. Da ble det en våt sykkeltur lel, vet ikke hvor langt men det tok ca 45 min i bra tempo. Alt er bedre enn ingenting eller hva? Skal på foreldrekaffe i barnehagen nå snart og har nettopp inntatt to knekkebrød for å klare å stå imot alle kakene som er der. Jeg velger herved å klare det!!!!! Klem Lotta. :)/>

 

 

God morgen Rina ;)

I går var det en måned siden vi begynte å skrive her inne begge to. Tiden har jammen gått fort eller hva? Og tenk på det vi har utrettet på denne tiden! Ikke den største Vektnedgangen for min del men store forandringer i forhold til spiserutiner og det å ta de riktige valgene- som selvsagt er individuelle. Jeg må si at jeg har funnet stor motivasjon med å skrive med deg. Tenker ofte på deg der oppe i nord.

 

På foreldrekaffen i går gikk det nesten som planlagt. Det ble en teskje med muffins, min lille sønn ville så gjerne jeg skulle smake. Kunne selvsagt takket nei men det gjør jeg alltid ellers. Kom nok litt over Max grense på 1300 i går (skal legge inn siste mat nå etterpå) men syns det er greit så lenge jeg har syklet. Nå har mannen min ordnet en sykkelapp slik at jeg vet nøyaktig hvor langt jeg ha syklet. Flott motivasjon. Det er fredag og jammen veide jeg en halv kg mere i dag enn på tirsdag. Ja ja, sånn er det. Taco blir det i kveld uansett. Hurra! ha en fin dag så lenge. PS målet mitt er 60 kg. 63 nå i dag. Keep up the good work!!!!!! Klem Lotta. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...