Gå til innhold

Gulp!


Gjest Monalisa 53
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Monalisa 53

Klarer jeg dette da?

 

Nå er det uansett gjort....jeg har meldt meg på et nettkurs og kjenner at jeg er ganske skjelven faktisk...is there anybody out there?

 

I en alder av 53, på nett, i overgansalderen og alt og det....

 

Klarer jeg virkelig å ta av 20 kilo og HOLDE vekten?

 

Lettere å være tøff på nett i forhold til følelser og sånt.....

 

Wish me luck godtfolk!

 

Klem fra lille store meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer jeg dette da?

 

Nå er det uansett gjort....jeg har meldt meg på et nettkurs og kjenner at jeg er ganske skjelven faktisk...is there anybody out there?

 

I en alder av 53, på nett, i overgansalderen og alt og det....

 

Klarer jeg virkelig å ta av 20 kilo og HOLDE vekten?

 

Lettere å være tøff på nett i forhold til følelser og sånt.....

 

Wish me luck godtfolk!

 

Klem fra lille store meg..

Har også meldt meg på - må nok ned mer enn du, men om jeg klarer 20 er jeg VELDIG fornøyd - må unn i bunaden til mai 2014 og da må jeg nok ned i overkant av 30 kg... Tok av 25 kg i fjor, men nå er 10 kg kommer på igjen og de må av fortere enn svint!

 

Dog har jeg sett at dersom jeg i snitt går ned 0.6 kg er jeg der i mai 2014 - og DET høres ikke sååå ille ut - men vet det kommer til å koste... Har også meldt meg på nettkurs i dag, et sånt med pause i sommer- rett og slett for å få en lengre periode å holde på med noen som "henger over meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Har også meldt meg på - må nok ned mer enn du, men om jeg klarer 20 er jeg VELDIG fornøyd - må unn i bunaden til mai 2014 og da må jeg nok ned i overkant av 30 kg... Tok av 25 kg i fjor, men nå er 10 kg kommer på igjen og de må av fortere enn svint!

 

Dog har jeg sett at dersom jeg i snitt går ned 0.6 kg er jeg der i mai 2014 - og DET høres ikke sååå ille ut - men vet det kommer til å koste... Har også meldt meg på nettkurs i dag, et sånt med pause i sommer- rett og slett for å få en lengre periode å holde på med noen som "henger over meg"

 

Du er jo reneste veteranen. Tusen takk for svar, det betyr så utrolig mye...dette er et virkelig stort skritt for meg. Vi får holde kontakten og støtte hverandre.....det blir sikkert tøffe tak underveis ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når starer du på nettkurset? - jeg starter neste mandag, og så er det pause i kurset uke 26-31 - det passer meg fint fordi det forlenger tida jeg får oppfølging . Fra i dag har jeg begynt å registrere mat og trim for å komme inn i det igjen, og helt klart- jeg putter mindre i munnen når jeg må skrive ned alt, så bare det er effektivt. Utrfordringa ligger i at det går helt fint i starten, men så glir det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Jeg meldte meg på igår, og merker også at det gir inspirasjon ja.

Kom meg endelig over dørstokkmilen og i bevegelse....

Har skrevet ned alle mål og veiet meg...

Og kikker ellers en del i forumet her.

Ser at det er er mye ups and downs, og er glad for at folk deler slike erfaringer. da blir det en mer realistisk innstilling og en vet at mange er i samme båt når det går to skritt tilbake liksom?

 

Monaelise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg på igår, og merker også at det gir inspirasjon ja.

Kom meg endelig over dørstokkmilen og i bevegelse....

Har skrevet ned alle mål og veiet meg...

Og kikker ellers en del i forumet her.

Ser at det er er mye ups and downs, og er glad for at folk deler slike erfaringer. da blir det en mer realistisk innstilling og en vet at mange er i samme båt når det går to skritt tilbake liksom?

 

Monaelise

Hei igjen

 

Deilig med noen som skal ned en del og som ikke er 20 år og skal ned 3 kg liksom - synes det blir en helt annen sak... Det å være realistisk er kjempeviktig, og jeg VET at med meg er det sånn at PLUTSELIG forsvinner motivasjonen og da er jeg ikke her og noterer og heller ikke gjør andre ting - alt blir et ork i forhold til registrering, og DEN perioden synes jeg er vanskelig å snu...

 

Så IDAG har jeg gjort følgende:

* startet dagen med å veie og måle meg - er en uke for tidlig, men godt å komme inn i det igjen - så håper jeg selvsagt på en POSITIV endring til neste uke...

 

* spist frokost - for meg er det nesten det viktigste punktet - uten frokost spiser jeg for mye snop og tøv

 

* vært ute på tur fra kl 11.30- ca kl 14 - opp og ned bakker i fjellet med sønnen min, som fikk låne GPSen og da ville på ALLE bakketopper i nærheten. VELDIG god trim da :)

 

* etter en dusj lagde jeg kyllingsalat til middag - sjelden jeg får laget sånn middag pga at familien ikke er glade i det- men i dag var det bare meg og gutten - og han fikk pølser og var veldig fornøy

 

* skar opp gulrøtter og la i vann og satte på salongbordet, så nå har jeg knasket det hele ettermiddagen.

 

Konklusjon: veldig bra dag både mat og trim, men vet at fridager ofte er lettere...

 

Vet også at for meg er PLANLEGGING avgjørende. Dersom jeg planlegger kost og trim dagen i forveien er sjansen for å fullføre mye større.

 

en siste ting: er glad i søtt og vil tillate meg litt - har prøvd forskjellige varianter, men en som fungerte var å kjøpe en eske med små bocca-sjokolader (mørk sjokolader, 10g , en bit i hver pakke) - og da var 1 bit lov hver dag - får se om jeg gjør det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Gurimalla så flink du har vært!!Også har du ikke begynt på kurset en gang??

 

Jeg skeiet ut med et SOLID kveldsmåltid her....uff....tenkte liksom jeg skulle benytte anledningen FØR kursstart, akk....jeg har mye å lære tydeligvis...

 

Ble litt paff da jeg så at det var en som ikke hadde brukt skritt telleren i 17 maitoget.....jøsses og bevares ..må man det??? Synes det hørtes litt sprøtt ut....komisk egentlig B)

 

Men takk for at du deler av erfaringene dine. Jeg har lest det flere ganger, og jeg tror det er veldig bra at en forbreder seg på nedturene som helt sikkert følger oppturene...

 

Jeg forsøker å glede meg over at jeg skal få øket livskvalitet, sånn at jeg får mer overskudd og lettere kan delta på turer etc med venner

.

 

Alle er jo blitt så sporty for tiden, jeg er mer den kunstneriske typen som liker skriving og musikkskaping og sånt....men kroppen min...den er nok mest glad for at jeg har valgt å slanke meg nå :-)

Høres sikkert sprøtt ut......men men.

 

Jeg er igang om et par dager....fantastisk!!

(Og gulp igjen...)

 

Monalisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo SUPERFLINK som har tatt steget og meldt deg på kurs! Har du gått på kurs før?

 

For min del gjelder det nå å IKKE sørge over at jeg har lagt på meg igjen etter forrige tørn, men rett og slett ha fokuset HER OG NÅ.

 

Hovedmål: passe bunaden i mai 2014. Da skal datteren min konfirmeres og ha bunad.

 

Jeg har gjort følgende denne helga:

 

 

* bestemt meg for en ny start

 

* bestilt juicer - har lest litt fram og tilbake, er så utrolig dårlig å spise frokost, men kanskje friskpresset juice kan friste ---- var en dyr sak "best i test" for å få prøvd det ordentlig, så jeg håper det er noe for meg

 

* bestilt bøker om juice for å klare å gjøre noe med den maskinen.... - så nå venter jeg spent..

 

*bestemt meg for en gå en fast rute hver dag - gjorde det daglig siste 1,5 år fram til slutten av oktober 2012 - det var da jeg plutselig blei lei.... (og mørkeredd - er ikke lys på den veien som er en skogsvei). Er en "boks" der som jobben har - man kan skrive seg i boka når man er der, og er da med på premietrekning - og bare det er motiverende nok for meg :)

 

I perioden oktober 12 til nå har jeg gjort NOE bra (selv om jeg har gått opp 10 kg siden da!)

- jeg går til (og stort sett) fra jobb hver dag

- jeg har gått en del ekstra turer, normalt har jeg vært på rundt 10000 skritt hver dag

- jeg har blitt MYE flinkere til å lage mat fra grunnen av - fiskegrateng, fiskekaker, lakseretter, kyllingnuggets og fiskepinner - alt fra grunnen av - og DET gjorde jeg ikke før!

 

Så hva nå?

 

1) gå 10000 skritt hver dag - bl.a. til/fra jobb OG boka til jobben-turen

2) spise frokost

3) IKKE spise kveldsmat av noe særlig størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Jeg er 52år (faktisk i morgen) Har vært her lenge, sånn frem og tilbake, men resultatene er det så som så med. Har ikke oppdatert signaturen min, men jeg håper å nå den snart. Synd det skal være så vanskelig med motivasjonen. Det er innspirerenes å lese om dere.

 

Håper jeg kan slå følge da jeg har 20+ å gå ned jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Hei!!

 

Velkommen, klart du kan slå følge! Veldig oki å være flere i samme situasjon og på noenlunde samme unge alder.

 

Ja motivasjonen er alfa omega, tror du ikke?

 

Jeg ble veldig positivt smittet av besc her, noe som kom i tillegg til at jeg har en KJEMPEINSPIRASJON foran dette kurset. Kjenner at akkurat det gjør meg litt sånn redd for at det bare skal bli et "blaff", så jeg forbreder meg på å "gire ned litt" når jeg trenger det. Tar dag for dag, og gleder meg over all den gode maten....(there we go again... :huh:/> jaja...det er jo lov å være glad i mat forresten..?

 

Tror jeg skal søke på Finn.no etter en brukt trimsykkel.....er litt for lat nemlig, og det må jeg bare finne en snarlig løsning på!

 

Dette var virkelig gøy!

 

Hilsen Monalisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimsykkel hadde jeg også sist jeg gikk ned - slett ikke dumt dersom du setter den foran TVen og sykler mens du ser på et eller annet :)

 

Kikk: har du meldt deg på noe kurs? Jeg tror av og til at det kan være lurt som et "pressmiddel" - akkurat nå er det en del nettkurs som tar pause i sommer, og dermed får du på en måte flere uker til samme pris - så jeg har meldt meg på et kurs med mange ukers pause i sommer, slik at jeg har det hengende over meg riktig lenge - starter på mandag. Har ikke fått kursboka ennå, men vet at det også er med på å gi inspirasjon og motivasjon.

 

I tillegg synes jeg et slikt forum som dette er VELDIG bra fordi da kan man snakke med folk i samme situasjon, og dersom man er flinke til å gi hverandre oppmuntring og støtte når det trengs tror jeg det kan være med på å øke motivasjonen. Det å bli "sett" tror jeg er viktig.

 

Treningsmessig har jeg stor tro på HVERDAGSAKTIVITET, og jeg går mye turer framfor å begi meg utpå større prosjekt på treningsstudio osv - likevel har jeg også stor tro på treningsstudio og det å trene sammen og sånt - hver sin smak - tror det viktigste er at man finner noe man holder ut med LENGE. Trening er IKKE gøy i startfasen, slik at man må finne noe man klarer å holde på med tilstrekkelig lenge til å faktisk får følelsen av at det KAN VÆRE gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nei, jeg har ikke meldt meg på kurs, men jeg har gått mange tidligere.

Hørtes smart ut det kurset med mange opphold i sommer.

For meg er det bare motivasjonen som må på plass. Da er det ikke så vanskelig synes jeg.

Jeg vet hva jeg må ta tak i, og det er småspising ihvertfall og så har det lett å bli for mye rødvin i helger. Det er noe jeg er veldig glad i.

Har en jobb med matlaging.

Jeg er medlem av et treningsstudio, men jeg kunne vært mye flinkere der. Hender jeg stikker innom en gang iblant, men det holder jo ikke. Var flink frem til påske men så har jeg vært uheldig og bl.a skadet en hånd som ikke er bra enda. Prøvde meg på studio forrige uke, men så klarte jeg å trå over så jeg har vondt for å gå. Dette går over snart håper jeg så jeg kan starte opp igjen skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Gratulerer med dagen "kikk" !! :-)

 

På slike dager trenger en å feire, skeie ut...ikke nødvendigvis med mat..men med ett eller annet som skiller hverdag fra fest kanskje?

 

Og ellers så tenker jeg at dette med motivasjon er en merkelig ting men sikkert egentlig en veldig viktig ting.

Jeg har med vilje holdt meg unna slanking og trimming i veldig lang tid nå. Ikke fordi jeg ikke hadde inspirasjon, men fordi jeg trengte lang tid på å komme tilbake til naturlige vaner...

 

Jeg har også hatt ganske blandete følelser til alle disse såkalte hjelperne som tjener penger på våre nederlag og drømmer.

 

Men så....etter den lange vinteren vi har hatt, kompinert med at dørstokkmilen ble alt for stor....så innså jeg at jeg rett og slett trengte hjelp igjen. Og det jeg trenger hjelp til er å få impulser og møte andre i samme situasjon.

 

Så stå på Kikk- ikke gi deg!!

Kan hende kommer inspirasjonen etterhvert??

 

Og til besc: Tusen takk for knallinspirerende innlegg igjen. Merker at det smitter veldig positivt fordi jeg lærer så mye av deg!!

 

Ha en god dag begge

 

Monalisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gaardsfrua

Hei hei

 

Håper jeg kan henge meg på dere? Jeg har tro på at denne tråden kommer til å vare og ikke dø ut etter et par uker.

 

I løpet av dette året har jeg blitt mamma til jente nr 2 og jeg har rundet 30 år. Gravidkiloene forsvant av seg selv etter fødselen, men jeg var i utgangspunktet rundt 20 kg for tung da jeg blei gravid og de skal jobbes av nå. Jeg har meldt meg på kurs som starter 4. juni, fire møter før og fire møter etter sommeren. Da har jeg press på meg gjennom hele sommeren. Begynner for meg selv i dag, og har veid og målt både meg selv og maten.

 

Nå som jeg er hjemme i permisjon hadde jeg planer om å gå lang tur med vogna hver dag, men disse turene har uteblitt. Dørstokkmila er tung, og jeg er altfor glad i å krype opp i sofaen med strikketøyet når minstemor sover og når kvelden kommer. Dette skal endres nå!! Jeg har vært støttemedlem på treningssenter i altfor lang tid, og meldte meg ut tidligere i vår. Nå skal jeg bruke naturen, og muligens melde meg inn på senter i 6 mnd når vinteren og kulda kommer.

 

Ser fram til å endre livsstilen og føle at jeg er en sporty mamma for jentene mine :)

 

 

-lene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er enda en ny en. Jeg starter nettkurs 27., men har holdt på med nytt kosthold og registrering av alt jeg putter i meg i en uke allerede. Jeg startet rett før 17/5, altså, og det gikk helt strålende :)

Jeg er 56, og i slutten av 20-årene tok jeg av ca. 20 kg på GR-kurs hvor jeg selv var kursleder. Så holdt jeg vekta i en god del år uten vansker, helt til jeg møtte kjærleiken og kosa på meg 30 kg.

Nå skal kosen av igjen :lol:

 

Så lenge jeg planlegger innkjøp og passer på å få i meg det jeg skal (det holder hardt innimellom!), er jeg på alle måter tilfreds og ikke-sulten, så jeg regner med at dette skal gå fint!

 

Første uke resulterte i minus 2 kg og minus 10 cm til sammen. Juhu!!

 

Lykke til til dere andre - og til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Kjempebra resultat og du kjenner jo opplegget godt, så dette kommer du til å lykkes med :)/> Gratulerer!

 

Jeg begynner også på nettkurs 27.mai, men begynte nå på mandag, så den dagen jeg starter vil jeg ha en uke bak meg med et sunnere liv - håper og tror at det gir resultater :)/>

 

[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Håper jeg kan henge meg på dere? Jeg har tro på at denne tråden kommer til å vare og ikke dø ut etter et par uker.

 

I løpet av dette året har jeg blitt mamma til jente nr 2 og jeg har rundet 30 år. Gravidkiloene forsvant av seg selv etter fødselen, men jeg var i utgangspunktet rundt 20 kg for tung da jeg blei gravid og de skal jobbes av nå. Jeg har meldt meg på kurs som starter 4. juni, fire møter før og fire møter etter sommeren. Da har jeg press på meg gjennom hele sommeren. Begynner for meg selv i dag, og har veid og målt både meg selv og maten.

 

Nå som jeg er hjemme i permisjon hadde jeg planer om å gå lang tur med vogna hver dag, men disse turene har uteblitt. Dørstokkmila er tung, og jeg er altfor glad i å krype opp i sofaen med strikketøyet når minstemor sover og når kvelden kommer. Dette skal endres nå!! Jeg har vært støttemedlem på treningssenter i altfor lang tid, og meldte meg ut tidligere i vår. Nå skal jeg bruke naturen, og muligens melde meg inn på senter i 6 mnd når vinteren og kulda kommer.

 

Ser fram til å endre livsstilen og føle at jeg er en sporty mamma for jentene mine :)/>

 

 

-lene-

Hei

 

Ja, jeg har veldig tro på at denne tråden varer LENGE - og da håper jeg du også er med like lenge:) Så flink du er som klarer å starte på egenhånd. Tenker at du er i en veldig viktig og riktig fase til å legge om livsstilen - du har jo TID til å trene når du er hjemme, og riktig fokus - på at du skal bli en aktiv mamma for ungene - kjempegod motivasjon det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Hei!

Så bra at flere henger seg på her.Jeg er litt opptatt i helgen bare,men skriver mer når jeg er hjemme igjen på mandag,og kan skrive fra hjemmepcen.God helg og lykke til godtfolk!

Monalisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Hvordan går det med dere godtfolk?

 

Her går det bare så til de grader over all forventning! (Måtte det bare vare!!)

Dette var jo ingenting å være redd for...synes det funker veldig bra å legge inn alt jeg spiser, mye jobb, men absolutt verdt å ta med seg! Da ser jeg hva jeg har spist for mye og for lite av i løpet av dagen og kan redde meg i land til kvelden liksom...

 

Og dere da?

 

Monalisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gaardsfrua

Hei hei :D

 

Her går også alt veldig fint. Jeg har nå holdt på i 1 uke, og kroppen har responedert bra på nytt kosthold. Jeg bruker litt tid på kvelden til å planlegge neste dags måltider, og det fungerer fint. Det tar jo tid å måle opp alt man putter i deg, men det absolutt verdt det.

 

Neste ukes prosjekt blir å komme i ganga med trening.

Hadde en skikkelig gåtur med to venninner i forrige uke, og de to neste dagene kunne jeg ikke tråkke ned på den ene foten. Det har blitt mye bedre selv om jeg kjenner det godt enda. Noe godt kom det ut av det likevel da, fikk hentet sykkelen min som har stått i låven hos besteforeldrene mine i 2(!) år. Nå har den fått luft i dekkene, og er klar for tur. Jeg må bare få husbonden hjem fra jobb litt tidligere enn seint på kvelden sånn at jeg kan komme meg ut av huset.

 

I ettermiddag hadde vi besøk og jeg hadde bestemt meg for å ta en kjeks til kaffen. Hadde veid og registrert den i dagboka, 68 kcal, men blei så skuffa. Ballerina kjeks ala de kjeksene som dyppes i melk på reklamen, syntes ikke den var god i det hele tatt. Menmen da blir jeg hvertfall ikke fristet av de som ligger igjen på fatet.

 

Hva bruker dere kosemerkene deres til?

Nå er det jo snart helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Hei!

Lykke til med treningen neste uke! Jeg har bestemt meg for å ile veldig langsomt, så denne uken er jeg veldig fornøyd med at jeg har begynt å bevege meg rett og slett.Neste uke skal jeg kanskje begynne med litt bøy og tøy morgen og kveld...redd for å gå for hardt ut merker jeg :-) Som å oppdage kroppen på ny igjen her...

 

Stilig med den sykkelen!

 

Ja ballrinakjeksene ser jo bare SÅ gode ut, men jeg også ble skuffet :rolleyes:

 

Vel, må innrømme at disse kosemerkene har gått med til kald pils i solen forige helg , men når det er sagt så har jeg kjøpt hvitvin i dag ... og tenker å bruke denne ukens merker til det i helgen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det med kosemerker er vanskelig, og har valgt , iallefall til nå, å se bort fra dem og heller inkludere alt jeg spiser under det enekelte måltidet. For meg blir det mer oversiktelig. Jeg forstår at et av formålene med kosemerker er at man faktisk kan fylle opp måltidene med masse TULL og at man derfor har kosemerker man kan legge dette tullet under (sjokolade og annet tull) - MEN så ser jeg at jeg spiser lite snop og sånt, og når jeg gjør det er det som en greie under måltidene - f.eks. idag har vi kake til lunsj på jobben, og jeg tok et lite kakestykke og la det under lunsj eller mellommåltid (har ikke spist lunsj ennå....) - og det tenker jeg må være greit? - eller - hva tenker dere andre om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rusler det. Jeg har hatt tidenes nedtur (dvs opptur på vekta) pga radikal opphopning av festlige anledninger, men nå er jeg inne på den smale sti igjen, og regner med at vektpila peker rette veien når jeg skal veie meg igjen onsdag førstkommende.

Jeg sliter virkelig med å få i meg tilstrekkelig med kalorier på vanlige dager, og er ikke sulten heller. Sist onsdag krabba jeg meg opp i nesten 1500, og da hadde jeg nøtter til kvelds... Kostholdsskåren ble jo strålende, da :P

 

Den aller største bøygen for meg er treninga. Bare jeg tenker på det blir jeg helt kaotisk i hodet, så kurslederen har rådet meg til å ''ikke tenk, bare gjør det!'', så det er tema framover nå.

 

Denne tråden vil nok vare lenge, ja. Jeg regner med å holde på i et år, og håper at vi slår følge, vi damene :D God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til med treningen neste uke! Jeg har bestemt meg for å ile veldig langsomt, så denne uken er jeg veldig fornøyd med at jeg har begynt å bevege meg rett og slett.Neste uke skal jeg kanskje begynne med litt bøy og tøy morgen og kveld...redd for å gå for hardt ut merker jeg :-) Som å oppdage kroppen på ny igjen her...

 

Stilig med den sykkelen!

 

Ja ballrinakjeksene ser jo bare SÅ gode ut, men jeg også ble skuffet :rolleyes:/>

 

Vel, må innrømme at disse kosemerkene har gått med til kald pils i solen forige helg , men når det er sagt så har jeg kjøpt hvitvin i dag ... og tenker å bruke denne ukens merker til det i helgen... :rolleyes:/>

 

Heia deg! Det er helt greit å ta det litt forsiktig til å begynne med, og oppvarming er viktig. Hvis jeg var deg hadde jeg tatt med kamera på laange, friske spaserturer og tatt bilder til maleinspirasjon. Litt i pose og sekk, lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monalisa 53

Hei igjen!

Takk for tipset B, om å ta med fotoapparat! Jeg driver mye med låtskriving, musikk og sånne greier, og har alltid nettbrett og fotoapparat med på turene, dvs de lange flott skogturene ..eller fjellturene. Dørstokkmilen blir så utrolig mye mindre på den måten!!

 

Jeg er ofte inne og lesr på denne tråden, men har ikke så mye tid å kommentere alltid. Det er veldig fint å lese i alle fall, fordi folk virkelig deler og byr på seg selv! Vi må ikke gi oss!!

 

Foreløpig svever jeg på den rosa skyen og bare profiteter positivt på opplegget, men det kommer nok tider der jeg møter veggen jeg også tenker jeg, og da gjør det enda mer godt å lese erfaringene fra dere andre her inne. Vi begynte jo på noenlunde samme tid...

 

Hilsen fra en glad laks som nå skal spise laks til kveld, og nyte et glass hvitvin!!

 

Mona Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...