Gå til innhold

Mer mat når man trener?


TonjeN87
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting..

Når man trener, skal man da spise mer mat?

 

Jeg skal på trening idag, og tenkte å kjøpe "Tine - YT Restitusjonsdrikk"(218kcal).. Tenkte å drikke den på vei hjem fra trening.. Også blir det lunsj etter dusj hjemme..

Men, om jeg skal drikke den så blir jo den i tillegg til den andre maten min.. Går det fint? Eller skal jeg fortsatt spise 1900kcal de dagene jeg trener? Merker jeg blir tappet for energi/hodevondt de dagene jeg trener, sikkert fordi jeg får i meg får lite mat?

 

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo ta hensyn til trimpoeng i utregning av meny.

Hvis du overstiger antall trimpoeng du har beregnet pr uke, så kan du spise litt ekstra.

 

Okei, trodde jeg kunne spise litt ekstra de dagene jeg trente.. Har ikke gjort det til nå da.

Kanskje bare spise en banan med en gang jeg er ferdig da, som en av dagens frukt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest PolarErMinVenn

Jeg lurer på en ting..

Når man trener, skal man da spise mer mat?

 

Jeg skal på trening idag, og tenkte å kjøpe "Tine - YT Restitusjonsdrikk"(218kcal).. Tenkte å drikke den på vei hjem fra trening.. Også blir det lunsj etter dusj hjemme..

Men, om jeg skal drikke den så blir jo den i tillegg til den andre maten min.. Går det fint? Eller skal jeg fortsatt spise 1900kcal de dagene jeg trener? Merker jeg blir tappet for energi/hodevondt de dagene jeg trener, sikkert fordi jeg får i meg får lite mat?

 

Håper på svar :-)

 

Kan godt være du får vondt i hodet fordi du får i deg for lite vann ;)

Men dette har kanskje gått ober nå? :) Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...