Sommerivrig Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Er det andre enn meg om opplever at den er treg, krasjer og mangler funksjonalitet? Blir det fikset på? Det er jo flott med en App, men helst hvis den virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Flea Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg slet også i starten men etter det kom en oppdatering ordnet det seg. Har det blitt noen bedring for deg nå? Jeg er ganske fornøyd med appen. Det er veldig greit å få registrert mat rett etter måltidene så er det lettere å sjekke emballasje og å huske antall gram. Jeg har ikke testet alle funksjoner ennå men har registrert mat og trening iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linema Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Er det andre enn meg om opplever at den er treg, krasjer og mangler funksjonalitet? Blir det fikset på? Det er jo flott med en App, men helst hvis den virker... Appen fungerer absolutt ikke optimalt. Det kan virke som om den er overlastet med informasjon og ikke klarer å takle det. Håper det snart kommer en god oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friskogfin Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Jeg har bare sluttet å bruke den. Dessverre! Hadde vært supert om den funket, men det gjør den altså ikke... Ting henger, mat som legges inn og så slettes blir allikevel tatt med i kaloriregnskapet osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fineline Skrevet Juli 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 Jeg syns den er litt treig. Det hadde vært et stort pluss om det hadde gått an å legge inn vekt og mål på appen. Trodde det gikk an, jeg... ble litt skuffet når jeg stod der på badet med badevekten og målbåndet klart, og ikke kunne legge inn noe der og da. Selvsagt går det fint å legge inn dataene på pc, men når det først finnes en app så forventer ihvertfall jeg at sånne viktige ting som vekt/mål skal kunne legges inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Takk for svar! Jeg har faktisk ikke sett noen oppdatering for iPhoe-versjonen, noen andre som har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå