Gå til innhold

MOSJONSUTFORDRINGEN AUGUST 2013


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke trent så mye denne uken,bare fått litt over 3 tp til nå,tenkte prøve få noen til i helgen :-)

 

Så flink du var forrige uke da Bijou :-)

 

ha en fin og sprek helg dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Rapporterer inn lørdag istedet for søndag denne uka. Skal reise bort imorgen og sitte mesteparten av dagen i bil, så ikke mange trimpoengene å hente der.

 

Dermed rapporterer jeg inn det jeg har klart mandag-lørdag: 1 joggetur og 8,4 TP. Uka ble litt annerledes enn planlagt, med mormoren min som døde onsdag. Ble litt ufokusert, for å si det sånn. Hun var veldig gammel og blitt skrøpelig, så det kom ikke som noen bombe. Men trist likevel.

 

Så imorgen drar vi oppover til begravelsen. Blir borte til torsdag, med litt utenomdetvanlige-dager, så blir nok lite med trimpoeng da. Men satser på en joggetur eller to når jeg kommer hjem, på tampen av uka. Så får heller avslutningen av august bli som den blir. Ja, ja.

 

Ha en fin helg og neste uke dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-)

 

pga en betennelse i høyre arm har jeg ikke fått trent så mye som jeg ville denne uken,men håper å få trent noe mer neste uke.har bare blitt ca 4 tp ,og det er litt lite(men bedre enn ingenting). :)

 

Kondolerer bijou <3,så trist å høre at mormoren din er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lucilla!

 

Da er jeg altså tilbake igjen i den vanlige tralten og klarte å skrape sammen 4,5 TP disse tre siste dagene av uka, etter at jeg kom hjem. Deriblant månedens siste joggetur.

 

Målet for august var altså 6 joggeturer og minimum 7 trimpoeng i uka.

 

Oppsummeringen for august viser:

6 joggeturer og 38,3 TP.

 

Hvis jeg fordeler alle TP'ene på 5 uker blir det gjennomsnittlig 7,66 TP pr. uke. Så derfor erklærer jeg august-utfordringen min som bestått! :rolleyes:

 

Men er veldig klar for ny månedsutfordring! Så september, here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...