Gå til innhold

Nå skal kosekiloene av!!!!!


Gjest Aomame
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal i hvert fall ikke gi meg, selv om starten min er litt kronglete. Jeg endte opp på 76,2 i dag og det var 400 gram opp fra forrige uke. Det hjalp ikke å tømme lommene eller gå på vekten mange ganger, resultatet ble 76,2. Ikke helt fornøyd med det, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste uke.

 

Uke 1: 77,0

Uke 2: 77,3

Uke 3: 75,8

Uke 4: 76,2

 

Håper du ikke har gitt deg Aomame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg på her jeg også og håper det blir bra:)) Veier idag ca.80kg ( veier imorgen) og er 170 cm så da skjønner dere at jeg trenger nedgang, prøvd mange ganger og har lykkes lenge....men så snek det seg på 10 kg igjen....:/ Målet i første omgang er å være 75kg løpet av oktober og 70 kg når vi runder nyttår:)) lykke til alle:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Prikken 123! Kjekt å "se" flere her inne i samme båt. I dag veide jeg 81 blank og er også ca 170 cm høy, så jeg kjenner meg veldig godt igjen! Mitt endelige mål er 72 kg. Bare ni kg igjen. Det skal jeg klare :)

 

Stå på, jenter. Dette klarer vi sammen.

 

Uke 1: 82,3

Uke 2: 82

Uke 3: 81,4

Uke 4: 81,3 (81, 28.8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Prikken 123! Kjekt å "se" flere her inne i samme båt. I dag veide jeg 81 blank og er også ca 170 cm høy, så jeg kjenner meg veldig godt igjen! Mitt endelige mål er 72 kg. Bare ni kg igjen. Det skal jeg klare :)/>

 

Stå på, jenter. Dette klarer vi sammen.

 

Uke 1: 82,3

Uke 2: 82

Uke 3: 81,4

Uke 4: 81,3 (81, 28.8)

Starter på mandag med mer trim, gleder meg til det:) Og gruer fordi formen er så dårlig som den aldri har vært:/ Går veldig bra matveien da, ligger på mellom 14-1600kcal noe jeg skal ligge rundt.. Har tenkt over hva jeg skal spise som godis i helga så det blir verre å gå på en smell;)

Lykke til med helg alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen, kule damer!

 

Her går det sakte med sikkert nedover. Denne uka har jeg, igjen, vært både og med maten og veldig flink til å trene.

I går kveld gikk jeg en lang tur med ei venninne og jeg merker at gåturene, kombinert med litt innetrening, gjør godt.

 

Jeg er superstolt over at jeg ser tallet 80 innen 1.september. Det var målet. Neste delmål er å se tallet 78 innen 1.oktober. Det SKAL jeg klare!

 

Ønsker dere alle en strålende helg, så høres vi igjen.

 

Uke 1: 82,3

Uke 2: 82

Uke 3: 81,4

Uke 4: 81,3 (81, 28.8)

Uke 5: 80,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen og min veiedag. Så bra at du har nådd målet ditt om å se 80 tallet Lamamama. Det går sakte men sikkert riktig vei og jeg synes du gjør en god innsats.

 

Jeg har ikke gått ned i vekt denne uken, men har redusert i antall cm rundt livet. Jeg har hatt som mål å sykle Birken og gjorde det på lørdag. 92 km på sølete veier og med en fin avslutning i solskinnet. Det er ganske vanskelig å telle kalorier når man trener mye for man blir veldig sulten og kroppen trenger jo faktisk litt mer energi også. Da er det lett å unne seg litt for mye. Når man kjøper seg noe å spise er det ofte vanskelig å beregne kalorier også. Jeg kunne gjort det bedre denne uken, men er veldig glad for at midjemålet minker. Jeg går på en ny uke med optimisme. :)

 

Uke 1: 77,0

Uke 2: 77,3

Uke 3: 75,8

Uke 4: 76,2

Uke 5: 76,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lima - GRTULERER med gjennomført Birken. Jeg bøyer meg i støvet for deg!

 

Jeg kjenner meg igjen i det du sier, både i forhold til trening/matinntak og ferdigmat.

Selv fikser jeg ting best når jeg kan ha strikt kontroll på trening og kalorier, men det er jo helt umulig å få til hele tiden :) Det er en utfordring å ikke ha total kontroll og samtidig ikke gi komplett F, om du skjønner.

 

Denne uka har vært litt opp og ned. Har gått ned 0,8 kg, men tror at stress på jobb og snev av tidsklemme på hjemmebane må ta mesteparten av æren for det. Har fått til et par gode treningsøkter, men utover det har innsatsen vært litt tvilsom til tider...

 

Ha en god dag og en god helg!

 

Uke 1: 82,3

Uke 2: 82

Uke 3: 81,4

Uke 4: 81,3 (81, 28.8)

Uke 5: 80,8

Uke 6: 80,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se at du fortsatt er med Lamamama :) Blir veldig glad når jeg ser at du allerede har lagt inn resultatene dine når jeg logger meg inn. Det hjelper meg til ikke å gi opp. Det har gått riktig vei med meg denne uken, selv om jeg har hatt en vanskelig helg når det gjelder mat. Jeg klarer meg uten problemer i ukene, men når helgen kommer strever jeg. Det er akkurat det du skriver som er vanskelig, å ikke gi F når man ikke har full kontroll.

 

Uke 1: 77,0

Uke 2: 77,3

Uke 3: 75,8

Uke 4: 76,2

Uke 5: 76,2

Uke 6: 75,6

 

Dersom jeg klarer å komme under 75 kg neste uke, så er jeg ikke lenger på overvekt i følge BMI kalkulatoren. Ønsker lykke til med en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...