Gå til innhold

Vi som skal ned under 5 kg!


Gjest Lækkernos
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lækkernos

Aktiv69: Jeg kan skrive under på dette! Hadde en uke med bryllupsfeiring og ferie...dette førte til at vekten gikk rett opp! Men heldigvis viste det seg at dette har vært vann og annet som har hopet seg opp! Veide 64,0 kg forrige på fredag, og i dag 61,6!! Så glad!!!! Har trent bra, var på treningsstudio torsdag, fredag, søndag, mandag og i dag! Og har lyst i morgen også. Dette litt fordi jeg skal bort fra torsdag til søndag, bl.a. med et utdrikningslag innimellom der. Det medfører ekstra kalorier både i flytende og fast form. Er redd det får konsekvenser for opplegget mitt, men skal jobbe på før og etter, så håper jeg det ordner seg.

 

20.08: 62,2

27.08: 62,4

03.09: 62,2

17.09: 62,4

11.10: 64,0

15.10: 61,6 (JIPPI!!)

Målt neste uke er å krype lenger ned på 61-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kan jeg melde med glede at "ferietillegget" er borte igjen, og at vekten viste 60,5 i går! :rolleyes: Da er det halvkiloen igjen før målet er nådd. Lurte meg til en løpetur i går kveld etter en lang møtedag. Planlegger å få trent litt i morgen igjen, men det er ikke alltid like lett å leve like regelmessig når arbeidsdagene nærmer seg 16 - 18 timer. Smørrer matpakker til både frokost, lunsj og middag. Får heller være stolt av alle fristelser jeg faktisk har klart å si nei til i løpet av en dag. Det er vel bare å innse at skal en lykkes, så må en endre livsstil og at bort-valgene også må skje når en ikke slanker seg.. og så var det dette med teori og praksis da.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Så bra Aktiv69! Så herlig å være så nærme målet:) Bra jobba! Ja, man må ta seg sammen.....Jeg prøver å tenke det positive. Det er herlig å være sulten til måltider, maten smaker da bedre. Og det smaker bedre med en skikkelig god sunn middag, men en bolle, og en skive og en sjokolade osv i stedenfor som så ofte skjedde med meg. Jeg tok en ektraveiing, som ikke var så oppløftende...svinger en del. Men lever på den på tirsdag, og skal stå på. Skal som jeg skrev på utdrikningslag i morgen, da blir det nok litt ekstrakalorier, men med mager søndag og mandag håper jeg det gjør opp! Ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jeg har ikke vært så flink til å skrive her inne, men har fulgt dere alle sammen, og må si jeg synes dere er kjempeflinke, tross litt motgang og tilbakeskritt, så virker det som alle klarer å holde koken:) Godt å kunne motivere hverandre til å fortsette!

 

Jeg har for min del hatt en lang pause fra slankefokuset. Merka jeg mista litt motivasjonen for det når jeg var ferdig på kurset, så jeg har meldt meg på nytt kurs som begynner 11 november. Gleder meg masse til det!

 

De siste to mnd har jeg vært to uker i Tyrkia, en uke på studietur med masse øl og kos, og flere konserter og fester, og ligger nå 800 gram over der jeg sluttet på sist kurs. Så jeg må vel rett og slett si meg veldig fornøyd med det! Ligger nå på 67,9 kg, men har gått inn flere cm de siste ukene. Jeg har virkelig funnet gleden i å trene styrke, og det er utrolig gøy å se at kroppen forandrer seg!! For dere som ikke allerede har prøvd det må jeg virkelig anbefale 30 days shred med Jillian, som ligger på youtube. Knallhard, men fantastisk god trening, og ferdig på 25 min ;)

 

Forøvrig ser jeg at flere av dere velger å fokusere på trening istedenfor mat. Husk at det treningen utgjør en veldig liten del i forhold til mat. Skeier man ut på ett måltid, eller en kosekveld, får man lett i seg 1000-1500 kcal ekstra, mens en time styrketrening bare utgjør ca 400 kcal.. Så man skal trene VELDIG mye, hvis man i utgangspunktet ligger over det man trenger...

 

Så jeg anbefaler alle å registrere mat en stund for å se hva man faktisk spiser og hvor man kan kutte litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her er eg. Heilt ute av kontroll. Held på å ta meg inn att. Har holdt på treninga og kjenner at der er eg motivert. Klarar 2 om veka. 3 er målet, men to er bra når eg ikkje har trent i det heile tatt.

 

Kostholdet er håplaust. Jobbar meg sakte inn att. Har mest lyst å gi blaffen, men kan ikkje det. Hadde eit mål om å nå målet 1.november. Men kva skjedde... November kjem rett rundt hjørnet og eg har gått opp ein kilo framfor å gå ned fem. Jada.... Ikkje særleg disiplinert.

 

Men eg skal sjølvsagt ikkje gi opp. Og eg har tross alt byrja å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Ok om jeg blir med her inne?

Det virker som dere er temmelig aktive på forumet, og å ha noen å gi oppdateringer til tror jeg er akkurat det jeg trenger. Det er så lett å sluntre unna når jeg bare må være ansvarlig ovenfor meg selv..

 

Og det virker som om dere var den riktige gjengen å henge seg på! Jeg har hatt som mål å gå ned fra 75 til 68 kg, fra i august til 1. desember. Og det har egentlig gått bra, helt til de to siste ukene, nå har alt virkelig sklidd ut. Jeg veide 69,9 en gang, og når jeg veide meg i morgest var det 73. Trodde ikke engang det var mulig. Joda, jeg har spist som en flodhest, og det mange dager, men kan den vekta jeg har brukt så lang tid på å gå ned, komme tilbake så raskt? Føler jeg ikke er istand til å spise normalt i det hele tatt.

 

Men iallefall, jeg har vært inne på forumet her med jevne mellomrom i høst, bare for å ende opp med å aldri skrive noe. Og nå er jeg veldig gira på å ha noen å dele både framgang og tilbakeskritt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...