Gjest Lucilla Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Dere er kjempeflinke mamsen-sj.punisher og bijou:-) velkommen til tråden idajackson:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mamsen- SJ Skrevet September 29, 2013 Rapporter Share Skrevet September 29, 2013 Ble ikke full måloppnåelse, men temmelig nært!! 10,7 TP denne uka. Satser på ny utfordring for Oktober også!! :-) jeg blir med!!! Ønsker alle en aktiv uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bijou Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Da var september straks slutt og uke 39 endte med 2 joggeturer og 8,4 TP. Fornøyd med det! Og det betyr at jeg besto min egen septemberutfordring, med minimum 7 TP pr. uke og 7 joggeturer. Jeg klarte 9,3, 8,8, 7,6 og 8,4 TP i uka. (Totalt 34,1 TP. Og gjennomsnittlig 8,5 TP i uka.) Og endte med totalt 8 joggeturer i september. Bestått! Og veldig klar for oktober. For jeg kjenner at jeg liksom klarer bedre enn dette. Jeg har ikke akkurat slitt meg ut i september... Håper det gikk bra for dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest punisher Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Etter et skikkelig skippertak i uke 39 med hele 25,6 TP Endte jeg på totalt 48TP i september Målet var 50, så jeg er passe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå