Ditsy Skrevet Oktober 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Jeg er så glad i selskapsdressing... All salat - bare jeg får selskapsdressing til... Tastet inn 3 spiseskjeer på registreringen og skjønner at jeg må holde meg langt unna.... Men hva skal jeg bruke da? Synes selskapsdressing er så god trøstematsmak - hvis dere skjønner... Søt og rund og kjempegod... Er veldig takknemlig for andre forslag fra dere som vet hva jeg mener med god smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ditsy Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Jeg fant selv :D/> Knorr pose med urtedressing og blande med gresk lettyoghurt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest groli Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Hvis du vil lage dressing selv kan du prøve denne. 2-3 ts currypulver freses i en ts olje, kjør i stavmixer med 2 hermetiske fersken eller en halv godt moden mango. Ha i ett beger matyoghurt eller kesam...eller ekstra lett rømme. Smak til med salt evnt litt sitron.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Balsamicoeddik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ***hanne*** Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Sweet chili saus blandet med kesam 8 % eller ekstra lett rømme Knorr yogurt dressing pulver blandet med kesam 8 % eller ekstra lett rømme + presset hvitløk og litt pepper Ekstra lett rømme blandet med finhakket dill, presset hvitløk, hvitvinseddik, sennep, ørlitt sukker eller søtstoff, salt og pepper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katla Skrevet Februar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2014 Gjør det enkelt: Cottage Cheese eller Kesam med salt og pepper og evt litt krydderurter. Sitronsaft. Olivenolje og eddik blanda sammen (med salt, pepper, hvitløk, sitron). Ellers kan du jo spise litt selskapsdressing. Bare en liten spiseskje... Kesam blanda med tacokrydder (og evt litt salt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå