Gå til innhold

MOSJONSUTFORDRINGEN DESEMBER 2013


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Da er endelig desember her.:-) Ble ikke så mange tp som jeg håpet på forrige måned,men fikk 19,6 tp .Er nå bedre enn ingenting :-)

 

Denne måneden blir det heller ikke så mange trimpoeng,men jeg skriver opp 20 tp,og håper å få det!! Det er travle uker og ikke så enkelt å fokusere på slanking,men skal nå holde vekten.Har 3 kg igjen til mål.

 

Ha en fin desember.Bli med!! :)/>/>

 

Du lager ditt eget arbeidsmål, om det er minutter, trimpoeng, kilometer eller en blanding er helt opp til deg! :)/>/>/>

 

---

Håper det er flere som vil utfordre seg selv litt i Desember måned!

 

PS: Hvis du velger å lage en full kalender er det fint om du bare har den i ett innlegg, slik at det blir lett å følge med (og at det ikke blir så mange tomme kalendere). (Trykk [rediger] innlegg for å skrive mer/oppdatere et tidligere innlegg)! Du kan selvfølgelig velge å oppdatere om utfordringen din ved å skrive mer og mer av kalenderen i nye innlegg i stedet - det er helt opp til deg!

 

Vær din egen sjef! Du skal lage DIN personlige utfordring! Vi andre heier på deg!

 

Hvis du vil kopiere noen andre sin måte å rapportere på kan du trykke [siter] - da vil du få med alle kodene de har brukt i sitt innlegg, i motsetning til hvis du kopierer selve innlegget inne i forumet.

 

Lykke til i desember! :D/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.12:0

sum uke:0

 

2.12:Dans 1 tp

3.12:0

4.12:zumba 1,5

5.12:0

6.12:aerobic 1,3

7.12:0

8.12:0

sum uke:3.7

 

9.12:zumba 1,3tp

10.12:0

11.12:styrke 1,6

12.12:aerobic 1,3

13.12:fri

14.12:zumba 0.9

15.12:0

 

sum uke:5,1tp

 

16.12:båttur til kiel

17.12:kiel

18.12:hjemme igjen

19.12:0

20.12:0

21.12:0

22.12:0

sum uke:0 tp :(/>/>/>/>

 

23.12:trimfri

24.12:trimfri

25.12:0

26.12:gått tur 1 tp

27.12:zumba 1,3tp

28.12:0

29.12:gått tur 1 tp

 

sum uke:3,3tp

 

3012:aerobic

31.12:trimfri

 

sum uke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, Lucilla! Må jo ha noe å strekke meg etter, og noe skrevet ned svart på hvitt et sted, ellers er jeg redd jeg ikke kommer meg over dørstokken! ;)

 

Desember blir det enda viktigere å trene enn ellers, så jeg prøver meg på samme mål som november: 10 joggeturer og minimum 7 TP i uka. (Klarte "bare" 9 joggeturer i november.)

 

Lykke til alle sammen! :)

 

 

Resultater:

 

Uke 49: 10,2 TP - 3 joggeturer

Uke 50: 9,7 TP - 2 joggeturer

Uke 51: 12,0 TP - 3 joggeturer

Uke 52: 6,8 TP - 2 joggeturer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! For en flott tråd, jeg blir gjerne med på desemberutfordring :) Jeg synes målene deres høres fine ut, og det som Bijou sier; desember er en viktig måned å opprettholde trimmen..

Jeg har igjen 2,3 kg til målet, og er skikkelig i siget om dagen. Så har jeg satt meg mål om å løpe 10 km på mølla innen lille julaften, springer nå 8 km på en time. (tidsbruk på den 10 km er bevisst ikke valgt). Godt å ha fler å slå følge med, så er det myyye vanskeligere å sluntre unna;) Stas å høre om dere andre også, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde123

Så kjekt dette var da!

Jeg er inne i en god periode, så får å holde motivasjonen oppe gjennom julen så slenger jeg meg gjerne på her!

 

2.12:

3.12:

4.12:Jogg, tp 1

5.12:

6.12:

7.12:

8.12:

sum uke:

 

9.12:

10.12:

11.12:

12.12:

13.12:

14.12:

15.12:

sum uke:

 

16.12:

17.12:

18.12:

19.12:

20.12:

21.12:

22.12:

sum uke:

 

23.12:

24.12:

25.12:

26.12:

27.12:

28.12:

29.12:

 

sum uke:

 

3012:

31.12:

 

sum uke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg nådde målet mitt i dag - 10,2 km non stop på mølla! For en herlig følelse! :) Nå er det slik at dette målet egentlig var ment til å jobbes med ut desember, så jeg trenger et nytt å strekke meg etter frem til lille julaften. Tenker på 12 km, hva synes dere om det? Bør det økes ytterligere? Nå løp jeg 1 t + 15 min, 8km/t, og det gikk egentlig ganske greit..

Ønsker dere alle en strålende kveld, og fortsatt lykke til med motivasjonen og målene deres :) Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis VK at du nådde målet ditt :-)Så flink du har vært.

 

Jeg har ikke tredemølle :) ,men høres ut som en god ide å øke litt :-)

 

Ble 3,7 tp på meg denne uken,er fornøyd med det i julestria ;-) Satser på 5-6 til uka.

 

Ha en fin 2 advent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her resulterte den første uka i desember med 10,2 TP og 3 joggeturer. Fornøyd! Selv om det ikke ble fullt så mye rockering eller styrke som jeg først hadde tenkt meg. Men klarte "ukesmålet" likevel.

 

Tar sats og håper på en likedan andre uke i advent! :)

 

Og ja, jeg ville også forsøkt å øke litt å tredemølla, VK. Lykke til med desemberutfordringen til deg selv! Det er lov å pushe seg selv litt, selv om det (snart) er jul! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har blitt veldig lite trim denne uken,var på båttur til Kiel fra mandag til onsdag,ellers har det blitt baking,husarbeid mm.Skal prøve å få gått en tur i helgen :-) Tror ikke det blir 2o tp i desember,men skal prøve så godt jeg kan å få det til :-)

 

Ønsker alle på tråden en riktig God Jul :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig lite trim denne uken,var på båttur til Kiel fra mandag til onsdag,ellers har det blitt baking,husarbeid mm.Skal prøve å få gått en tur i helgen :-) Tror ikke det blir 2o tp i desember,men skal prøve så godt jeg kan å få det til :-)

 

Ønsker alle på tråden en riktig God Jul :)/> :)/>

 

God jul, Lucilla!

 

Skjønte raskt for egen del at det ikke kom til å bli mye trim i løpet av nov-des for min del, og siden mottoet er "null stress" - jeg kommer sterkere tilbake når jeg vet jeg får til mosjonering igjen (men kostholdet går finfint - også i desember!) :)

 

Ha en super julefeiring!

Klem fra Juni72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vært til å trene forrige uke da,Bijou.

 

Jeg fikk 0TP!!,men hadde en travel uke,og var på båttur til Kiel.(da gikk vi mye,får ta det som trim... ;) Hadde en fin førjulstur selvom jeg ble litt sjøsyk mandagen :)

 

--------------------------------------------

 

God jul,Bijou,Juni 72,Mathilde123 og VK.

 

Kos dere masse :-)

 

.............................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...