Gå til innhold

Hundredagersprosjektet!


Gjest Longtallsally
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Longtallsally

Nytt år, nye muligheter, nyttårsforsett som blir brutt før vi når februar... Det høres unektelig litt kjent ut.

 

I fjor høst (altså 2013) fulgte jeg et par stykker på Instagram og deres mål om å klare 100 treningsøkter på 100 dager! De klarte det, og det gikk da utrolig raskt!

 

Derfor tenkte jeg at kan de, så kan jeg :)/>!

 

Det som er så kjekt med hundredagersprosjektet er at man selv definerer sin egen trening. Sjekk mer på denne sida:

Hundredagersprosjektet

 

Jeg starta i går, på selveste Nyttårsaften. Gikk en trimtur i øsende regn.

I dag var været bedre, og da ble det en litt lengre tur.

Jeg liker å gå, og bruker appen Runkeeper for å sjekke distanse og hvor lang tid jeg bruker.

 

Ellers så kommer jeg til å trene på Elixia, sykle hjemme mens jeg ser tv og børste støv av rokkeringen ;)/>.

 

Denne tråden kommer jeg til å bruke som rapportering (og motivasjon kanskje?).

 

Håper flere blir med, det er ganske så mye mer motiverende!

 

Jeg kan i alle fall noterer følgenede:

 

31.12.13: 1/100 (gange)

01.01.14: 2/100 (gange)

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Økt 9/100 - trimtur, 4,8 km i 44min og 22 sek. Ny rekord i følge Runkeeper :D !! Det skyldes nok at jeg ikke gikk alene, for jeg jobba hardt for å holde tritt med min trimkompis! Ikke er det glatt heller siden det ikke er noe snø eller is på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

 

Dette prosjektet likte jeg og vil starte opp på det i morgen den dag!! Når det kommer til trening og trim så er det "alt eller ingenting" for meg. Den siste tiden har det blitt mye "ingenting" så trenger et realt spark i rævva. B)

 

Nå ligger jo du litt foran, Longtallsally, men jeg kan jo "holde deg med selskap" de neste 86 øktene dine? ;)

 

Tror hunden min kommer til å digge dette prosjektet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var økt 1/100 gjennomført :D

 

Kommer nok ikke til å rapportere her hver dag, men skal komme innom titt og ofte. Har fått alliert meg med en venninne som også er med!! :)

 

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Supert Pia30 :)

 

Økt 18/100 - rockering og styrketrening hjemme

Økt 19/100 - Cardio step interval 55 min

Økt 20/100 - Cardio energy 40 min + 20 min Styrke&Core

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med, dvs jeg har jo hatt jevn trening siden jul, men velger å si at startpunktet mitt var på lørdag 18. januar!

 

18.01. 1/100 Fem kvarter i skogen med hunden, pulsklokka viste godt både snitt og total :-)

19.01. 2/100 En time i samme skog med hund og nabo

 

Gleder meg til fortsettelsen og rapporterer vel litt innimellom ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Karlsson!! Jo flere, jo bedre!! Dette er helt klart en kul og tøff utfordring.

 

Økt 6/100: 1 time swingdansing

Økt 7/100: Crossfit (følger et fast program) + mage/bekken styrke

 

Stå på videre, Longtallsally!! Nå har du holdt på i 3 uker - flott!! :D Begynner vel å føles som en vane nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...