Gå til innhold

Hundredagersprosjektet!


Gjest Longtallsally
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Longtallsally

Velkommen Karlsson :D!

Jo flere jo bedre!!

 

Økt 22/100 - 55 min Cardio step intervall.

 

Tre uker har gått utrolig fort, og kroppen har det bra :)!

Satser på at de resterende 78 dagene flyr avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Æ vil å bli med

 

Trenger noe som pusher meg til å trimme. Leste også om denne utfordringen på Facebook og det fristet å bli med, men ambisjonsnivået var litt høyt. Å forplikte seg til trim hver dag i 100 dager kan jeg godt prøve å være med på

 

 

Velkommen FrkNy :)!

Det viktigste med Hundredagersprosjektet er å være fysisk aktiv hver dag i 100 dager, minimum 30 min. Hva du gjør bestemmer du selv :)

 

Kjempeartig at flere er med her inne :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Økt 25 (fredag) - 30 trimtur

Økt 26 - 30 min trimtur

 

Litt forsiktig i går og i dag pga et kne som ikke har vært så samarbeidsvillig. Men, i morgen skal jeg prøve meg på Cardio Energy etterfulgt av Styrke&Core :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært syk, jeg, så henger litt etter. Må ta igjen to økter. Motivasjonen er der så går fint det, må bare finne tid. :) Håper kneet ditt er bedre, Longtallsally. Og velkommen til FrkNy!:)

 

Økt 9/100: 40 minutter tur på snø i skogen.

Økt 10/100: 6,4 km trimtur på 1 t. og 10 min.

Økt 11/100: 45 min styrketrening

Økt12/100: 1 time trimtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo flittige trimmere,

Jeg er vel lett et par økter etter, men det får jeg nok orden på etter hvert, håper ny madrass og kiropraktor kan få ryggen min i sving, så skal jeg og Jillian ha en daglig date på loftet...

 

3/100 (-1) - 21.1 - karate, instruktør på barnegruppe 75 minutter

4/100 (-1) - 22.1 - skogstur med hunden 55 minutter

5/100 (-1) - 23.1 - skogstur med hunden 75 minutter

6/100 (-2) - 25.1 - skogstur med hunden 80 minutter (knall og fall og blåis...)

7/100 (-2) - 26.1 - avisrunde med gutten 75 minutter

8/100 (-2) - 27.1 - rusletur med hunden og gubben 60 minutter

9/100 (-2) - 28.1 - karate, instruktør på barnegruppe 75 minutter

 

Fant ut at det blir en måte å holde orden på hvor jeg er for 100-dagersen med minus i parantes, så må målet være ingen parantes eller kanskje til og med en pluss :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Rakk ikke trening i går :(!

Så da ligger jeg en dag etter....så i ettermiddag blir det økt 28..

 

Satser på at kneet mitt tåler en runde med Cardio step intervall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt med snø å måke i dag så da får det telle som en økt. :D Man forbrenner sikkert vel så mye på det som en gåtur tenker jeg. Så da fikk jeg tatt igjen en økt. Fortsatt 1 i minus.

 

13/100: 1 time snømåking

14/100 : 40 min jogging på dårlig brøyta gangvei (tungt!) og avslutta med 3x10 burpies.

 

Herlig med skikkelig vinter!! Masse snø og -2 grader. Får bare lyst til å være ute hele dagen. :D Og snømåking bare eeelsker jeg, tro det eller ei. Kroppsarbeid i friskluft er herlig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Økt 29 (onsdag) - styrketrening med strikk + rockering

Økt 30 (torsdag) - 55 min Cardio step intervall

Økt 31 (fredag) - 40 min trimtur uten min venn Runkeeper

 

Økt 32 i dag - trimtur på 5,3 km i 51 min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang, det tok litt tid men nå satser jeg på 100 dager. Jeg tror det blir mest gåturer, men kanskje det baler på seg etter hvert :-)

 

31.01 gange i 1 time

01.02 gange i 30 min

02.02 gange i 40 min

03.02 Sykle på jobb 50 min

 

Da er jeg på 4 av 100.

 

Eller er jeg veldig imponert over deg longtallsally. Godt gjort å holde fokus å lenge, håper at jeg klarer det samme :unsure:/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Longtallsally

Da er jeg i gang, det tok litt tid men nå satser jeg på 100 dager. Jeg tror det blir mest gåturer, men kanskje det baler på seg etter hvert :-)

 

31.01 gange i 1 time

01.02 gange i 30 min

02.02 gange i 40 min

03.02 Sykle på jobb 50 min

 

Da er jeg på 4 av 100.

 

Eller er jeg veldig imponert over deg longtallsally. Godt gjort å holde fokus å lenge, håper at jeg klarer det samme :unsure:/>/>/>

 

Så bra du er i gang :)!!

Det har holdt hardt enkelte dager, men bra vær (dvs ingen snø) og at jeg får med meg min bedre halvdel både på trimturer og Elixia gjør det litt mer motiverende.

Når jeg runder 50 ganger så blir det bonus i sparebøssa :)! Skal til Stockholm til høsten, og da skal det shoppes ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende stim damer, dette står det respekt av, Mrs Darcy er jo en racer!

 

Oppdatering:

10/100 (-2) - 29.1 - skogstur med hunden 70 minutter

11/100 (-2) - 30.1 - skogstur med hunden 70 minutter

12/100 (-2) - 31.1 - rusletur med hunden 40 minutter (kiropraktorrekonvalesens...)

13/100 (-2) - 1.2 - skogstur med hunden 70 minutter

14/100 (-2) - 2.2 - vg-salg med guttungen - 80 minutter rolig gange

15/100 (-2) - 3.2 - skogstur med hunden 70 minutter

16/100 (-2) - 4.2 - rusletur med hunden 40 minutter (kiropraktorrekonvalesens...)

 

Fornøyd med at det var ei uke med aktivitet hver dag, så da slipper jeg at minusantallet øker, men håper kiropraktoren snart får "knekt meg på plass" så jeg kan få ei styrkeøkt eller to i tillegg for å "balansere" regnskapet. Karate treningssamling neste helg som utgjør noen økter, men som kanskje ikke harmonerer med kiropraktorbehandling...

 

Ha ei strålende uke med god innsats på Hundredagersprosjektet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, når jeg nå leser enda litt mer nøye er det jo fysisk aktiv hver dag i 100 dager, da er jeg allerede ute å kjøre... :unsure: Med minusene mine... Men jeg er på jobb, går til og fra og i det hele tatt, men ikke sånn organisert trim de to dagene jeg er på minus nå da... Jaja, jeg henger fast ytterst i tråden til noen klipper den av foran nesa mi, eller restarter fra første dag hvor jeg har fått system på dette med rusleturer om ikke annet... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, når jeg nå leser enda litt mer nøye er det jo fysisk aktiv hver dag i 100 dager, da er jeg allerede ute å kjøre... :unsure:/> Med minusene mine... Men jeg er på jobb, går til og fra og i det hele tatt, men ikke sånn organisert trim de to dagene jeg er på minus nå da... Jaja, jeg henger fast ytterst i tråden til noen klipper den av foran nesa mi, eller restarter fra første dag hvor jeg har fått system på dette med rusleturer om ikke annet... :huh:/>

 

Hei Hei Hei

Hen handle det om å værrå stolt av det en gjer, Berre fortsett du, æ vil ihvertfall ha dæ me i tråden videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det et par dager uten trim. Var på samling gjennom jobben på torsdag og fredag og da ble det ikke mye tid til trening, joda hadde kanskje fått skviset inn en halv time, men

 

Nå har jeg tatt det igjen med fjelltur på lørdag og søndag. Her i Trøndelag er det så lite snø at det er kjempe å gå på fotan :D/>

 

Så:

 

7/100 08.02 Fjelltur, 5 timer

8/100 09.02 Fjelltur, 4 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...