Gå til innhold

Opp i form og ned i vekt - nærmere 10 kg?


Gjest Tulla69
 Share

Anbefalte innlegg

Ned er ned, iallfall! :)/> Men jeg skjønner at du ville ha ønsket deg mer. Med tålmodighet må det gå etter hvert. Masse lykke til med å holde motet oppe og fortsette å jobbe med saken! Hva betyr det at du sliter med ubalanse i hormonene? Har du en stoffskiftesykdom?

 

Jeg tror ikke jeg har noen særlig nedgang jeg heller, men kom meg ikke på kurs mandag. Dermed må det vente til over vinterferien med oppdatering av "offisiell" vekt. Får prøve å gjøre så godt jeg kan uten trim, så jeg iallfall ikke går opp.

 

I går tilbrakte jeg dagen på sykehus, for det hogg til nede i korsryggen da jeg skulle opp om natta. Det viser seg at jeg faktisk har et kompresjonsbrudd i ryggen, men det er veldig stabilt og påvirker hverken bein eller indre organer, så jeg er sendt hjem med sterke smertestillende og beskjed om å ta det med ro en stund, men at jeg neppe risikerer å gjøre bruddet verre.

 

De mener jeg skal klare å reise på ferie med eldstedatteren min mandag, så da satser jeg på det. Neppe ideelt i forhold til vektnedgang, men forhåpentligvis vil datteren min kose seg veldig på tur, for vi skal reise med en familie hvor hun og datteren der er gode venninner. Moren og jeg skravler også godt, så jeg regner med å kose meg jeg også :)/> Bare ryggen ikke krangler for mye. Er mest spent på madrassen... :unsure:/>

Huff da det hørtes fryktelig vondt ut...

Joda ned er ned, men det er skikkelig kjedelig når det går så trengt!

Mine hormoner flasker vilt etter at jeg har sluttet med p piller...sliter med voldsom pms som varer i 14 dager,så får medisinering for dette..og når hormoner flasker, vil vekten være vanskelig skjønte jeg på legen min. Har ønske om å bli gravid, men har ikke lyktes enda, har prøvd i 7 måned. Nå men får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Håper du får det fint i vinterferien, jeg gleder meg til den, da skal jeg kose meg sammen med mann og datter ;)

I morgen står trening på treningssenteret for tur igjen...sykling,mølle og styrke. Blir faktisk godt!

Ha en fin kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da det hørtes fryktelig vondt ut...

Joda ned er ned, men det er skikkelig kjedelig når det går så trengt!

Mine hormoner flasker vilt etter at jeg har sluttet med p piller...sliter med voldsom pms som varer i 14 dager,så får medisinering for dette..og når hormoner flasker, vil vekten være vanskelig skjønte jeg på legen min. Har ønske om å bli gravid, men har ikke lyktes enda, har prøvd i 7 måned. Nå men får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Håper du får det fint i vinterferien, jeg gleder meg til den, da skal jeg kose meg sammen med mann og datter ;)/>

I morgen står trening på treningssenteret for tur igjen...sykling,mølle og styrke. Blir faktisk godt!

Ha en fin kveld;)

Du har dine ting å stri med du også hører jeg. Det hørtes veldig slitsomt ut med to ukers pms! Det å få barn har ikke vært så lett her i huset heller. Det sliter veldig på overskuddet å gå og ønske og håpe. Men 7 måneder er ikke uvanlig lenge, så jeg håper og tror det snart går i orden for deg!

 

Lykke til på trening også! Her er aktivitetsnivået labert om dagen. Jeg var ute og gikk en tur i går, men nå er det kommet masse snø og jeg tør ikke - kan ikke ta sjansen på å skli på glatta nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo ikke fått vært på kurs på nærmere to uker og kommer ikke dit i morgen heller, da jeg er bortreist. Dermed tar jeg hjemmevektregistrering denne uka. Den var langt hyggeligere enn det siste jeg noterte her - 70,2 kg naken morgenvekt. Jeg legger på 1,5 kg for å justere for at jeg vanligvis veier meg i lette klær og etter middag, men noterer meg 71,7. Det er jeg fornøyd med! :D

 

Spørsmålet er om jeg klarer å holde det resultatet gjennom kommende uke - storbyferie med restauranter, sightseeing og shopping, og så med vond rygg da. Vi får se hvordan det går! Og når jeg kommer hjem skal jeg jo få lov til å begynne å trene igjen. :)

 

Håper du får en hyggelig vinterferieuke itta83! Jeg stikker kanskje innom forumet og leser litt i ferien, men matregistrering blir det ikke - jeg kommer jo ikke til å ane hva noe inneholder. Får bare prøve å være relativt fornuftig. Målet blir å holde vekta i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo ikke fått vært på kurs på nærmere to uker og kommer ikke dit i morgen heller, da jeg er bortreist. Dermed tar jeg hjemmevektregistrering denne uka. Den var langt hyggeligere enn det siste jeg noterte her - 70,2 kg naken morgenvekt. Jeg legger på 1,5 kg for å justere for at jeg vanligvis veier meg i lette klær og etter middag, men noterer meg 71,7. Det er jeg fornøyd med! :D/>

 

Spørsmålet er om jeg klarer å holde det resultatet gjennom kommende uke - storbyferie med restauranter, sightseeing og shopping, og så med vond rygg da. Vi får se hvordan det går! Og når jeg kommer hjem skal jeg jo få lov til å begynne å trene igjen. :)/>

 

Håper du får en hyggelig vinterferieuke itta83! Jeg stikker kanskje innom forumet og leser litt i ferien, men matregistrering blir det ikke - jeg kommer jo ikke til å ane hva noe inneholder. Får bare prøve å være relativt fornuftig. Målet blir å holde vekta i ferien.

Hei du:)

Jeg har startet vinterferien på jobb..nattevaktshelg;) men fra i morgen er det friiii!

Gleder meg til jenta kommer hjem da skal vi kose oss med kino,skøyter,uteturer i fjæra, spill og annen hygge her hjemme og kanskje en dagstur til hytta:) det blir bra tror jeg! Du må kose deg så mye i vinterferien;)

Har vært litt dårlig med trening denne uka, hadde egentlig tenkt å trene litt mellom nattevaktshelg, men det har vært en hard helg på jobb så jeg har valgt å sove mye mellom i sted, kroppen har sagt fra om at det har vært det beste i helga. Får heller prøve på uka som kommer. Kun 5 treningspoeng denne uka, men trøster meg selv med at det er bedre enn ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgang fra 70,3-69,7 ;)

 

Gratulerer så mye, flott nedgang! :D

 

Programmet ditt for vinterferien hørtes også veldig hyggelig ut - jeg håper det har blitt så bra som forventet :)

 

Nå er jeg tilbake igjen, og skal forsøke å finne frem striskjorta og havrelefsa etter ferien. Har hatt en veldig fin tur. Ryggen var jo det som bekymret meg mest, men den har oppført seg over all forventning. Litt ubehag og småsmerter har jeg hatt, men jeg dro hjem med ubrukte smertestillende og isposer i kofferten, og jeg har vært aktiv - lange dager med sightseeing og shopping, mye ståing og gåing. Det hjalp nok godt at sengene slett ikke var ille. Litt fastere enn jeg liker, men det tror jeg nesten ryggen var fornøyd med, for jeg var stivere etter å ha sovet i egen seng i natt.

 

Vekta påsto i morges at jeg også i så måte har kommet relativt helskinnet fra turen - riktignok opp 300 gram, men med mer vann enn vanlig i kroppen. Jeg har nemlig en høyteknologisk vekt (siden Mannen i sin tid var med og handlet) - den anslår både fettprosent, vannprosent og muskelprosent. Det som imidlertid fascinerer meg veldig er at summen av disse tre prosentene alltid blir godt over 100, så tallene bør nok tas med minst en klype salt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var nok vann i kroppen. Tilbake på mer normal fordeling i dag, og da viste vekta -300 g fra forrige søndag, til 69,9. Jeg noterer det ikke, siden jeg skal på kurs i morgen, men er veldig fornøyd med det etter ferieuke! :D

 

Jeg får bare stå på videre. Er litt lav på motivasjon om dagen, men dette resultatet hjalp. Får bare håpe kursvekta er like snill med meg i morgen... ;)

 

Ellers er treningsmotivasjonen laber. Litt pga fortsatte smerter og usikkerhet på hva jeg tåler, men mest pga at jeg har blitt lat igjen i løpet av disse par ukene. Men, men - i morgen bærer det løs igjen på kursspinning, og så får jeg se å komme meg på treningssenteret igjen senere i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var nok vann i kroppen. Tilbake på mer normal fordeling i dag, og da viste vekta -300 g fra forrige søndag, til 69,9. Jeg noterer det ikke, siden jeg skal på kurs i morgen, men er veldig fornøyd med det etter ferieuke! :D/>

 

Jeg får bare stå på videre. Er litt lav på motivasjon om dagen, men dette resultatet hjalp. Får bare håpe kursvekta er like snill med meg i morgen... ;)/>

 

Ellers er treningsmotivasjonen laber. Litt pga fortsatte smerter og usikkerhet på hva jeg tåler, men mest pga at jeg har blitt lat igjen i løpet av disse par ukene. Men, men - i morgen bærer det løs igjen på kursspinning, og så får jeg se å komme meg på treningssenteret igjen senere i uka.

Hei tulla :)

Ja ble veldig glad sist uke ang. veiinga :) men tror ikke det blir store nedgangen denne uka :)

Lite trim og masse god mat :) Kosa oss veldig i vinterferien med hyttetur, kino, lekeland basseng og mye annet :)

Blir nok litt dårlig med trening denne uka også, var med i utforkjøring med bil i går og er sykemeldt for nakke og rygg, men det er nok muskulære plager, så det går nok over :) det gikk heldigvis bra:)

Kommer med vekt i morgen da det er veiedag :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tulla :)/>

Ja ble veldig glad sist uke ang. veiinga :)/> men tror ikke det blir store nedgangen denne uka :)/>

Lite trim og masse god mat :)/> Kosa oss veldig i vinterferien med hyttetur, kino, lekeland basseng og mye annet :)/>

Blir nok litt dårlig med trening denne uka også, var med i utforkjøring med bil i går og er sykemeldt for nakke og rygg, men det er nok muskulære plager, så det går nok over :)/> det gikk heldigvis bra:)

Kommer med vekt i morgen da det er veiedag :)/>

Ha en fin kveld :)/>

 

Hei itta! Huffda, det hørtes ikke bra ut med utforkjøringen! Har du fått sjekket rygg og nakke skikkelig? Jeg var skikkelig sjokkert da jeg skjønte jeg faktisk hadde fått brudd i ryggen, så kan si av egen erfaring at det er lett å undervurdere en ryggskade. Jeg var jo på jobb dagen etter ulykken min, riktignok med temmelig store smerter. Men jeg har fått høre noen ganger at jeg nok har en høy smerteterskel.

 

Bortsett fra bilulykken hørtes jo vinterferien din veldig hyggelig ut. Om den ikke var bra for vekta var den kanskje bra for sjelen? :)

 

Jeg skal på kurs i kveld, og er spent på vekta. Snikveiing i dag tidlig viste noen hundre gram opp igjen, men jeg bør vel iallfall krype meg under de 73.3 som ble registrert sist jeg var på kurs - det er jo tross alt tre uker siden. Er også spent på hvordan det vil føles å trene spinning igjen. Nå prøvde jeg meg nettopp på noen situps (små, med korsryggen i bakken) og rygghev på matta på stuegulvet, bare for å se hvordan det gikk, og fikk ingen smerter i bruddstedet, så jeg regner med at det går greit i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dommen min klar - 72 kg. Jeg hadde nok håpet på litt bedre, det ser ut til at hjemmevekta er noe snillere enn kursvekta. Men en får ta med seg det som kommer. Og det er vel kanskje noen hundre gram opp etter ferien, det var jo egentlig det jeg opprinnelig forventet også.

 

Spinningøkta kjennes litt i ryggen, men tror jeg bare er sliten. Det murrer litt. Vanskelig å holde igjen når en først trener, så jeg tok nok i litt mer enn jeg hadde tenkt. :rolleyes:

 

Spent på hvordan det går med deg i morgen itta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) ingen vektnedgang, men heller ikke opp!! 69,7 kg viser vekta. Føler meg bedre form allerede, så i morgen skal jeg trene igjen:) prøver hardt for å holde kaloriene på 1500 pr.dag denne uka;) synes du er flink jeg Tulla;) trening med brudd i ryggen...du er tøff;) stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) ingen vektnedgang, men heller ikke opp!! 69,7 kg viser vekta. Føler meg bedre form allerede, så i morgen skal jeg trene igjen:) prøver hardt for å holde kaloriene på 1500 pr.dag denne uka;) synes du er flink jeg Tulla;) trening med brudd i ryggen...du er tøff;) stå på;)/>

Det virker som du er tøff du også! Så bra å høre at det går bedre. Treningsiveren min er for øvrig høyst moderat ennå, men jeg får ta det gradvis.

 

Satser på at vi begge får litt fart på vekttapet denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du er tøff du også! Så bra å høre at det går bedre. Treningsiveren min er for øvrig høyst moderat ennå, men jeg får ta det gradvis.

 

Satser på at vi begge får litt fart på vekttapet denne uka! :)/>

Vi krysser fingrene for oss begge 2;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itta83

Heisann;)

Må komme med innrømmelsen om at denne uka har ting gått helt skeis....:(

Ikke vært flink med kost og ikke EN dag med trening....masse godt å spise og drikke,så neste veiing blir nok en nedtur...har på følelsen av å ha gått opp i vekt,har også masse vann i kroppen kjenner jeg....mensen er nok i anmars.

Håper det går bedre for deg tulla...?

Håper på en bedre start på neste uke, med sunn mat og trening. Kommer fort inn i en dårlig sirkel med å belønne meg selv med godteri..ikke bra :) og når jeg spiser mer orker jeg ikke trene, for "det er ingen vits "....vet jo at det bare er tull:)

Men å slanke seg er f.... Ikke enkelt:(

 

Ha en fiiiin helg Tulla:)

Hilsen sutreitta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Heisann;)

Må komme med innrømmelsen om at denne uka har ting gått helt skeis....:(/>

Ikke vært flink med kost og ikke EN dag med trening....masse godt å spise og drikke,så neste veiing blir nok en nedtur...har på følelsen av å ha gått opp i vekt,har også masse vann i kroppen kjenner jeg....mensen er nok i anmars.

Håper det går bedre for deg tulla...?

Håper på en bedre start på neste uke, med sunn mat og trening. Kommer fort inn i en dårlig sirkel med å belønne meg selv med godteri..ikke bra :)/> og når jeg spiser mer orker jeg ikke trene, for "det er ingen vits "....vet jo at det bare er tull:)

Men å slanke seg er f.... Ikke enkelt:(

 

Ha en fiiiin helg Tulla:)

Hilsen sutreitta;)

Hei itta! Stor trøsteklem fra meg, du kommer sterkere tilbake! :)

 

Det er jammen ikke enkelt bestandig. Jeg sliter også veldig med motivasjonen, kanskje mest pga småsmerter i rygg og problemer med å trene ting jeg liker siden jeg må ta hensyn til min brukne rygg, men har så langt klart å holde meg i tømme med spisingen - selv om jeg jo brenner mindre enn vanlig, så regner ikke med store nedgangen. Fikk ikke spinningtime i dag, men har tenkt å skifte, dra på treningssenter og prøve ut en ellipsemaskin. Det er jeg ikke sikker på om jeg har gjort før, iallfall er det lenge siden, så jeg får be om veiledning hvis jeg føler jeg trenger det.

 

Egentlig er jeg litt skamfull over min sutring, siden jeg skal prise meg lykkelig over at jeg er oppegående og antakelig kommer til å bli helt bra, når jeg jo kunne ha skadet meg virkelig alvorlig.

 

Mensen fikk jeg i går, så jeg er også relativt ladet med vann. Jeg hadde også et par skikkelig eksplosive utbrudd dagene i forveien, hvor både barn og til dels ektemann fikk sine pass påskrevet. Ikke veldig tolerant når jeg kombinerer PMS med diett, kjenner jeg! :blink:

 

Ha en fin helg du også! Ikke tenk på hva du burde ha gjort frem til nå, men prøv i stedet å fokusere på hva du vil gjøre fremover! Siden jeg ikke er så flink til å følge mine egne råd, vet jeg av bitter erfaring at det kommer lite ut av å gremme seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itta83

Hei itta! Stor trøsteklem fra meg, du kommer sterkere tilbake! :)/>

 

Det er jammen ikke enkelt bestandig. Jeg sliter også veldig med motivasjonen, kanskje mest pga småsmerter i rygg og problemer med å trene ting jeg liker siden jeg må ta hensyn til min brukne rygg, men har så langt klart å holde meg i tømme med spisingen - selv om jeg jo brenner mindre enn vanlig, så regner ikke med store nedgangen. Fikk ikke spinningtime i dag, men har tenkt å skifte, dra på treningssenter og prøve ut en ellipsemaskin. Det er jeg ikke sikker på om jeg har gjort før, iallfall er det lenge siden, så jeg får be om veiledning hvis jeg føler jeg trenger det.

 

Egentlig er jeg litt skamfull over min sutring, siden jeg skal prise meg lykkelig over at jeg er oppegående og antakelig kommer til å bli helt bra, når jeg jo kunne ha skadet meg virkelig alvorlig.

 

Mensen fikk jeg i går, så jeg er også relativt ladet med vann. Jeg hadde også et par skikkelig eksplosive utbrudd dagene i forveien, hvor både barn og til dels ektemann fikk sine pass påskrevet. Ikke veldig tolerant når jeg kombinerer PMS med diett, kjenner jeg! :blink:/>

 

 

Ha en fin helg du også! Ikke tenk på hva du burde ha gjort frem til nå, men prøv i stedet å fokusere på hva du vil gjøre fremover! Siden jeg ikke er så flink til å følge mine egne råd, vet jeg av bitter erfaring at det kommer lite ut av å gremme seg... ;)/>

Takk for råd g trøsteklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Positivt resultat for meg på vekta i dag. Ned 1 kg til 71 kg på kursvekta. Veldig hyggelig men ikke helt uventet, siden jeg hadde snikveid.

 

Resultatet lyver nok litt, for jeg fikk månedens plage bare 4 dager etter forrige veiing og hadde nok litt ekstra vann. Men jeg er veldig fornøyd likevel! :D

 

For første gang på lenge også bevegelse i midjemålet - ned 1 cm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Så flink du er:) skikkelig nedtur her...opp 1 kg fra sist uke vekt fra 69,7-70,7 :((((

Håper motivasjonen kommer tilbaaaake :)

Uff, det var en skikkelig trøkk 16. Masse sympati fra meg, alle går på en smell innimellom!

 

Men det er tøft av deg å gå på vekta og poste resultatet når du visste at det hadde gått dårlig. Tar av meg hatten for det! :) Jeg er sikker på at du klarer å ta deg sammen, du vet jo hva du skal gjøre. Det er kanskje lurt å minne deg på hvorfor du driver med dette? Kursleder snakker mye om at det er viktig å ha et mål og en tydelig begrunnelse for det en holder på med, som en kan ta frem når det butter. Tror det kan være lurt.

 

Masse lykke til, så satser vi på en solskinnshistorie neste uke! Nå er det jo faktisk også meldt sol i været snart, det er jammen lenge siden sist her jeg bor iallfall. Jeg er veldig klar for noen doser sol. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itta83

Uff, det var en skikkelig trøkk 16. Masse sympati fra meg, alle går på en smell innimellom!

 

Men det er tøft av deg å gå på vekta og poste resultatet når du visste at det hadde gått dårlig. Tar av meg hatten for det! :)/> Jeg er sikker på at du klarer å ta deg sammen, du vet jo hva du skal gjøre. Det er kanskje lurt å minne deg på hvorfor du driver med dette? Kursleder snakker mye om at det er viktig å ha et mål og en tydelig begrunnelse for det en holder på med, som en kan ta frem når det butter. Tror det kan være lurt.

 

Masse lykke til, så satser vi på en solskinnshistorie neste uke! Nå er det jo faktisk også meldt sol i været snart, det er jammen lenge siden sist her jeg bor iallfall. Jeg er veldig klar for noen doser sol. B)/>

Jepp..det var virkelig det. Men satser på bedre tall neste uke ja :)

Kom inn fra gåtur nå, med nye tanker og bittelitt mer motivasjon:)

hjelper også å ha deg her:)

I kveld er det nattevakt igjen, gleder meg til å jobbe igjen :)

her har vi hatt sol i mange dager, skikkelig vår her ute. Men det meldes nedbør fremover ser jeg. Man får nyte de gode dagene.

tenkte å ta en uke uten å registrere mat for å se om det hjelper å få bort fokus på mat hele tiden:) så får vi se hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Jepp..det var virkelig det. Men satser på bedre tall neste uke ja :)/>

Kom inn fra gåtur nå, med nye tanker og bittelitt mer motivasjon:)

hjelper også å ha deg her:)

I kveld er det nattevakt igjen, gleder meg til å jobbe igjen :)/>

her har vi hatt sol i mange dager, skikkelig vår her ute. Men det meldes nedbør fremover ser jeg. Man får nyte de gode dagene.

tenkte å ta en uke uten å registrere mat for å se om det hjelper å få bort fokus på mat hele tiden:) så får vi se hvordan det går:)

Håper du har hatt en fin nattevakt itta! Og at du har nytt sola som forhåpentligvis snart er på vei hit. Vi har hatt de mørkeste januar- og februarmånedene i manns minne, og jeg kjenner en skikkelig lengsel etter sollys! Lykke til med å gjenvinne motivasjonen ved hjelp av en registreringsfri uke!

 

Jeg sitter her og er gretten og lei. Helt håpløs egentlig, snart vokser det antakelig pigger på meg. Småsmertene i ryggen begynner å gå meg på nervene, i tillegg til at jeg har lyst til å spise mer av både sunt og usunt. Satt og stirret glupsk på brownies og gulrotkake i lunsjen på jobben mens jeg spiste mine brødskiver med peppermakrell. Foreløpig holder jeg stangen, men motivasjonen er laber - jeg synes jeg har holdt på lenge og har altfor langt igjen. Bare tull egentlig, men der er jeg altså nå.

 

På den positive siden har jeg funnet frem en bukse jeg kjøpte for et år eller to siden og som egentlig var for trang da, så den har blitt liggende i skapet mens jeg ble enda tyngre. Nå passet den perfekt, og jeg har brukt den flere dager denne uka. Buksa er både behagelig og ganske kledelig synes jeg, så det hjalp. Litt trist at den ikke passer lenger hvis jeg lykkes med å gå ned enda fire-fem kilo, men jeg har flere fine bukser liggende, så det skal nok gå bra.

 

Mandag er min egentlig siste kursdag, men jeg får to erstatningsganger for min brukne rygg, veldig hyggelig av kursleder. Så tenkte jeg å fortsette på egen hånd men registrere meg som gullmedlem slik at jeg fortsatt kan regne ut kostholdsskårer m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Ned 0,5 kg for meg denne uka, til tross for at hjemmevekta mente jeg lå an til et par hundre gram opp i morges... Fornøyd med det, og fornøyd med å bare være en halvkilo unna mitt opprinnelige mål, siden jeg brakk ryggen underveis i kurset. :)

 

Jeg fortsetter på egen hånd, og får jo delta på to kurskvelder til, men avtalte med kursleder i kveld at jeg skal prøve å spise 1800 kcal kommende uke, siden jeg trener en del og er sulten støtt. Spent på hvordan det vil slå ut. Så lenge det ikke blir oppgang kan det hende jeg fortsetter med det, iallfall hvis jeg får litt mer overskudd, slik jeg håper... :rolleyes:

 

Vel, det var min rapport! Spent på hvordan det har gått med deg og registreringsfri uke itta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,5 kg for meg denne uka, til tross for at hjemmevekta mente jeg lå an til et par hundre gram opp i morges... Fornøyd med det, og fornøyd med å bare være en halvkilo unna mitt opprinnelige mål, siden jeg brakk ryggen underveis i kurset. :)/>

 

Jeg fortsetter på egen hånd, og får jo delta på to kurskvelder til, men avtalte med kursleder i kveld at jeg skal prøve å spise 1800 kcal kommende uke, siden jeg trener en del og er sulten støtt. Spent på hvordan det vil slå ut. Så lenge det ikke blir oppgang kan det hende jeg fortsetter med det, iallfall hvis jeg får litt mer overskudd, slik jeg håper... :rolleyes:/>

 

Vel, det var min rapport! Spent på hvordan det har gått med deg og registreringsfri uke itta!

Hei:)

Dette blir for vanskelig for meg...står bom stille på vekta 70,6 kg.

Får se vein videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei:)

Dette blir for vanskelig for meg...står bom stille på vekta 70,6 kg.

Får se vein videre...

Hei itta, så hyggelig å høre fra deg, men kjedelig at vekta ikke vil rikke seg. Skjønner godt at det er demotiverende. Håper den registreringsfrie uka i det minste fikk fokus litt vekk, så du opplevde en liten pause? Det krever jammen overskudd å slanke seg! :blink:

 

Selv spiser jeg ikke helt 1800 kcal - tør visst ikke - men runder iallfall 1700 de fleste dager. Føler meg litt sliten og lei, men hadde også en hard treningsøkt i går og holdt kurs på jobben i dag. Har hatt helt treningspause i kveld, og har ikke tenkt å gjøre de store sprellene i morgen heller - satser heller på en god økt lørdag eller søndag, og helst også en ordentlig gåtur i løpet av helga.

 

Lykke til med å finne tilbake motivasjonen eller i det minste å se optimistisk på tilværelsen, uavhengig av hva vekta viser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei itta, så hyggelig å høre fra deg, men kjedelig at vekta ikke vil rikke seg. Skjønner godt at det er demotiverende. Håper den registreringsfrie uka i det minste fikk fokus litt vekk, så du opplevde en liten pause? Det krever jammen overskudd å slanke seg! :blink:/>

 

Selv spiser jeg ikke helt 1800 kcal - tør visst ikke - men runder iallfall 1700 de fleste dager. Føler meg litt sliten og lei, men hadde også en hard treningsøkt i går og holdt kurs på jobben i dag. Har hatt helt treningspause i kveld, og har ikke tenkt å gjøre de store sprellene i morgen heller - satser heller på en god økt lørdag eller søndag, og helst også en ordentlig gåtur i løpet av helga.

 

Lykke til med å finne tilbake motivasjonen eller i det minste å se optimistisk på tilværelsen, uavhengig av hva vekta viser! ;)/>

Takk for hyggelig svar :)

Skal prøve å komme meg på trening igjen til uka... allt har bare sklidd ut:(

Men i dag satte jeg meg ned for å skrive en liten plan i forhold til matinntak, kanskje prøve litt mer lavkarbo mat, samt PRØVE å kutte ned på det søte :)

Holder også på å trapper ned på medisin som jeg mistenker er noe av grunnen til at jeg har gått opp i vekt, samt at jeg ikke går ned noe- cipralex...

Her er det arbeidshelg...God helg Tulla :)

 

Itta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...