Gjest Cheery Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 ukens siste økt og jeg kom i mål på 11,1 trimpoeng. Dette går så det suser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lucilla Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Bra,cheery :-) Her ble det 4.8 tp denne uken,er fornøyd med det siden det har vært en travel uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lucilla Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 God vinterferie til dere som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bijou Skrevet Februar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 Litt treig med innrapporteringen her, men. Uke 7: 10,1 TP og 2 joggeturer Uke 8: 10,9 TP og 2 joggeturer Hittil bare 6 joggeturer i februar og det spøker litt med å få til 10 stk! Men kjører på med 3 joggingser denne uka, så får jeg 9 i alle fall. Februar er jo en litt kortere måned. Fortsatt god vinterferie, til de som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gleder Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Så var februar over. Jeg fikk 28,2 poeng. Dette var 3,8 poeng unna målet. Har litt peong hver uke. Men pga. reise i jobben og weekendtur samme uke, ble det bare noen gåtur-poeng den uken. Og den siste uken har det vært sykdom, så har ikke trent mer enn en gang denne uken. Satser friskt igjen i mars. Nå er det vår-måned. Herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bijou Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Da ble det 12,2 TP og 3 joggeturer på meg i uke 9. Klarte dermed 44,1 TP totalt i februar og 9 joggeturer. Fornøyd! Og gyver løs på mars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå