Gå til innhold

MOSJONSUTFORDRINGEN Februar 2014 :-)


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på dere :D/>

 

Da er jeg klar for en ny trim måned. Er veldig fornøyd med innsatsen i januar,og har fått 24,4 av 25 tp! I denne måneden skal jeg satse på 28 tp eller mer. :-)

 

Bli med i februarogså :D/>/>

 

Du lager ditt eget arbeidsmål, om det er minutter, trimpoeng, kilometer eller en blanding er helt opp til deg! :)/>/>/>/>/>

 

---

Håper det er flere som vil utfordre seg selv litt i FEBRUAR måned!

 

PS: Hvis du velger å lage en full kalender er det fint om du bare har den i ett innlegg, slik at det blir lett å følge med (og at det ikke blir så mange tomme kalendere). (Trykk [rediger] innlegg for å skrive mer/oppdatere et tidligere innlegg)! Du kan selvfølgelig velge å oppdatere om utfordringen din ved å skrive mer og mer av kalenderen i nye innlegg i stedet - det er helt opp til deg!

 

Vær din egen sjef! Du skal lage DIN personlige utfordring! Vi andre heier på deg!

 

Hvis du vil kopiere noen andre sin måte å rapportere på kan du trykke [siter] - da vil du få med alle kodene de har brukt i sitt innlegg, i motsetning til hvis du kopierer selve innlegget inne i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

 

1.2:0

2.2:0

sum uke:0

 

3.2: aerobic 1,4 tp

4.2:trimfri,ikke iform

5.2:aerobic+core 1,6 tp

6.2:zumba 0.9

7.2:trimfri

8.2:gått tur 1.3 tp

9.2:0

sum uke:5,2 tp

10.2:aerobic 1.3

11.2:trimfri

12.2:gått tur 1.7 tp

13.2:zumba 1.4

14.2:styrke 1,6

15.2:trimfri

16.2:fridag

sum uke: 6 tp

 

17.2:aerobic 1,3

18.2:trimfri :)/>/>/>/>/>/>/>

19.2:zumba 1,6 tp

20.2:gått tur 0.9

21.2:styrke 1.1

22.2:trimfri

23.2:trimfri

sum uke:4.8 tp

 

24.2:trimfri

25.2:zumba 1.3 tp

26.2:fri

27.2:aerobic 1,4

28.2:ikke iform

sum uke:2.7tp

 

13.5 i februar. :)

Endret av Lucilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty67

Jeg er med :D/>/>

Januar avsluttes med 38,8 trimpoeng, får vel prøve å slå den i februar ... Selv med litt færre dager. Har en plan om å legge inn litt ekstra kondistrening, nyinnkjøpt sportsklokke med gps, kaloriteller, pulsteller osv konfigureres nu... :D/>/>

 

Februarstatus blir oppdatert under linjen her

 

-----------------------------------------

1. februar: Rekreasjonssykling i 30 min, 1,0 TP

2. februar: BootCamp med avslutning på tredemølle, 1 time, 10 minutter 3,6 TP

Totalt uke 5, februar: 4,6 TP

 

4. februar: Tredemølle og slyngetrening 1t 25m 4,8 TP

6. februar: Tredemølle og GritStrenght 1t 15m 4,0 TP

9. februar: Tredemølle og Wow 1t 3,1 TP

Totalt uke 6: 11,9 TP

 

14. februar: Slyntetrening og tredemølle 1t 3m 3,3 TP

16. februar: Wow (BootCamp) 1t, 3 TP

Totalt uke 7: 6,3 TP

 

Hittil i februar 22,8 TP

 

18. februar: tredemølle, roing, slyntetrening 1t 25 m = 3,9 TP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med :)

Min trening er en styrkeøkt i uken og to kondisøkter. Jeg går også turer og har hverdagsaktivitet som å gå t/r jobb, butikken osv.

 

Jeg registrer aktivitene her i GR-klubben, og får dermed utregnet trimpoengene der.

 

Mitt mål er 32 poeng i februar :)

 

 

1.2: 2,1 poeng (jogge-/gåtur)

2.2: 4,2 poeng (gåtur + spinning)

Sum uke: 6,3 poeng

 

3.2:

4.2: 4,2 poeng (jogge + styrketrening)

5.2:

6.2:

7.2:

8.2: 2,1 poeng (jogge +gåtur)

9.2: 3,2 poeng (fjelltur)

Sum uke: 9,5 poeng

 

10.2:

11.2:

12.2:

13.2: 1 poeng (gåtur)

14.2: 1 poeng (gåtur)

15.2: 1 poeng (gåtur)

16.2: 1 poeng (gåtur)

Sum uke: 4 poeng

 

17.2:

18.2: 1,3 poeng (gåtur)

19.2:

20.2:

21.2:

22.2: 2,4 poeng (gåtur)

23.2:

Sum uke: 3,7 poeng

 

24.2: 1,9 poeng (gåtur)

25.2: 2,8 poeng (mix: sirkeltrening/styrke/intervall/jogge)

26.2:

27.2:

28.2:

Sum uke: 4,7 poeng

 

SAMLET FEBRUAR: 28,2 poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Målet mitt er 60 trimpoeng i februar. Trener Zumba og styrke på treningssenteret. Går turer med hund og trener litt styrke hjemme.

 

1.2: 30 min rolig gange 0,7 poeng

2.2: 1 time rolig gange (glatt!) 1,4 poeng, styrketrening hjemme 0,7 poeng

Sum uke: 2,8

 

3.2: 60 min zumba og 40 min rolig gange=3,8 poeng

4.2: 50 min rolig gange=1,2 poeng

5.2: 40 min rolig gange=0,9

6.2: 90 min rolig gange=2,1

7.2: 40 min rolig gange=0,9

8.2: 85 min variert gange=2,5

9.2: 60 min middels gange=1,8

Sum uke: 13,3

En fryktelig dårlig treningsuke! Har rett og slett hatt for mye annet å ta meg til. Men vi går på en ny uke med krum hals. Målet er 20 trimpoeng!

 

 

10.2:30 min middels gange=0,9 poeng

11.2:60 min variert gange=1,7 poeng

12.2:55 min Bodybalance og 20 min middels gange=2 poeng

13.2:40 min rolig gsnge=0,9 poeng

14.2:55 min variert gange=1,4 poeng

15.2:50 min rolig gange=1,2 poeng

16.2:90 min variert gange og 5(!) min styrke=2,7poeng

Sum uke: 10,8 poeng!

ELENDIG! Måtte jobbe overtid på torsdag og fredag og hadde rett og slett ikke overskudd til trening. Andre dager prioriterte jeg OL (dumt!). Jeg er utrolig flink til meg å være med tanke på mat og spising om dagen, så jeg tror jeg hviler litt på det. Må bare ta meg i nakkeskinnet og komme meg på trening. Har fire "rolige" dager denne uka, så bør bli minst 20 poeng!

 

17.2:

18.2:

19.2:

20.2:

21.2:

22.2:

23.2:

Sum uke:

 

24.2:

25.2:

26.2:

27.2:

28.2:

Sum uke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for februar! I dag ser vi til og med sol...!? :D

 

Mitt mål for måneden er som vanlig 10 joggeturer og minimum 7 TP pr. uke.

 

Jeg er klar, med første joggetur ikveld!

 

 

Resultater:

Uke 6: 10,9 TP - 2 joggeturer

Uke 7: 10,1 TP - 2 joggeturer

Uke 8: 10,9 TP - 2 joggeturer

Uke 9: 12,2 TP - 3 joggeturer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med trener på elipse maskin.

Med litt lett styrke etter på.

Stuegulvs trener jeg, men da slipper jeg dørstokk mila.

Mål er 10 trimpoeng i uka.

Bruker pulsklokke som jeg så registrerer her inne.

 

Januar målet mitt var 14 trimpoeng å når jeg registrerte gåturen fra jobb klarte jeg det akkurat.

Denne månden vil jeg gjerne nå målet uten å jukse og ta med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til tråden sporty67,Gleder,Katla,Cherry og Bijou :-)Morro at så mange vil være med.Håper at det kommer enda flere til også:-)

 

Ja,igår var det fint vær ute,sol og mildt.Ble innetrim her,men var da en tur ute også :)Idag er det sludd ,men håper snaart å se sola igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty67

Velkommen til tråden sporty67,Gleder,Katla,Cherry og Bijou :-)Morro at så mange vil være med.Håper at det kommer enda flere til også:-)

 

Ja,igår var det fint vær ute,sol og mildt.Ble innetrim her,men var da en tur ute også :)Idag er det sludd ,men håper snaart å se sola igjen :)/>

 

Takk for det

Sol i går, regn i dag... men det går i hvertfall mot lysere tider og jeg gleder meg til jeg gidder å trene ute igjen.

I dag har jeg hatt en utrolig hard treningsøkt men det resulterte i 953 kcal forbrent så da var det vel verdt det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty67

All trim er god trim og man bør så absolutt være fornøyd med alt man presterer Lucilla ;)

Jeg sitter for tiden på kurs dagen lang og eneste skikkelige aktiviteten jeg får utført i løpet av ukedagene er trening på treningssenteret. Derfor blir det mye når jeg først er der.

 

Men... nå sliter jeg litt med en vond ankel og klarte i dag ikke å gjennomføre den intervalltreningen som er lagt opp for meg :(

Irriterende at det er ankelen og ikke utholdenheten som skal ta knekken på en god treningsøkt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg endte på 8,7 trim poeng denne uka. Uka har mannen min og jeg utsatt treninga til denne helgen så det ble 3 turer - fredag, lørdag og søndag på treningssenteret.

 

Jeg trener styrke med litt apperater, litt små jogging for jeg kan ikke kalle det for løping enda.

 

Har ikke begynt med gå turer, for jeg/vi venter på de skrittmålerne som jeg bestilte her på Grete Roede. Må visst purre på dem tror jeg. Så jeg håper det blir mere trimpoeng en av de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty67

Uke 6 endte med 11,6 tp og det sier jeg meg fornøyd med. Neste uke blir litt mer utfordrende med hensyn til tid rett og slett. Men får prøve å bruke det som er mest tilgjengelig i heimen, nemlig en spinningsykkel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg blir gjerne med denne mnd også.

 

Har til mål å klare 35 trimpoeng.

Har bestillt meg aktivitetsmåler som jeg får denne uken. Håper den kan være med å motivere meg ekstra.

 

Har til nå klart 17,3 trimpoeng. (6 turer)

 

Ukenr-- trimpoeng

 

uke 5- 2,7

uke 6- 3,9 + 3,6 + 1,6 + 2,7

uke 7- 2,8 +

uke 8-

uke 9-

Endret av En ny start
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere som blir med! :)

 

Her endte uke 6 i 2 joggeturer og 10,9 TP. Hadde planer om 3 joggeturer, men den hersens nakken låste seg igjen, for andre helg på rad. Nå må det tøyes og bøyes litt. Er så jæskla stiv i kroppen... Og med jobbstress på toppen så bør jeg passe mer på. Kan jo ikke gå rundt som en vandrende pinne! :blink:

 

Så nå blir det fast tøying og bøying hver uke, i tillegg til jogging, rockering og styrke.

 

Hu hei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :-)

 

Håper dere er klare for en ny trimuke.Det er jeg :) Ble 5,2 tp forrige uke,var litt sliten et par dager så valgte å ikke trene da,men håper å få minst 6-7 tp denne uken. :-)

 

Velkommen til tråden en ny start, gøy at flere blir med :-)

 

Så mange tp du fikk Bijou,synes du er så flink :-)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens andre økt ble 2 så bare halveis i mål og det er torsdag alt.

Følte meg litt urven i går så det ble sofa i stedet for trim, men vi satser på at jeg tar tak i helgen og fullfører med stil.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sliter jeg litt med å nå målet for februar tror jeg. Det ble plutselig så hektisk så jeg rekker rett og slett ikke å trene så mye som jeg pleier. Første treningsøkt siden søndag gjorde jeg i dag. Neste blir på søndag og så får jeg håpe at jeg får til noen flere kommende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott,Cheery :-) 10,4 tp på en uke er jo supert :-)

 

Her ble det 6 trimpoeng.Tar trimfri idag,skal på besøk imorgen så da blir det ingen trim,men er kjempefornøyd med ukens innsats :-)

 

Sporty67: Av og til blir det bare sånn :-) Lykke til med trening neste uke :-) :)

 

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...