HanneFeelgood Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hei, Noen som har armbåndet / skrittelleren fitbit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himmelblå Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hei, Noen som har armbåndet / skrittelleren fitbit? Ja, jeg har brukt den i 4 dager nå. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg blir veldig motivert til å klare målene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneFeelgood Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Ja, jeg har brukt den i 4 dager nå. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg blir veldig motivert til å klare målene. :)/> Kult! Jeg har nettopp kjøpt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himmelblå Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Kult! Jeg har nettopp kjøpt det. Så gøy.. Jeg kjenner konkurranseinstinktet mitt trer frem. Må klare målet hver dag. Jeg har 10000 skritt nå, men etterhvert håper jeg på å øke det litt.. Men enda så er 10000 skritt nok for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneFeelgood Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Så gøy.. Jeg kjenner konkurranseinstinktet mitt trer frem. Må klare målet hver dag. Jeg har 10000 skritt nå, men etterhvert håper jeg på å øke det litt.. Men enda så er 10000 skritt nok for meg.. :)/> Jeg har ikke mer enn 10 000 selv. Er spent på hvor mange jeg går i løpet av en dag uten å gjøre noe spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himmelblå Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg har ikke mer enn 10 000 selv. Er spent på hvor mange jeg går i løpet av en dag uten å gjøre noe spesielt... Jepp.. Jeg ble ihvertfall veldig sjokkert over hvor passiv jeg kan være... :S Så jeg må gå turer hver dag for å få nok skritt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneFeelgood Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Jepp.. Jeg ble ihvertfall veldig sjokkert over hvor passiv jeg kan være... :S Så jeg må gå turer hver dag for å få nok skritt ihvertfall.. Ja samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Denne har jeg også bestilt meg, med om å få motivasjon til å trene mer. Er den vanskelig å forstå? Jeg er så dum på sånne greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneFeelgood Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Denne har jeg også bestilt meg, med om å få motivasjon til å trene mer. Er den vanskelig å forstå? Jeg er så dum på sånne greier Ikke vanskelig å forstå i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå