Gå til innhold

Er det noen som kan si meg hvordan ?


Gjest lskfan
 Share

Anbefalte innlegg

Mener du skrevet å gjentakende slik som delmålene mine? Eller mener du så langt fra målet konjakk er jeg som den linjalen jeg har?

 

Slik skrevet får du ved å gå inn på profil rediger profil endre signatur og skrive hva du vil.

 

Hvis det er slik linjalen så trykk på linjalen min så havner du på websiden for det opprett ny bruker og klipp URL lenken du får og lim inn i URL feltet på profilen din. Dette må du gjøre hver uke. Det holder ikke å registrere endringer der du får ny URL i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du skrevet å gjentakende slik som delmålene mine? Eller mener du så langt fra målet konjakk er jeg som den linjalen jeg har?

 

Slik skrevet får du ved å gå inn på profil rediger profil endre signatur og skrive hva du vil.

 

Hvis det er slik linjalen så trykk på linjalen min så havner du på websiden for det opprett ny bruker og klipp URL lenken du får og lim inn i URL feltet på profilen din. Dette må du gjøre hver uke. Det holder ikke å registrere endringer der du får ny URL i tillegg

 

Dette er bare en test for å se om jeg har fått det til.Men jeg gjør noe galt. jeg har satt den URL linjen jeg fikk oppgitt i WEB URL på profilinformasjonen min, men ingen ting skjer

 

http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wdckinw/

Endret av lskfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik gjorde jeg det:

 

Fra ruten under bbCode kopierte jeg den linjen som ser slik ut:[ img]ht tp://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/.xxxx.png[/ img]

 

Den limer jeg inn under "rediger signatur", som du finner når du går inn på "endre min profil".

 

Denne oppdaterer seg automatisk hos meg når jeg går inn å endrer vekt på tickersiden. Så husk å ta vare på linken for din ticker. Den står under IMPORTANT: Og husk passordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...