Kula Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Jeg vil gjerne ha eget påskeegg! Tenkte å dele det jeg har planer om, kanskje kommer det flere tips? - Nøtter! - Tørket frukt (Sånn skikkelig, skal lage selv ) - Lapp med "klippekort" på 2 fun-saftis i fryseren - litt sjokolade Flere forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Jeg vil gjerne ha eget påskeegg! Tenkte å dele det jeg har planer om, kanskje kommer det flere tips? - Nøtter! - Tørket frukt (Sånn skikkelig, skal lage selv :)/> ) - Lapp med "klippekort" på 2 fun-saftis i fryseren - litt sjokolade Flere forslag?? Høres ut som en god plan. Hva med noen kjekser...godt til en kopp kaffe. Jeg skal ha vårt påskegodt på et norgesglass med hengslet lokk. Det vil gjøre at man ikke tar en bit sånn tilfeldigvis når man går forbi. Jeg er superflink til å la slikt stå så lenge jeg får tid til å tenke en fornuftig tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
equilla Skrevet April 15, 2014 Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 Kanskje ikke direkte tips, men nyttig info (til skrekk og advarsel? ): http://www.vektklubb.no/artikkel/paaskens-kaloribomber-20348622 Men det burde jo være lov å ha noen godbiter også.. Her kan man iallfall få en ide av hva de ulike påskegodtene inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå