Gjest tereseanders1 Skrevet Juli 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 Er det noen som vet hvorfor Eldorado sin bringebærgele uten sukker er klassifisert som nei-mat når det er så lite som 7 kcal/100g og ikke inneholder sukker? Link til produkt med næringsinnhold/ingredienser http://matshop.no/eldorado-bringebergele-uten-sukkker.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Juli 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2014 7 kcal pr 100 gram 0 g karbohydrater 0 g fett 1,5 g proteiner Hvis du ikke er redd for kunstige søtningsstoffer, så er det bare å kose seg Går også an å lage sin egen gele av gelatin og f.eks fun light. Har ikke prøvd selv, men mange som liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
equilla Skrevet Juli 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2014 Litt utenfor temaet, men et tips denne årstiden hvor det er lett å få tak i friske bær! Lag gelen med bær i, server med mager vanilje kesam! Kan lages med jordbærvarianten av geléen, og med jordbær i. Jeg finner ikke lengre butikker som selger denne geléen, hvor har dere handlet? Jeg har funnet den på Meny før, men de siste gangene jeg har vært der har det vært helt tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå