Gå til innhold

Siste innspurt mot målet


Anbefalte innlegg

Jeg har vært lenge nok i 20-30kg gruppa! Nå er det faktisk slik at jeg begynner å se målet i sikte og det ER mindre enn 10kg til jeg er i mål. Samtidig må jeg ha litt forandring og velger derfor å flytte inn hit i stedet for. Vekt nå er 79,3kg og målet er trivselsvekt på 70kg slik jeg var før jeg ble gravid første gang (har tre barn)<div>Det er nå 10 uker til julaften og jeg burde kunne gå ned siste rest innen da... Hårete mål er bra</div>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, hvordan går det med deg?

 

Jeg er i gang igjen. Måtte selvfølgelig øke vekta med noen kilo for å innse at det var på tide å gjøre noe. Fikk nemlig sjokk da vekta viste 63,7 kg. Men i morges var jeg nede på 61,1 kg, så det var kanskje ikke så ille som det først så ut til i forrige uke. Har en drøm om å komme i mål til jul, og det er ikke helt utenfor rekkevidde. Hvis målet forsetter å være ca 50 kg... Det kan jo fort hende det viser seg at jeg må ned enda mer. Men det tar jeg som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeiii formen er litt laber... Har hatt et atakk med MS'en og 5 dagers kortisonkur på sykehuset, nå er jeg sykemeldt ut uken for å hvile etter hestekuren og håper formen er bedre neste uke. De nettkursene jeg tok nå i sommer har ikke akkurat vært noen stor suksess selv om jeg virkelig ga gass. Merkelig men alt satt som støpt. Nå har jeg ikke registrert noe på uker og det har vært litt deilig så får vi se. Kortisonen ga kortvarig vektøkning av vann og slikt men ser ut til at det er på vei bort og jeg kan komme i gjenge igjen. Status Quo stort sett vektmessig altså, var oppe på 81 og er nå nede under 80 igjen og fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er fin fortsatt :)

 

Kjenner jeg deg rett, så går det i alle fall ikke gal vei om du lar være å veie og registrere en stund.

 

Det har det alltid en tendens til å gjøre for meg. Jeg lar det nok skli ut vel mye.

 

Nå er jeg på et skikkelig jojo-kjør. Men jeg tror jeg vet løsningen på problemet. Så nå skal jeg sette inn alle skyts. Har ingenting å tape i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det ble ikke veiing dagen etter men mandagen etter julebordet og det var jo bedrøvelig...81,4kg. Også jeg som nærmest sverget på at jeg ALDRI skulle over 80 igjen! Vel er bare å brette opp armene og trø til igjen. Ser at jeg nå er tilbake på nivå med sept. 2013 og det er jo litt trist å havne ett helt år tilbake og vel så det men sånn er det bare. Får bite i det sure eplet og begynne pånytt igjen. angry.gif Hadde det gøy på julebord forresten, er faktisk sliten ennå laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei koala!

 

Kjipt når man bikker over en grense man tenkte man hadde forlatt for godt. Det er en lang kamp dette her, og enkelte ganger blir man slått litt tilbake. Men vi er jo sterke, så vi skal nok vinne frem før eller siden ;)

 

Jeg har slitt veldig med slankingen. Jeg har ikke greid å komme i gang skikkelig, og bare tullet på meg det ene kiloet etter det andre. Så nå har jeg tatt en pause fra slanking, veiing, måling. Kjenner at buksene har blitt noe trangere, men satser på at det vil stabilisere seg litt. Det er veldig deilig å ikke fokusere så mye på mat, men jeg prøver å være litt fornuftig likevel.

 

Regner med jeg er tilbake i januar, muligens med noen kilo ekstra, men full av pågangsmot og energi for en max innsats mot våren og sommeren ;)

 

Ønsker deg og dine en riktig god og fredelig jul!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...