Gjest Babydrømmen Skrevet Mars 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2015 Hei, Da er fjerde uken av slankekrigen i gang, og jeg skal snart på påskeferie. Jeg skal få kommet innom på onsdag/torsdag for å rapportere min vekt og lage en oppsummering av resultatene våre. Men siden tiden går fort på ferie så lager jeg denne rapport-tråden klar allerede nå. Vei deg på din veiedag (mandag, tirsdag eller onsdag) og legg inn vekten din i tråden her senest onsdag (1. april)! Lykke til! Klikk her for å komme til tråden hvor du kan melde deg på hvis du ikke er med på slankekrigen, men vil være med nå! Vi har også en egen skravletråd! Her kan dere diskutere resultatene, så det ikke blir så mange innlegg i den tråden her. Deltakerne er nå: Bht kikk Babydrømmen forandringer spich Sirenen 2fat nissemora Detti-får-je-tæl Avatar Suzzie Sota76 adelia Meline UglerImagen Lucilla Frk. Flygelhorn Ciie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 Jeg har gått ned 800 g denne uka, fra 58,6 til 57,8 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sota76 Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 Fortsatt 77,4 kg, ikke opp-ikke ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UglerImagen Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 etter stillestand sist uke har jeg gått ned 1.4:D fra 82.4 til 81! Snart ser jeg 7 tallet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissemora Skrevet Mars 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2015 god morgen her står det stille på vekten denne gang. God påske til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Frk. Flygelhorn Skrevet Mars 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2015 Jeg har gått ned 500 gram, fra 107,7-107,2 denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Ny vekt 87.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Suzzie Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 God morgen . Vekta stoppet i dag på 85,6kg,en nedgang på 600gr,JIPPI!!! Ønsker alle en koselig høytid,god påske . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Babydrømmen Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 78,5 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå