Gå til innhold

Være med på utfordring? Minus 6 kilo til 17 mai?


Gjest wings
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Gikk på vekten i dag, og fikk sjokk. Jeg har aldri veid over 90 kilo, men idag viste den hele 93! Jeg klarer ikke helt å summe meg, men har nå bestemt meg å gi alt, men trenger noen å konkurrere med.

Kan du hjelp meg?

Send meg startvekt for i dag(evt. denne uken), så er vi igang. Sammen!

Trenger kun vekt en gang pr. uke.

 

 

Vår så snill å bli med, mye enklere når man er flere:-)

 

Stor slankeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!

Vekt i dag: 82 kg

 

Så flott! Og hyggelig!

Tusen takk for følget, dette skal vi klare! Jeg lager skjema i løpet av uken, så ser vi om flere vil være med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med...

 

Vekt i dag 92,9 :angry:/>

 

 

Wow! Du og jeg er helt like, jo- og ønsker å gå ned det samme nesten:-)

Tusen takk for støtten, dette skal bli moro!

Jeg gleder meg til å gå ned 6 kilo (håp og ønske), sammen med dere til 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Takk for at dere gjør dette sammen med meg, jenter:-)

 

Da var vi igang - minus 6 kilo til 17 mai! Hadde vært gøy da, særlig om vi fikk det til - gjerne alle sammen.

 

 

Wings startvekt 7/4: 93,0 kg. uke 1: kg. Samlet nedgang: kg.

2Xl startvekt 7/4: 92,9 kg. uke 1: kg. Samlet nedgang: kg.

Nan Arlen startvekt 9/4: 125,0 kg. uke 1: kg. Samlet nedgang: kg.

Olga76 startvekt 7/4: 82,0 kg. uke 1: kg. Samlet nedgang: kg.

Marlenew startvekt 6/4: 88,4 kg. uke 1: kg. Samlet nedgang: kg.

 

Samlet nedgang i gruppen, uke 1:

Gjennomsnitt i gruppen, uke 1:

 

Stå på:-)

 

Slankeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med hvis det ikke er for sent! :)/>

Vekt forrige veiedag (mandag) var 88,4 kg..

 

 

Flott!

 

'Velkommen skal du være:-)

Legger deg inn i redigert svar, og meld fra i morgen om det er da du har veiedag:-)

 

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke store nedgangen. Men det var ihvertfall ned. 81,7 kg idag. Ned 0,3 kg denne uka :)/>

 

 

Flott - oppdaterer listen i morgen og fullstendig på torsdag, da den ene har veiedag da.

 

Stå på videre ! 300 gram smør er mye fett borte! Jeg veier 11 kilo mer enn deg - gleder meg til å være der du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NanArlen

Veide meg i dag, og det viste ned 1,2 kg :D Skal ikke klage :) Siden jeg startet på torsdag og har veldig problemer med stoffskiftet :) (har fjernet hele skjoldbruskkjertelen) Ser fler er på god vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Da er vi på uke 2!

 

Håper alle har hatt en flott uke:-)

 

Fint om dere melder inn samme dag dere veier dere:-)

Om om jeg kan få både hva vekten viser, samt hva dere har gått ned, så slipper vi feilregistrering fra min side om det går litt fort :D/>

 

 

 

 

Wings startvekt 7/4: 93,0 kg. uke 1: 91,3 kg. nedgang: 1,7 kg Samlet nedgang: 1.7 kg.

2Xl startvekt 7/4: 92,9 kg. uke 1: 89,4 kg. nedgang : 3,5 kg Samlet nedgang: 3,5 kg.

Nan Arlen startvekt 9/4: 125,0 kg. uke 1: 123,8 kg.nedgang: 1,2 kg. Samlet nedgang: 1,2 kg.

Olga76 startvekt 7/4: 82,0 kg. uke 1: 81,7 kg. nedgang : 0,3 kg. Samlet nedgang: 0,3 kg.

Marlenew startvekt 6/4: 88,4 kg. uke 1: 86,2 kg. nedgang 2,0 kg. Samlet nedgang: 2,0 kg.

 

Samlet nedgang i gruppen, uke 1: 8,7 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen, uke 1: 1,73 kg.

 

 

Tusen takk for innsats, vi høres plutselig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle sammen.. Har veiedag tirsdager (veier meg hele tiden, men det er den som teller :lol: ) og vekten i dag viser 89,4.

 

Eg må presisere at eg sannsynligvis hadde bøttevis med vann i kroppen forrige tirsdag. Gikk ned noen kilo før påske og hadde pause i påsken. Bare sånn at eg ikke var fullt så streng. Hadde imidlertid spisedag mandag før veiing..

 

Anyway.. føger en form for 5:2 diett og med lavkarbo light. Eg følger ikke Grete Roede sine råd og spiser mer og sjeldnere. Dette her er første uken med det og så får vi se hva som skjer.. Er selvfølgelig veldig fornøyd med uke 1 og målet for neste da er å gjerne se 88 tallet.

 

Gratulerer med nedgang til hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle sammen.. Har veiedag tirsdager (veier meg hele tiden, men det er den som teller :lol:/> ) og vekten i dag viser 89,4.

 

Eg må presisere at eg sannsynligvis hadde bøttevis med vann i kroppen forrige tirsdag. Gikk ned noen kilo før påske og hadde pause i påsken. Bare sånn at eg ikke var fullt så streng. Hadde imidlertid spisedag mandag før veiing..

 

Anyway.. føger en form for 5:2 diett og med lavkarbo light. Eg følger ikke Grete Roede sine råd og spiser mer og sjeldnere. Dette her er første uken med det og så får vi se hva som skjer.. Er selvfølgelig veldig fornøyd med uke 1 og målet for neste da er å gjerne se 88 tallet.

 

Gratulerer med nedgang til hele gjengen :D/>

 

 

Det var da voldsomme tall! Gratulerer :D:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing viste 85,9 kg, ned 0,5 kg. Absolutt ikke fornøyd med det etter forrige ukens nedgang på 2,5 kg, så må tydeligvis holde meg til den mengden kalorier jeg hadde den uka. Det positive er at jeg endelig har kommet meg tilbake på treningssenteret jeg har vært støttemedlem på altfor mange måneder, så gjennomført to økter de siste to dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Flinke dere er.. 0,4 og 0,5 nedgang er jo bra.. Ofte mest første uken og så vil det gå litt opp og ned fremover.. Flott at dere holder dere til opplegget :-)

 

Eg glemte å veie meg i dag og tar det i morgen tidlig.. eg antar på det beste stillstand da eg spiste det meste eg kom over lørdag og søndag. Merkelige greier det der.. eg prøver 5:2 og i går var fastedag og da hadde eg ingen problemer, men i helgen.. :blink:

 

Jaja vi får se i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vekt 90,7. Nedgang 0,7. Fornøyd med det:-)

 

Er ikke helt i form, men holder ut. odt å se at alle er i rute. Lager skjema på torsdag, iom at da er alle innveid for denne uken.

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å stikke hodet i sanden.. men forstår meg ikke på denne vekta. Siste uken har eg variert fra 88 til over 91 og nå i går landet på 89,9. Merkelige greier :D

 

Så opp 0,5 siden sist tirsdag.. Målet for kommende tirsdag er å i alle fall komme ned den halve igjen..

 

Gratulerer med nedgang til dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi startet på uke 3!

 

Wings startvekt 7/4: 93,0 kg. uke 2: 90,7 kg. nedgang: 0,6 kg Samlet nedgang: 2,3 kg. Mangler 3,7 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 1 mai.

2Xl startvekt 7/4: 92,9 kg. uke 2: 89,9 kg. oppgang : + 0,5 kg Samlet nedgang: 3,0 kg. Mangler 3,0 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 17.mai.

Nan Arlen startvekt 9/4: 125,9 kg. uke 2: 122,8 kg.nedgang: 1,1 kg. Samlet nedgang: 3,1 kg. Mangler 2,9 kg. til målet på 6 kilo minus ti 17.mai.

Olga76 startvekt 7/4: 82,0 kg. uke 2: 81,3 kg. nedgang : 0,3 kg. Samlet nedgang: 0,7 kg. Mangler 5,3 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17 mai.

Marlenew startvekt 6/4: 88,4 kg. uke 2: 85,9 kg. nedgang 0,4 kg. Samlet nedgang: 2,5 kg. Mangler 3,5 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17.mai.

 

Samlet nedgang i gruppen, uke 1: 9,7 kg. Samlet nedgang i gruppen, uke 2: 1,9 kg. samlet nedgang totalt i gruppen siden start: 11,6 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen, uke 1: 1,73 kg. Gjennomsnitt nedgang i gruppen , uke 2: 0,38. Gjennomsnitt nedgang i gruppen siden start: 2,32 kg.

 

 

Det ser ut til at vi alle var veldig "heldige" forrige uke, og mindre nedgang denne uken s. Vi får brette opp ermene, og gjøre så godt vi kan. Huske at det er naturlig å gå ned mest første uken, og at vi sikkert går ned mer utover? :rolleyes:

 

Synes det er viktig å fokusere på at vi alle går ned i vekt, og at vi faktisk har gått ned 11,6 kg. sammen på 2 uker, og har et snitt på 2,32 kilo nedgang! :D

 

 

Lykke til alle sammen, stå på:-) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...