Gå til innhold

Være med på utfordring? Minus 6 kilo til 17 mai?


Gjest wings
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med alle sammen denne uka? :)/>/>

 

Jeg for min del er egentlig litt satt ut over meg selv, jeg har hittil 8 treningspoeng og har holdt meg til 1300-1400 kalorier :D/>/> *Skryte skryte* (Innimellom er det lov..)

Dette bør virkelig vises på vekta til mandag..

 

Det er veldig lov å skryte 😜

 

Her går det dessverre ikke så bra.. Prøver en annen innfallsvinkel fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lov å skryte 😜

 

Her går det dessverre ikke så bra.. Prøver en annen innfallsvinkel fremover..

 

 

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig ;)

 

Hva er planen? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bra nedgang på oss samlet sett! :) (y)

Jeg er vekkreist denne uka, så jeg får ikke veid meg. Men sett stillstand på meg, for jeg har nok ikke gått ned noe denne uka. Det ble litt for mange utskeielser i helga. SÅ jeg skal ta det igjen denne uka :) Ha en fin-fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som lurte på hva planen er.. Ikke så veldig dramatiske endringer. Bare droppe 5:2 en periode og så innføre 2 knekkebrød per dag for fiber og væskebalanse.. Og generelt velvære. Eg må ellers slutte å sabotere meg sjølv og prøve hvordan eg tar riktige valg slik at eg unngår fullstendig sabotasje. Eg må også være litt mindre streng med meg sjølv â˜ºï¸ Eg antar ingen nedgang i morgen, men forbenter se 87 tallet uke 20. Eg er litt dramaqueen 😠ny uke og nye muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott nedgang på nesten alle :D Og ja Marlenew.. mye styrketrening kan gi økt vekt (mindre nedgang).. men man får det jo igjen i vektnedgang senere..

 

Stillstand her.. har byttet veiedag til onsdag.. siden siste gang eg får være med her blir 13/5.

 

Så da tillater eg meg å drømme om i alle fall 2 kg ned til dess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på uke 4!

 

Wings startvekt 7/4: 93,0 kg. uke 3: 90,0 kg. nedgang: 0,7 kg. Samlet nedgang: 3,0 kg. Mangler 3,0 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 17. mai.

2Xl startvekt 7/4: 92,9 kg. uke 3: 89,9 kg. nedgang : 0,0 kg. Samlet nedgang: 3,0 kg. Mangler 3,0 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 17.mai.

Nan Arlen startvekt 9/4: 125,9 kg. uke 3: 121,7 kg.nedgang: 1,1 kg. Samlet nedgang: 4,2 kg. Mangler 1,8 kg. til målet på 6 kilo minus ti 17.mai.

Olga76 startvekt 7/4: 82,0 kg. uke 3: 81,3 kg. nedgang : 0,0 kg. Samlet nedgang: 0,7 kg. Mangler 5,3 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17 mai.

Marlenew startvekt 6/4: 88,4 kg. uke 3: 85,7 kg. nedgang 0,2 kg. Samlet nedgang: 2,7 kg. Mangler 3,5 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17.mai.

 

 

 

Samlet nedgang i gruppen, uke 1: 9,7 kg.

Samlet nedgang i gruppen, uke 2: 1,9 kg.

Samlet nedgang i gruppen, uke 3: 2,0 kg.

Samlet nedgang totalt i gruppen siden start: 13,6 kg :D

Gjennomsnitt nedgang i gruppen, uke 1: 1,94 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen , uke 2: 0,38.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen uke 3: 0,4 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen siden start: 2,72 kg.

 

Som vi ser, går det tregt, og det blir kanskje vanskelig å nå målene våre. Men vi gir oss ikke for det! <_<

 

Lykke til alle sammen, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på uke 5!

 

Wings startvekt 7/4: 93,0 kg. uke 4: 89,8 kg. nedgang: 0,2 kg. Samlet nedgang: 3,2 kg. Mangler 2,8 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 17. mai.

2Xl startvekt 7/4: 92,9 kg. uke 4: 89,9 kg. nedgang : 0,0 kg. Samlet nedgang: 3,0 kg. Mangler 3,0 kg. nedgang til målet på minus 6 kilo til 17.mai.

NanArlen startvekt 9/4: 125,9 kg. uke 4: 120,2 kg.nedgang: 1,5 kg. Samlet nedgang: 5,7 kg. Mangler 0,3 kg. til målet på 6 kilo minus ti 17.mai.

Olga76 startvekt 7/4: 82,0 kg. uke 4: 81,3 kg. nedgang : 0,0 kg. Samlet nedgang: 0,7 kg. Mangler 5,3 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17 mai.

Marlenew startvekt 6/4: 88,4 kg. uke 3: 85,7 kg. nedgang 0,2 kg. Samlet nedgang: 2,7 kg. Mangler 3,5 kg. minus til målet på minus 6 kilo til 17.mai

 

 

 

Samlet nedgang i gruppen, uke 1: 9,7 kg.

Samlet nedgang i gruppen, uke 2: 1,9 kg.

Samlet nedgang i gruppen, uke 3: 2,0 kg.

Samlet nedgang i gruppen, uke 4: 1,7 kg.

Samlet nedgang totalt i gruppen siden start: 15,3 kg :D/>/>

Gjennomsnitt nedgang i gruppen uke 1: 1,94 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen uke 2: 0,38.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen uke 3: 0,4 kg.

Gjennomsnitt nedgang i gruppen uke 4: 0,56

Gjennomsnitt nedgang i gruppen siden start:

 

Som vi ser, går det tregt, og det blir kanskje vanskelig å nå målene våre. Men vi gir oss ikke for det! <_</>/>

 

Får ikke lagt inn gjennomsnitt etc. da jeg mangler flere tilbakemeldinger.

 

Som det ser ut er det kun 1 som klarer målet, nemlig NanArlen - min helt:-)

Jeg personlig har ikke klart det jeg ønsket, men jeg går nedover, og det er det som er viktig :P/>/>

 

Lykke til alle sammen, stå på :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry min treghet.. :(

 

Vekt denne uken 89,8..

 

Når ikke målet nei.. Vet ikke helt hva eg driver med.

 

Uansett.. siste veiing for meg blir 13/5. Da skal eg ha "pause" frem til 1/6 så så er det påan igjen.. forhåpentligvis med mer motivasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry min treghet.. :(/>

 

Vekt denne uken 89,8..

 

Når ikke målet nei.. Vet ikke helt hva eg driver med.

 

Uansett.. siste veiing for meg blir 13/5. Da skal eg ha "pause" frem til 1/6 så så er det påan igjen.. forhåpentligvis med mer motivasjon :P/>

 

 

Hei på deg.

 

Det går bra skal du se. Er så glad du og jeg er ganske like, og kan hjelpe hverandre og motivere hverandre.

 

vi snakkes :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Det går bra skal du se. Er så glad du og jeg er ganske like, og kan hjelpe hverandre og motivere hverandre.

 

vi snakkes :rolleyes:/>

He he.. Mulig vi er like i vekt. Vedder på eg er lavere 😊 166 cm her. her står det skralt til.. I tillegg til diabetes type 2 og medisinene de medfører så skal eg nå ta blodtrykksmedisin og kolestrolmedisin.. Sett pris på en god helse folkens.

 

Skal veie meg i morgen, men uansett så blir det ikke mer slanking denne måneden.. Starter igjen 1.6. Målet er ingen oppgang i mai. Skal ta gode valg vedr. mat, men det som skal stå i høysete i resten av mai er minimum 8000 skritt hver dag og minimum 30 minutt fysisk aktivitet. Her må det tas grep!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Mulig vi er like i vekt. Vedder på eg er lavere 😊 166 cm her. her står det skralt til.. I tillegg til diabetes type 2 og medisinene de medfører så skal eg nå ta blodtrykksmedisin og kolestrolmedisin.. Sett pris på en god helse folkens.

 

Skal veie meg i morgen, men uansett så blir det ikke mer slanking denne måneden.. Starter igjen 1.6. Målet er ingen oppgang i mai. Skal ta gode valg vedr. mat, men det som skal stå i høysete i resten av mai er minimum 8000 skritt hver dag og minimum 30 minutt fysisk aktivitet. Her må det tas grep!!!!!!!!!!

 

 

 

Hehehehe..

164!

Og både sterke blodtrykk- og kolesterolmedisin.

Dessverre. <_<

 

Men fikk litt hetta med tanke på diabetes2, når fikk du det, og hvordan merket du det?

Kan du "slanke" deg av det, eller sitter det for alltid nå? :huh:

 

 

Synes du har gode mål, og det tror jeg er skikkelig smart:-)

Jeg fortsetter i samme tralten mot sommeren, og håper ikke jeg "mister" deg selv om denne tråden avsluttes i morgen.

 

Jeg starter en ny en med en gang, og jeg hadde blitt superglad om du hang deg på fra juni, og gjerne kom innom 48 årstråden min . Du finner meg sikkert:-)

B)

Stor 17-mai klem til oss som faktisk er veldig like:-) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe..

164!

Og både sterke blodtrykk- og kolesterolmedisin.

Dessverre. <_</>

 

Men fikk litt hetta med tanke på diabetes2, når fikk du det, og hvordan merket du det?

Kan du "slanke" deg av det, eller sitter det for alltid nå? :huh:/>

 

 

Synes du har gode mål, og det tror jeg er skikkelig smart:-)

Jeg fortsetter i samme tralten mot sommeren, og håper ikke jeg "mister" deg selv om denne tråden avsluttes i morgen.

 

Jeg starter en ny en med en gang, og jeg hadde blitt superglad om du hang deg på fra juni, og gjerne kom innom 48 årstråden min . Du finner meg sikkert:-)

B)/>

Stor 17-mai klem til oss som faktisk er veldig like:-) :D/>

 

Hei, hei.. vekt i dag 91,5.. jadajada.. ingen mål nådd her.

 

Eg dropper gjerne innom i løpet av mai, men henger meg på for fullt fra juni igjen..

 

Diabetesen kom under svangerskap i 2007.. eg har imidlertid en mistanke om at eg var på god vei til dette før graviditeten.. så om ikke utviklet diabetes så var eg sannsynligvis insulinresitent. Uansett så var det greit rett etter svangerskap, men tok seg opp og slo til for fullt igjen etter avsluttet amming.. Har hatt store problemer med å få kontroll på det også.. fikk ny medisin for ca 2 år siden og klarte da å gå ned ca 10 kg. Har lagt på meg noen av de igjen.. ca 3 tror eg..

 

Om eg kan slanke det av meg er vel usikkert.. eg kan kanskje slippe å bruke medisin i en periode frem til eg blir eldre kanskje. Eg tenker at da må eg nokk gå ned i alle fall 20 kg. Vi får se.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88,8:-)

 

Klarte 4, 2 kilo på 5 uker:-)

 

Om det fortsetter på den måten vil jeg jo klare dette til jul:-)

 

Lager sammendrag om jeg får noen svar, virker som de fleste har gitt opp.:-)

 

 

 

Men virker som NanArlen er vinneren, som har gått ned mer enn 6 kilo, meldt via pm.

Håper dere blir med på min neste utfordring som starter mandag.

 

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...