Gå til innhold

Hva er DIN største utfordring - holde vekten?


Gjest Frk.M
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg har straks nådd mitt mål (kun 700 g igjen!). Det betyr at jeg skal snart begynne å spise flere kcal per dag, og jeg er jo redd for at det kommmer til å gå skeis.... Vil gjerne lære av dere andre, og lurer på: Hva er DIN største utfordring for å holde vekten - og hva er DITT beste tips for at vi skal holde vekta ?

Flott fredag ønskes alle fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frk.M - og velkommen på denne siden. GRatulerer med vektnedgang, og at du må si deg kommet i mål! HURRA for deg :)

 

Jeg er Markise, som også har en tråd her inne. Og som skla streve akkurat som deg med å bevare den surt, oppnådde, fantastiske vekten :). Jeg skal ikke mer ned, og da er det lett for at vekten i stedet fyker opp. Men vi får følge hverandre, og dele litt erfaringer. Vi skal klare det til slutt.

 

Ha en flott dag.

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tror vi bare må innse at vi må følge med vekta resten av livet. Har gått ned MYE 2 ganger før og så sakte opp igjen i løpet av 4-5 år. Denne gangen skal jeg passe på å registrere mat så ofte jeg kan. Går ikke særlig bra for tida, men starter på nytt igjen i morra!!

 

Noe jeg vet jeg må kutte helt ut er småspisingen/smakingen mens jeg lager mat.... Det kan det bli mange kalorier av ja!

 

Taratei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...