Gjest slank og blid Skrevet Mai 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2016 Har lavt stoffskifte og sliter med å komme ned i vekt, noen råd som kan gis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Jeg har ikke lavt stoffskifte men har hatt stamcelletransplantasjon med cellegift i høst og kortison/cellegift/+andre medisiner gjorde at jeg gikk kraftig opp i vekt og nå nesten ikke rikker meg nedover tross kaloriunderskudd i ukesvis. Ingen gode tips annet enn å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Juni 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2016 Hei. Jeg har selv lavt stoffskifte, men dette er regulert og for meg er det nok inntaket av søtt som ødelegger for å gå ned de irriterende 2-3 kiloene. Jeg vet ikke om det er ekstra vanskelig å gå ned i vekt for oss, men legen sier det ikke er det så lenge du tar rett dose medisin.:-) Hilsen løffen fra tråden «bijours sommerplan» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå