Gå til innhold

Bestemorklubben


Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på om det var noen bestemødre her? Eller godt voksne på vei mot ett slankere liv og en bedre helse? Jeg har vært på jo-jo karusellene i mange år, men nå vil jeg av!!!!!! Nesten 30 kilo skal bort! Jeg har en stabel med Grete Roede bøker , og all verdens kunnskap. Men det er den mentale motivasjonen som er på gyngende grunnðŸ˜Fryktelig glad i no ' godt til kaffen også! Det er MIN største utfordring☕ï¸ðŸ°. Skal vi motivere og støtte hverandre litt ? Jeg er gull-medlem nå. Har lovet meg selv å ikke bruke flere kroner på kurs nå,- bortsett fra HOLD VEKTEN- kurset....Det har jeg aldri kommet i nærheten av.Folk skryter veldig av det- så det er målet i det fjerneðŸ‘😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bestemødre ja :)/>/>

 

Jeg har en tråd i 10 - 20 kilos kategorien - og der har jeg vært lenge :o/>/>

Mitt håp er å gå ned 15 - 20 kilo sånn på sikt. Har også GR-bøker i alle kategorier - så teorien er det ikke noe å si på.

Jeg skal ikke gå på flere kurs jeg heller - med unntak av Hold-Vekten.

Har aldri slanket meg helt i mål på disse kursene tidligere. Alltid noen kilo som jeg skulle ta av før dette Hold Vekta-kurset. Det har resultert i masse kilo opp i stedet :o/>/>

 

Så nå forsøker jeg alene. Er jo jeg som må gjøre jobben allikevel - og en gang bli overlatt til meg selv.

 

Men nå kan vi jo jobbe oss nedover sånn at vi endelig kan prøve et Hold Vekten kurset. Tror det er den eneste boka jeg ikke har :P/>/>

 

Lykke til i alle fall - skal sjekke innom deg :)/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er en bestemor (mormor) til 4. Nærmer meg 54 år og ble dessverre 100% ufør for 4 år siden. Jeg har hatt opphold fra GR klubben i 1 år ca, men har registrert meg på nytt i dag. :-) Godt at jeg omsider har klart å sparke meg selv bak og bestemt meg for å komme i gang! Jeg har også gått på mange kurs, men det er ikke noe for meg. Har prøvd nettkurs også og det var ok, men dessverre er kiloene kommet på igjen. Så jeg vet hvordan det skal gjøres, det er jo "bare" å gjøre det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...