thebomb Skrevet Oktober 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Hei. Jeg heter Christine.Jeg må gå ned 30 kg i vekt. Jeg har prøvd før- har klart det også. Så kom livet og gav meg en lærepenge. Nå er jeg klar. Alt er på plass nå. Endelig er det min tid. Jeg vil oppdattere vekttråden min ca 1 gang i uka, og håper ellers på å kunne motivere andre og å få et spark bak når jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taghra Skrevet Oktober 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2016 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clavicula 21 Skrevet Oktober 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Hei Christine Velkommen til forumet og lykke til med 30 kg ned. Æ e selv ganske så nybegynner her inne så artig om vi kan motivere kverandre fremover Etter vel to mnd. med Roede kosthold e æ både letter og trives kjempegodt med kostholdet her samt trimturer i d fri! Lykke til på ferden stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit kirsti Skrevet Desember 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2016 Hei. Jeg heter Christine.Jeg må gå ned 30 kg i vekt. Jeg har prøvd før- har klart det også. Så kom livet og gav meg en lærepenge. Nå er jeg klar. Alt er på plass nå. Endelig er det min tid. Jeg vil oppdattere vekttråden min ca 1 gang i uka, og håper ellers på å kunne motivere andre og å få et spark bak når jeg trenger det. Hei jeg heter Kirsti er ny her inne .jeg må gå ned 40 kg .jeg kommer til å trenge motivasjon til og holde ut . Mitt problem er i hovedsak å spise riktig type mat . Og riktig mengde . Godteri og brus holder jeg enten lørdag eller søndag . Dørstokkmilen er lang til tider ,men er på tur på sommerenføre mest . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mmmT Skrevet Desember 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2016 Hei. Lykke til, jeg er helt ny her, og trenger også å gå ned masse i vekt og sliter med å motivere meg, så jeg heier på deg! Supert om du får det til: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå