2fat Skrevet Januar 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2017 Hei igjen. :-) Beklager at jeg har vært fraværende men jeg har meldt meg inn i vektklubb på VG da det virker som ett litt mer aktivt forum. Vekta viste i dag ned 1,6 men det blir jo på to uker. Vekta viste da 89,9 og det er vel innafor det jeg hadde tenkt denne måneden. Håper det går bra med deg og at det ble ett like bra tall for deg på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fat Skrevet Januar 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2017 Forstår meg ikke på den der Ticketen den vil ikke følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2017 Hei Jeg lurte litt med tickeren jeg også. Den bruker bare litt lengre tid å oppdatere seg enn den gjorde før. Jeg er også medlem på Vk. Har vært det siden 2008. Mye mer aktivitet der enn her. Med meg går det bra. Jeg holder på med 5:2 dietten. Liker den godt. I morgen gleder jeg meg til å spise siden jeg har hatt fastedag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Mars 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2017 Hei på deg Kikk! I dag har jeg begynt på ett nytt og bedre liv, nå skal jeg ned i vekt! Og da var det ekstra koselig å se deg her inne! Åsen går det? Tror du drar til syden i morgen... Skal se etter deg her inne etterhvert! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elekjeeee Skrevet Januar 7 Rapporter Share Skrevet Januar 7 Xenical slankepiller – https://specialmedassortment.com Ved å ta Xenical får jeg lønn som fortjent for slankinga! Har gått ned 11 kilo på 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå