Gå til innhold

Nikotintyggis/plaster?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg bra desperat her for jeg har aldri røykt i hele mitt liv men prøvd ALT og ingenting skjer med vekta. litt ned/litt opp/litt ned osv. Og da lurer jeg på om nikotintyggis i en overgangsfase kan dempe apetitten og/eller øke forbrenningen så jeg kommer igang liksom. Jeg har spist lite, jeg har spist mer, jeg har trent mer, spist lite salt, har registrert alt, har prøvd å ikke registrere, har gått på flere kurs men ingenting ser ut til å virke! Jeg gikk kraftig og raskt opp i vekt i fjor etter cellegift og kortisonbehandling ++ og dette fåkker opp systemene mine så det er ikke normaltilstand akkurat men begynner å bli litt desperat!

Hva med Als og liknende slankemedikamenter fra apoteket? Xenical er ikke legen så sugen på å skrive utresept til meg på for han synes jeg har tatt nok kjemi for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skjønner godt at du er frustrert, men for meg høres det ut som om du med dette risikerer å lage deg et nytt problem heller enn å løse et gammelt. Jeg tror at en eventuell appetittreduksjon ville være kortvarig, og nikotin er både avhengighetsskapende og helsefarlig, også i tyggegummiform.

 

Jeg ser du har prøvd med kurs, men har du prøvd nettkurs? Da kan du skreddersy spørsmålene og veiledningen til dine utfordringer. Du kan jo evt ringe GR for å få anbefaling om en kursleder med relevant kompetanse. Jeg vil tro det er mulig å få til et resultat med "normale" midler!

 

Uansett ønsker jeg deg masse lykke til. Det er utfordrende når sykdom og medisiner kommer inn i bildet, det vet jeg litt om også.

 

Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser jo hva du mener, men desperate tider krever desperate metoder... Og jada har gått på fysisk kurs, nettkurs osv, regner med å ha brukt rundt 10.000 på GR kurs som ikke har gitt uttelling så EKSTREMT høy kilopris kan du si. Jeg mistet jobben mens jeg var sykemeldt fordi bedriften nedbemannet og er derfor på halv inntekt og har ikke råd til å kaste mer penger ut av vinduet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...