Gå til innhold

jeg trenger hjelp, virkelig hjelp skal jeg lykkes


Gjest Snuppelure
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Jeg har innsett at jeg ikke greier ta av uten hjelp, og jeg trenger virkelig hjelp. Min drøm er å ta av 20 kilo, da er jeg fremdeles stor, men er bekvem med litt former, bare at nå har det tatt fullstendig overhånd. Oppdaga at jeg var nær å bikke over hundretallet, da skjønte jeg at her må noe gjøres. Jeg har prøvd hundre ganger, tror jeg har slanka meg halve livet. For meg er mat nytelse glede og trøst... Jeg vet at sulten sitter mellom ørene ikke i magen, og selv om jeg er sta og målretta på alle andre område, maten greier jeg ikke få kontroll over. Jeg er fortvila nå. Gruer meg for å gå ut blant folk, og det er sterkt upraktisk siden jeg har en jobb som gjøre at jeg ofte står foran folk. Jeg shopper meg til fattiglus for jeg føler aldri noen klær blir fine på meg, men vil så gjerne være fin. Ja, det er vel nok dette. Og dette er et nødrop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg har innsett at jeg ikke greier ta av uten hjelp, og jeg trenger virkelig hjelp. Min drøm er å ta av 20 kilo, da er jeg fremdeles stor, men er bekvem med litt former, bare at nå har det tatt fullstendig overhånd. Oppdaga at jeg var nær å bikke over hundretallet, da skjønte jeg at her må noe gjøres. Jeg har prøvd hundre ganger, tror jeg har slanka meg halve livet. For meg er mat nytelse glede og trøst... Jeg vet at sulten sitter mellom ørene ikke i magen, og selv om jeg er sta og målretta på alle andre område, maten greier jeg ikke få kontroll over. Jeg er fortvila nå. Gruer meg for å gå ut blant folk, og det er sterkt upraktisk siden jeg har en jobb som gjøre at jeg ofte står foran folk. Jeg shopper meg til fattiglus for jeg føler aldri noen klær blir fine på meg, men vil så gjerne være fin. Ja, det er vel nok dette. Og dette er et nødrop!

 

 

Er optimist i dag, gikk på vekta og hadde gått ned ett kilo. Vet det handler om vann i kroppen og at all begynnelse er lett, men det gir ståpåmot, åååå om jeg kunne greie det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes kjent ut :o =D jeg kan gjerne være med å gå ned i vekt sammen. Trenger motivasjon igjen, går ofte så bra matveien, og så bare....går ikke jeg ned i vekt likevel så blir deppa og slutter å slanke meg igjen XD håpløst. Men jeg MÅ ned i vekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Dette hørtes kjent ut :o/> =D jeg kan gjerne være med å gå ned i vekt sammen. Trenger motivasjon igjen, går ofte så bra matveien, og så bare....går ikke jeg ned i vekt likevel så blir deppa og slutter å slanke meg igjen XD håpløst. Men jeg MÅ ned i vekt nå.

 

 

takk for følge, jeg sliter virkelig, vet at kroppen min trenger gå ned nå for helsa sin del. starta så godt, og var så flink, så ble jeg bedt i middag på fredag, den deilige middagen med dessert, kunne ikke si jeg slanker meg når vertinna har lagt arbeid ned i maten. der røk kaloritallet den dagen. kvelden etter ble jeg bedt på ost og kjeks og vin, var veldig flink til etter to glass vin, da røk alt. nå er jeg på an igjen, og prøver krumme viljen til å greie det. må være bånnærlig med meg selv, og tilgi meg og gå videre. har slanka meg i førti år (kjennes i alle fall slik) men nå må jeg greie det. finne en måte jeg kan leve et liv ved siden av. for jeg er ikke skapt for askese. det var dagens rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

nå er det i ferd med å gå galt igjen, maten tar kontroll på meg og ikke jeg på maten. ulven i magen hyler etter alt jeg ikke bør spise. jeg greidde gå ned to kilo, nå er det nok rett opp igjen viss jeg ikke får kontroll. det er helg, jeg er aleine, jeg er litt trist, og maten er trøsten, jeg vil ikke gi etter, vil ikke vil ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Magdamicro1970

Hei :)

Lurer på om du har klart å kommet deg ned til idealvekta di jeg etter at du skrev ett rop om hjelp her inne i 2017??

Jeg spør grunnet at jeg er også i samme situasjon og sliter masse . Og ville bare høre hvordan du har greid  det ??

Jeg er 168 høy og veier 89 kg , kanskje ikke det er så mye men det er nok for meg altså.

Vill ikke kjøpe meg større klær for å føle meg vell, jeg vill bare klare å gå ned i vekt.

Og bli dær :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...