Gå til innhold

Kvelden - den største utfordringen!


Anbefalte innlegg

Nå er det kveld  - og jeg merker virkelig lyst til å spise mye mer enn jeg burde! Det går fint resten av dagen og ettermiddagen, men blir bare så sulten om kveldene:-(( Nå har jeg bare ca 200 kcal igjen å spise i dag, dvs ca en banan og en appelsin eller noe sånt. Og kunne spist det mangedobbelte.. Men jeg skal IKKE sprekke.. Skal komme meg på en kort treningsøkt, deretter kun 200 kcal. Blir tøft, men kommer til å bli så mye mer fornøyd i morgen hvis jeg klarer å holde dette. Kveldsspising er hovedgrunnen  - eller faktisk den eneste grunnen - til at jeg går opp i vekt Er det flere om har det sånn?

 

Klem fra meg:- og nå fort til trening før jeg synker ned i sofaen og blir der:-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kveldene er utfordrende, så balanser rasjonene ellers på dagen slik at du har mer kalorier å bruke på kvelden.
Jeg klarer meg på ca 60-150 kalorier på kvelden, da spiser jeg gjerne 1 riskake, 1 skive norvegia lettere og litt smør. Legger jeg på 1.5 dl skummet melk så er jeg oppi 100 kalorier.

Evt 1 husman knekkebrød, 1 skive brunost, litt smør og 1.5dl skummet melk så er jeg oppi 150 kalorier. Det er mye man kan spise, og for min del så er ikke poenget å være kjempemett før jeg legger meg, bare ha litt i magen så jeg ikke er sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...