Gå til innhold

Gått ned 10 kg (på 7 uker).. Ca. 20 KILO igjen!


Gjest Shadows123
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Shadows123

Hei og hopp!

Jeg har gått på et Grete roede kurs for et år tilbake ca. i forbindelse med kiloene som hadde lagt seg i en graviditet. Ble slank og normalvektig etter kurset  - men etter den harde vinteren la jeg på meg nesten det dobbelte av det jeg hadde gjort i graviditeten! Så skjokkert som jeg var da jeg så at jeg var på grensen til fedme bestemte jeg meg for å kurse meg ned til mål og det uten pause eller opphold (hadde først tenkt å ha opphold men nå tror jeg det er en dårlig ide m tanke på tilbakefall.) 

SÅ over til DELMÅLET som er nådd. Jeg er ferdig med årets første Grete Roede standard kurs (med 8 oppmøter) i overimorgen og da har jeg gått ned:

Ca. 10 KILO!!

Er fortsatt litt overvektig og skal helt ned i mål med flat mage og sunnere BMI til sommeren. 

Og nåår jeg målet som er å komme tilbake til den SMALL’en jeg var for 3 år siden lover jeg å poste før / etter bilde med dato og vekt! Starter et nytt GR kurs neste uke. 

Ønsk meg lykke til??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shadows123

God morgen. Onsdag 7.mars i dag og mitt første GR kurs avsluttet i dag og min vektreise har sett slik ut: 

???

17.01= 87,4 kg

24.01= 84,7 kg

31.01= 84,1 kg

07.02= 82,8 kg

14.02= 81,3 kg

21.02= 79,6 kg

28.02= 78,6 kg

07.03= 77,6 kg

Ps. I dag skal jeg feire med pizza av grov bunn med spekeskinke på✨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...