Gå til innhold

Nesten ferdig med kurs - flere her som vil backe hverandre opp i å holde vekten?


Anbefalte innlegg

Hei,

er det flere her som har nådd målet sitt, eller nesten er i mål? Jeg er ferdig på kurs i dag, og merker litt panikk ved tanken på å holde vekten på egen hånd..:-( Har en trivelsvekt på 73-74, som kanskje er ganske høyt, men jeg er 175 høy og forsøker å trene 2-3 ganger i uken, og synes denne vekten funker bra. Har gått ned til 76 i dette kurset (fra 80 og på vei oppover. Jammen krever det mye å gå ned bare 4 kg også!!) Nå skal jeg gjøre alt for å gå ned de siste kiloene.

Men SÅ - kommer utfordingen med å holde seg der! Har tenkt på Hold vekten kurs, men det hadde vært helt supert å ha en gruppe her inne å støtte seg på:-) Merker at det er mye lettere å ikke skli ut når jeg vet noen andre "bryr seg" og følger med..:-  Er det noen andre som har tenkt på Hold-vekten kurs?

Klem fra meg i det nydelige vårværet:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Sommerklær:)

Velkommen til hold vekten og gratulerer med å straks være i mål......hærlig følelse! Hyggelig med litt liv her inne e ganske stillle.

Æ var i mål til jul og har siden holdt vekta......ja d krev jobb d også men hærlighet førr en følelse det e å kjenne på økt energi økt fysisk form at klær sitter pent og at æ føle mæ fin og fornøyd og ikke minst at helsa e blitt betraktelig forbedra med minus 26 kg:rolleyes:

Er enig med dæ det e godt å ha noen som bryr sæ førr hverfall for mæ kan d være lett å tenke at litt godis her og litt potetgull der ikke gjør så mye.......MEN æ har tatt lørdagen tilbake og har masse frukt og grønt å yoghurt tilgjengelig så veit æ at æ blir fornøyd. I tillegg e æ fysisk aktiv minst fire ganga i uka

Tar gjerne mot gode hold vekten råd da æ e en færsking her æ og.....følger dæ gjerne på veien i stabiliseringa.

Lykke til dette klarere du:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tusen takk - så hyggelig å få svar:-)))

Ja, det er en veldig god følelse at klærne sitter pent! Istedetfor å føle seg for stor og at akt er for trangt. Så utrolig imponerende at du har gått ned 26 kilo! Og holdt deg der siden jul - du har vært superflink!! Jeg har ikke gått ned så mye som deg, men jammen krever det innsats likevel. Enig med deg - veldig viktig å passe på hva man spiser, og ikke tenke at en liten bit her og en liten bit der av godsaker er ok. For min del er det nettopp sånne uvaner, særlig om kveldene, som gjør det vanskelig å holde vekten. Trening er kjempeviktig for meg også, flott at du klarer 4 ganger pr uke! Jeg har meldt meg på Fresh fitness, og de har veldig bra gruppetimer - + ingen bindingstid:-) Skal prøve å komme meg dit 3 ganger pr uke.

I helgen hadde vi konfirmasjon og bursdag, så da ble det litt ekstra, men er veldig fornøyd med å ha holdt vekten likevel. Målet mitt er 73 kilo (er 175 høy), nå er jeg på 75 kg. Det ble litt kake i dag - gikk en tur i det iskalde  været her i Oslo nå, og hadde litt bursdagkake igjen fra lørdag.. Men skrev nøye ned mengden, og trekker det fra resten av maten i dag. Har du gått på hold-vekten - kurs..? Jeg tenker å melde meg på det, er redd for å skli ut når jeg "blir overlatt til meg selv":-)

Ha en fin kveld,

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen?

Nei æ går  ikke på hold vekten kurs MEN trur æ hadde gjort d om æ had bodd slik at e kunne fysisk møtt opp......kan se førr mæ at d e mye støtte og gode råd å hente der.....å d e jo dessverre slik at en del legg på seg igjen etter ei ti.....og d ska jo IKKE VI?Æ skal vurdere om et nettkurs kan være tingen om æ ser d blir tungt etter hvert e så færsk enda at d e litt vanskelig å bedømme......e vertfall  lurt å ta grep tvert om en ser vekta øke !

Æ veie mæ en gang i uka å "prøve" ny klærne mine? og satse på LITT godis på lørdag. I tillegg hente æ masse inspirasjon fra div Roede bloggere mye nyttige tips der og ikke minst så hente æ masse motivasjon der og gode matoppskrifter.

Fin helg til dæ æ skal jobbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...